مکمل های غذایی برای کاهش وزن – خوب ، بد ، زشت

کاهش وزن مخصوصاً برای زنان دشوار است. بدن زن دارای بافت چربی بیشتری نسبت به مردان است. هورمون ها و تغییرات هورمونی نیز بر نحوه کاهش وزن زنان تأثیر می گذارد. این حقایق زنان را وادار می کند تا برای کاهش وزن به دنبال کمک بیشتری باشند.

تنها راه کاهش و حفظ وزن این است که عادات غذایی خود را تغییر دهید و یک شیوه زندگی فعال را دنبال کنید. تغییر رژیم غذایی به معنای غذاهای تمیزتر و کاهش کالری مصرفی است. داشتن یک شیوه زندگی فعال به معنای افزایش فعالیت بدنی است ، چه رفتن به باشگاه ورزشی و چه ورزش کردن با پیاده روی. اگر بیمار به همان عادت های بدی که منجر به چربی اضافی شده است بازگردد ، حتی جراحی زیبایی نیز بی فایده است. بدن سلولهای چربی برداشته شده توسط لیپوساکشن را بازیابی می کند و هدف از لیپوساکشن را شکست می دهد.

بسیاری از قرص های رژیم غذایی و مکمل های وسوسه انگیز در بازار وجود دارند که ادعا می کنند در مدت زمان کوتاهی تغییرات شدیدی ایجاد می شود. که برای زنی که می خواهد قبل از رفتن به تعطیلات چند کیلو وزن کم کند وسوسه انگیز است. کسانی که می گویند رژیم یا ورزش نیازی به دیدن تغییر ندارند ، ناسالم هستند. عادت زنانه. ادعاهایی از این قبیل تقریباً در نتیجه سرقت آنچه بدن به آن نیاز دارد ، می باشد. محرومیت منجر به عوارض سلامتی می شود که گاهی مخرب تر از مشکلات سلامتی مرتبط با اضافه وزن است. همه چیز در حد اعتدال. هرگز به امید کاهش وزن به سراغ ترک مواد مغذی مهم نروید.

کاهش وزن بیش از 1 تا 2 پوند در هفته برای سلامتی شما مفید نیست و احتمالاً ناپایدار است. تنها راه کاهش وزن تغییر سبک زندگی است. مراقب مکمل هایی باشید که ادعا می کند کاهش وزن بدون رژیم و ورزش انجام می شود.

تغییر سبک زندگی آسان نیست. مکمل های غذایی که به فرایند کمک می کنند ، مانند جایگزینی وعده های غذایی ، آن را تحمل پذیرتر کرده و ثبات را ایجاد می کنند. جایگزین وعده های غذایی باید حاوی ویتامین هایی باشد که در غذاهایی که به طور معمول می خورید وجود دارد. مصرف داروهای سرکوب کننده اشتها برای کاهش مصرف کالری تا زمانی که کالری از غذاهای سالم تامین شود مفید است. سایر مکمل های غذایی برای تشویق ورزش و آماده سازی غذا باعث افزایش انرژی می شوند. اغلب اوقات ، دلیل اینکه افراد ورزش نمی کنند یا غذای خود را آماده نمی کنند ، کمبود انرژی است. داشتن انرژی بیشتر برای فعالیت بیشتر منجر به کاهش وزن می شود.

اگر روند کند است ناامید نشوید. همه زنان به طور متفاوتی و در نواحی مختلف بدن وزن اضافه می کنند و کاهش می دهند. هدف این است که سالم تر شویم. تمرکز بر وزن ایده آل می تواند باعث ایجاد استرس شود. استرس باعث افزایش وزن می شود. تغییر در شیوه زندگی سالم ، دور کمر شما را به اینچ کاهش می دهد و عمر شما را به سالها افزایش می دهد.

تلاش برای کاهش وزن اغلب برای زنان یک چالش است تا برای مردان. کاهش وزن مستلزم تغییر رژیم غذایی و افزایش فعالیت است. مصرف مکمل برای کمک در طول راه خوب است. از قرص های رژیمی که مدعی کاهش شدید وزن هستند خودداری کنید. بر سالم ماندن و کاهش وزن تمرکز کنید. یک شیوه زندگی سالم در نهایت منجر به کاهش وزن می شود.