نحوه افزایش متابولیسم بعد از پرخوری عصبی

بولیمیا یک اختلال خوردن بالقوه بحرانی است که خود را به صورت دریافت کنترل نشده غذا نشان می دهد. Binges با پاکسازی ناسالم غذاهای خورده شده دست به دست می شود. تکنیک های پاکسازی می تواند شامل فعالیت بیش از حد ، استفاده نادرست از دیورتیک ها یا ملین ها ، نارسایی سریع یا خود ناشی از آن باشد. یکی از بسیاری از آثار منفی پرخوری عصبی کاهش میزان متابولیک در حالت استراحت است. بنابراین ، هنگام استراحت کالری کمتری می سوزانید. این بر خلاف ابتکارات کاهش وزن عمل می کند. بخشی از بهبودی از پرخوری رژیم غذایی است که در آن با یک متخصص تغذیه صحبت می کنید تا خود را در مورد رژیم غذایی آموزش دهید و متابولیسم خود را بهبود ببخشید تا به شما در رسیدن به اهداف سالم چربی سوزی کمک کند.

• از وعده های کوچکتر و منظم در طول روز استفاده کنید. اکثر مردم این اشتباه را دارند که کالری را محدود کرده و وعده های غذایی روزانه خود ، به ویژه وعده غذایی صبحگاهی را از دست می دهند. از دست دادن وعده های غذایی روزانه و محدود کردن کالری ، متابولیسم را کند کرده و کاهش وزن را متوقف می کند. هر روز را با یک وعده غذایی صبحگاهی مفید شروع کنید که به شما انرژی می دهد و به شما کمک می کند تا مدت بیشتری سیر بمانید. برخی از غذاهای سالم صبحانه عبارتند از نان تست گندم ، ماست کم چرب و سفیده تخم مرغ. همیشه وعده های کوچکتر که دارای مقدار مناسب کالری برای وزن بدن ، قد ، گروه سنی ، سطح فعالیت و هیکل مورد نظر شما هستند بخورید. خرده های سالم مانند سیب ، گلابی یا پنیر کم چرب را به آن اضافه کنید.

• ورزش های هوازی با شدت بالا را در برنامه تمرینی خود قرار دهید. سطح بالاتری از فعالیت شدید ، متابولیسم شما را برای ساعت ها افزایش می دهد. هنگامی که سیستم شما برای اکسیژن رسانی به خون و کاهش دمای بدن شما کار می کند ، از انرژی استفاده می کند.

• بدنسازی یکی دیگر از گزینه های ورزشی است که می تواند متابولیسم شما را افزایش دهد. حتی وقتی شب می خوابید کار می کند. بر تمرینات بدنسازی تمرکز کنید که بزرگترین ماهیچه های شما را هدف قرار می دهد. بهبود بافت ماهیچه ای با افزایش میزان آنزیم هایی که چربی را از بین می برند ، متابولیسم را افزایش می دهد.

• نوشیدنی های یخی سرد ، به ویژه آب مصرف کنید. آب همراه با روانکاری و هیدراتاسیون ، جذب غذا را آسان تر می کند. هنگامی که شما چیزی سرد می نوشید ، سیستم شما نیز باید بیشتر کار کند تا دمای بدن شما را بالا ببرد.

• برای کاهش شدت ترس خود تمرینات آرام سازی انجام دهید. احساس ترس و عصبی شدن منجر به واکنش التهابی در بدن شما می شود. واکنش التهابی هضم غذا و متابولیسم را کاهش می دهد. تمرینات تنفس عمیق ، روزنامه نگاری یا فعالیت هایی را انجام دهید تا اضطراب و استرس را کاهش دهید و متابولیسم خود را تقویت کنید.