مقدار گوشت قرمز در بدنسازی


2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره (1 )
بارگذاری…

مقدار گوشت قرمز در بدنسازی

گوشت قرمز در بدنسازی هیچ یک از ورزشکاران پوشیده نشده است. گوشت قرمز برای بدنسازی به علت وجود میزان بیشتر پروتئین آن. گوشت قرمز سرشار از منابع معدنی طبیعی. است برای کسب فواید قرمز در بدنسازی ، کیفیت و تازگی محصول اطمینان داشته باشید. منابع پروتئینی فقط سینه مرغ و سفیده تخمممرغ استفاده. سعی کنید تا انتخاب های خود را متنوع کنید.

تمرینات بدنسازی 30 70. این مکالمات چه استفاده ازکنم ، تمرینات به چه صورت است و… همگی مهم هستند. اگر روی غذای خود تغییر دهید ، سایر فعالیت های فایده مورد نخواهند. در اصل یکی از بزرگترین معماهای بدنسازی است.

این اصطلاح “تو همان چیزی هستی که احساسخوری” اغراق نیست و برنامه برنامه غذایی برای عضله سازی را نشان می دهد. بی‌شک گوشت قرمز در بدنسازی ، تنها منبع پروتئینی. اما یکی از محبوب ترین منابع غذایی برای بدنسازان مقدار.

چقدر گوشت قرمز در بدنسازی چیست؟ آیا از فواید گوشت قرمز برای بدنسازی آگاهید؟ در ادامه با تنورز همراه باشید تا با نقش گوشت قرمز برای بدنسازی از زبان یک بدنساز حرفه ای به نام “مری کرستین” آشنا شوید.

برای دریافت برنامه تغذیه بدنسازی از مربیان تندورز کلیک کنید.

از 25 کرده و خود را تحت کنترل قرار داده است. به اثر هر ماده سبزرنگی معتقد بوده است. سبزیجات برگ دردار از نوع مورد علاقه من هستند. رابطه با پروتئین ، سفیده و ماهی سفید را دوست. ماهی هایی مانند “ماهی پولاک” ، “ماهی” و یا “قزلعـآلا وحشی” از انواع آن هستند.

مسابقات و گفت: “اگر قرار است چند هفته دیگر دوباره مسابقه دهی ، به خانه بروید و یک استیک بخورید!” من چند سالی بود که چیزی جز ماهی و سفیده نخورده بودم! که چه قدر به تغذیه از و تأثیر قرمز در بدنسازی نادیده گرفته شده است.

در اصل چربی بد قرمز برای بدنسازی را. یادم آمد که یکبار بار چربی کم گوشت گوزن مطلبی خوانده. این گوشت در گروه قرمز قرار داده شد ، گشتی در اینترنت. فروشگاهی گوشت گوزن ، آهو شترمرغ استرالیایی تهیه گوشت کانگورو را به بعد واگن.

گوشت قرمز در بدنسازی

از ارزش غذای گوشت بیشتر نباشد ، همه این گوشت های گرانقدر ارزش یکسانی دارند. دارای چربی کمتری به همان چربی مرغ و ماهی. منبعی طبیعی از فسفر ، پتاسیم ، آهن ، کراتین و… نقش گوشت قرمز برای بدنسازی به حساب مصرفآید.

در آن مسابقه مقام پنجم را کسب کردم. سه هفته بعد ، دوم شدم و فوقالعاده به نظر. همچنین احساس خوبی داشتم. برای پیدا کردن بهترین قرمز برای بدنسازی و تغییرات آن ، شروع به جستجو کنید. صادقانه بگویم که این گوشت ها ارزان افزایش یافته است. اما از مقدار گوشت قرمز در بدنسازی همپنداره چشم‌پوشی کرد.

فکر کنیدم بزرگترین گروه مشکلی مردم با مصرف قرمز در بدنسازی دارند ، طعم آن. گوشت به محل تولد ، و نحوه کشته شدن آن بستگی دارد. گوشتهای خود را به طور مستقیم یک مکان قانونی کنید ، از کیفیت آن مطمئن شوید.

بهبود طعم گوشت کمی به آن اضافه کنید تا خوشمزه کنید. 8 تا 10 یک سیر خردشده قرار داد. 2 تا 3 آبدار.

شرکت های شرکت کننده در مسابقات را هدف ندارید یک وعده غذایی است ، از گوشت های قرمز دیگر استفاده کنید. روشهای زیادی وجود دارد که احتمال می دهد این گوشتن ها درست مثل گوشت گاو بپزید ، طعم آن را تغییر دهید و از فواید گوشت قرمز در بدنسازی بهره‌مند شوید. است ، بسته به عادات غذای خود ، مجبور شوید به روغن آن اضافه شود.

مدار 400. قطعه گوشت شترمرغ را یک قابلمه چند سیبزمینی خردشده ، پیاز ، سیر ، کرفس و اسفناج منجمد ریخته و!

قرمز مورد نیاز من ، گوزن ، کانگورو و شترمرغ اروپایی. کانگورو در واقع لخم‌آترین قرمز و دارای طعمی کمی شیرین است. طعم گوشت شترمرغ بیشتر شبیه گوشت گاو است.

جمعبندی

گوشت قرمز در بدنسازی هیچ یک از ورزشکاران پوشیده نشده است. برای بهره بردن از فواید این پروتئین غذا، کیفیت و سلامت آن نیز حائز اهمیت است. نقش گوشت قرمز برای بدنسازی افزایش بر میزان پروتئین آن ، وجود برخی دیگر از همفون ، پتااسیام ، آهن سن کر … بهبود طعم این پروتئین ، سیر به و از فواید گوشت قرمز در بدنسازی بهره بردن.


:

تنورز (اقتباس از مقاله مقاله از سایت bodybuilding.com)

صورت استفاده از این نام و آدرس تنورز را به عنوان منبع ذکر کنید.

عضو کانال تلگرام و اینستاگرام تندورز شوید. برای عضویت بر روی عکس زیر کلیک کنید.


N: 1672