نکات ساده برای یک روز در دفتر – غذاهای سریع مناسب



کار در دفتر یا در خانه می تواند منجر به خستگی شدید یا عوارض جانبی شایع در پایان روز شود. در حالی که محیط کار از نظر جسمی سخت نیست ، درد کمر ، گردن سفت ، سردردهای مکرر و “تصادف ظهر” برای ما که در دفتر کار می کنیم بسیار رایج است. تعدیل های کوچک در روال عادی شما می تواند تأثیر زیادی بر سلامت کلی شما در کوتاه مدت و بلند مدت داشته باشد.

ناتوانی در انجام کارهای زیاد بعد از ناهار خسته کننده است زیرا انتظار دارید از تعطیلات پر از سوخت برگردید ، اما در عوض خسته و کاملاً بی انگیزه برای ادامه کار باز می گردید. شگفت آور است که این احساس ناشی از استراحت ناهار نیست ، بلکه اغلب ناشی از نخوردن چیزی برای صبحانه است. این به این دلیل است که بدن شما به طور طبیعی تجزیه می شود و از کالری برای انرژی استفاده می کند. با عجله صبح زود از در خارج شوید و نیش سریع نخورید. اگر آنقدر در دفتر گرسنه هستید که دیگر کار نکنید ، گرسنه خواهید ماند. با زمان محدود برای غذا خوردن ، مجبور خواهید شد سریع ترین گزینه را در همان نزدیکی انتخاب کنید. راحت ترین غذا معمولاً ناسالم است و باعث می شود بدن شما برای هضم بیش از حد کار کند. به همین دلیل ، به نظر می رسد که روز کاری بعد از ناهار طولانی می شود – بیشتر منابع بدن شما برای هضم این غذای سنگین استفاده می شود. یک صبحانه سالم و از قبل پخته زمان شما را از شب قبل کم نمی کند و یا شما را مجبور به رانندگی نمی کند ، اما باعث بهبود روحیه و بهره وری شما در روز بعد می شود.

تاثیرات صبحانه ناسالم نیز می تواند بر جنبه های دیگر زندگی کاری شما به طرق غیر منتظره تأثیر بگذارد. بدون تامین کالری مداوم برای سوزاندن انرژی بدن ، به راحتی می توانید به دو یا سه فنجان قهوه اعتماد کنید تا هوشیار بمانید. مشکل این است که حتی سه تا پنج ساعت پس از اولین فنجان قهوه ، بدن شما فقط نیمی از کافئین آن فنجان را از سیستم شما خارج کرده است. این بدان معناست که وقتی یک فنجان سوم می نوشید ، کافئین کافی برای ایجاد عوارض جانبی مانند خستگی ، تمرکز ضعیف و سردرد باقی می ماند – اینها برخی از مواردی هستند که قهوه در درجه اول آنها را برطرف می کند. وقتی سعی می کنیم به طور کامل از مصرف کافئین اجتناب کنیم ، همین عوارض ممکن است رخ دهد. برای مقابله با این مشکل ، علاوه بر صبحانه ، می توانید با انتخاب یک فنجان کوچکتر برای قهوه صبحانه ، همیشه یک بطری بزرگ آب روی میز کار خود ، و دستیابی به چای گیاهی بعد از ناهار ، میزان مصرف کافئین خود را در روز کاهش دهید. به

نوشیدن زیاد کافئین تنها دلیل احتمالی خستگی و سردردهای مداوم در مطب نیست. عامل دیگر تنش و استرس است. نشستن در یک وضعیت صحیح در تمام طول روز می تواند چالش برانگیز باشد ، به ویژه هنگامی که راحت ترین حالت نشستن می تواند باعث آسیب طولانی مدت شود. همانطور که در صندلی خود قرار می گیرید ، فشار بیشتری به قسمت تحتانی کمر و گردن وارد می کنید که ممکن است تا زمانی که بلند نشده اید و عضلات دردناک را احساس نکرده اید متوجه آن نشوید. بهترین راه حل برای این مشکل این است که هنگام نشستن طولانی مدت به طور فعال در مورد وضعیت بدن خود فکر کرده و آن را اصلاح کنید. سعی کنید یک یادداشت را در مکانی که همیشه مشاهده می کنید بچسبانید ، به عنوان مثال. B. روی مانیتور رایانه خود با کلمه “POSTURE” روی آن. از این به عنوان یک یادآوری ثابت در طول روز استفاده کنید تا حالت خود را با راست نشستن و کشیدن شانه ها به عقب یا کشش عضلات گردن به مدت 30 ثانیه اصلاح کنید. با گذشت زمان و با حوصله کافی ، متوجه بهبود چشمگیر وضعیت بدن ، کشش ماهیچه ها و دفعات سردرد می شوید.

تلاش برای برطرف کردن همه مشکلات به طور همزمان غیرممکن به نظر می رسد ، به همین دلیل است که ایجاد تغییرات کوچک و دستیابی به آن موفقیت ها هر روز م effectiveثرترین راه برای پیشرفت های بزرگ است. گاهی موارد ساده مانند نوشیدن یک فنجان قهوه کوچکتر یا نشستن درست روی صندلی در طول روز می تواند از مشکلات مزمن در آینده جلوگیری کند. تهیه و آماده سازی وعده های غذایی سالم ، به ویژه برای صبحانه ، از این تصادف بعد از ناهار جلوگیری می کند. به طور جداگانه ، این نکات ممکن است زندگی شما را تغییر ندهد ، اما همه آنها با هم و به مرور زمان می توانند به شما در بهبودهایی که احتمالاً فکر نمی کردید کمک کنند.