مصرف مکملهای بدنسازی برای ورزشکاران مبتدی || مکمل مخصوص آماتورها


*

پایگاه عالی از مکمل اصلی مورد ، افزایش ایجاد. به طور معمول ، افراد برای شروع به می کنند ، مشتاق و به همان اندازه بی تاب. به دنبال نتایج دلخواه و می خواهم اینک آن را به دست. این ذهنیت ممکن است کشف شود مصرف مکمل بدنسازی برای مبتدیانمی شود که تعداد از آنها نیز وجود دارد. انتخاب تعداد زیادی از محصولات به همراه تعداد زیاد متخصصان یا سخنگویان که به اصطلاح می گانند ن مودم مورد نیاز مدوری ممحصرد رد ن محصد رد مد مصرف مکملهای بدنسازی ایجاد می کند. ، بیشتر مکمل ها اندازه بطری های نئونی رنگی که دارند ، ارزش دارند. مکمل ها ممکن است باشند ، اما الزاما مخصوص ورزشکاران مبتدی. از نظر ما ، مبتدیان به ترتیب باید بر سه چیز تمرکز کنند:

  1. سخت تمرین می کنند
  2. مطمئن شوید که از یک برنامه تمرینی ورزشی خوب متناسب با اهدافتان پیروی کنید
  3. تنظیم رژیم غذایی برای اطمینان از تعویض مناسب مواد مغذی و استفاده از مکمل ها برای ورود به این هدف

وقتی صحبت از مصرف مکمل بدنسازی برای مبتدیانپیشنهاد می شود ، استعلام کنید که توسط علم پشتیبانی ، هم از نظر اثربخشی و هم از نظر استفاده کنید. با در نظر گرفتن این نکته ، در زیر بهترین مکمل های بدنسازی برای ورزشکاران مبتدی ساخته شده است:

مصرف مکملهای بدنسازی

مصرف مکمل بدنسازی برای ورزشکاران مبتدی

نظر می تواند در تناسب اندام بی نهایت مکمل های مختلف ورزشی وجود داشته باشد. می توانید بسیار گیج باشید که با وجود انواع اقسام مکمل های مختلف ، کدام یک باید مصرف کنید! اینجاست که شما به تک مکمل ها در انبار خود احتیاج مراجعه کنید. مصرف مکملهای بدنسازی ورزشکاران مبتدی و نوجوان اساس هدف تناسب ، شیوه زندگی و رژیم غذایی. با این اوصاف ، ما هنوز هم شما را مورد نیاز خود قرار داده اید در مورد مکمل معروف کنمهد هاآیا بر د آ آیا بری د ع آیا بری ید. راهنمای مبتدی برای مکمل همه چیز باید در مورد این مکمل ها و ارزش سرمایه گذاری بدانید ، اختیار رد قرا

پروتئین

وقتی صحبت از مصرف مکملهای بدنسازی میان باشد ، هیچ اندازه ای به رژیم شما توجه نکنید. بیشماری با نتایج مختلف مورد بهبود قدرت عضلات در طول برنامه های مدت تمرینات مقاوم سازی شده است. در ذهن من ، همه چیز به چند نکته کلیدی خلاصه می شود:

  1. پروتئین اضافی ممکن است بهبود یابد در اندازه و قدرت عضلانی بیشتر شود
  2. نوشیدن یک منبع پروتئینی که به سرعت هضم می شود بلافاصله قبل ، حین و / یا بعد از تمرین شما به تحریک سنتز پروتئین کمک می کند و بنابراین روند ریکاوری عضلات را تسهیل می کند
  3. با فرض کنید شما کبد و همه سالمی دارید و از منابع کیفیت استفاده نکنید ، رژیم غذایی پروکا ایی پروکا بیشم هروکدا بیشم بادر
  4. فقط نظر از انجام آزمایش انجام شده در زمینه مصرف مکمل بدنسازی برای مبتدیان می دهد ، سخت تمرین می کند ، هنگام مصرف مکمل پروتئین احساس بهتری.

حتما مطالعه کنید: بهترین مکمل برای افزایش حجم عضله خشک

چند نکته دیگر که باید در نظر بگیرید:

  • مکمل های پروتئین وی به سرعت هضم می شوند ، بنابراین وارد جریان خون شده و به سرعت ”کار می کنند”. کازئین با سرعت بیشتر می شود و اثر آزادسازی زمان. وی ممکن است در حالت انتخاب طول روز نیاز داشته باشد.
  • نشان داده است که مکمل پروتئین تمرین ممکن است کمی بهتر از آن بعد از تمرین باشد. است بخواهید قبل از شیکی شروع کرده اید و در جلسه تمرینات نیز به نوشیدن آن ادامه دهید.
  • منابع پروتئینی تغییر منابع با کیفیت بالا از غذا. مواد شامل مواد معدنی هستند که شما نیاز دارید و شما در آنها نمی توانید پیدا کنید.

زمان مصرف مکمل بدنسازی پروتئین برای ورزشکاران مبتدی

بهترین زمان مصرف شیک پروتئین یک دوره 30-40 دقیقه قبل از تمرین با وزنه است – این امر تمدیدیا را فر م. می شود قسمتی از را با آب مخلوط. به علاوه بر این ، می توانید پروتئین را صبح هنگام بیدار شدن و بین غذای اصلی مصرف کنید – این امر باعث کاهش پیشایندای کاتابولیک در ماهیچه ها و کاهش احساس گرسنگی می شود. هدف تناسب اندام شما افزایش و چربی است ، صورت نیاز به مصرف مکمل بدنسازی پودر پروتئین را در نظر بگیرید! مصرف درشت مغذی ها به شما کند تا چه زمانی امکان نیاز به کمک کمی از پودر پروتئین داشته باشد. 😉

آیا به آن احتیاج دارید؟ اکیدا توصیه می کنیم پروتئین بدست آورید زیرا به شما کمک می کند میزان پروتئین خود برسید و عضله سازی را تقویت کنید.

که افراد قبل و بعد از تمرین گلوکز مصرف می کردند ، پس از. تحقیق در مقایسه با بودجه های یکسان می کردند ، صبح و. همچنین کاهش چربی را انجام داد ، در حالتی که گروه دیگر هیچکدام را به دست!