نکات و افسانه های تناسب اندام | DigitalMuscle.com


از جیجی آمورائو

جیجی آمورائو

به عنوان یک متخصص تناسب اندام ، دائماً از من س questionsالاتی پرسیده می شود که بسیاری از آنها بسیار دیوانه کننده هستند و هرکسی می تواند با کمی عقل سلیم به آن پاسخ دهد. س questionsالات دیگر پیچیده تر هستند و بسته به اینکه از چه کسی می پرسید ممکن است پاسخ ها متفاوت باشد. در اینجا نظر من در مورد برخی از مواردی است که به نظر می رسد روزانه بر سر راه من قرار می گیرد.

1) چرا ترازو نشان می دهد که من سنگین تر هستم ، اما چربی بدنم کمتر است و لباس هایم گشاد تر است؟ آیا پیشرفت می کنم یا فقط چاق می شوم؟

من فردی نیستم که هنگام کاهش وزن روی ترازو حرکت می کنم. احساس شما و اینکه آیا لباس های شما گشاد تر هستند ، سنجش بهتری از پیشرفت شما است.

وقتی افراد برای اولین بار برنامه کاهش وزن را شروع می کنند ، چیزی که تجربه می کنید بسیار رایج است. به بیان ساده ، هنگامی که با وزنه ورزش می کنید ، ماهیچه های شما برای افزایش تلاش به گلیکوژن (کربوهیدرات) نیاز دارند ، و هنگامی که برای اولین بار ورزش را شروع می کنید ، گلیکوژن بیشتری را استفاده می کنند و ذخیره می کنند ، که به نوبه خود تعداد مقیاس را افزایش می دهد.

یک برنامه ورزشی جدید همچنین به فیبرهای عضلانی شما فشار وارد می کند و باعث ریزش پارگی های ریز و التهاب ماهیچه می شود و بدن شما با مهار مایعات موجود در ناحیه برای بهبود آن واکنش نشان می دهد. با گذشت زمان ، احتباس آب کاهش می یابد. با این حال ، شما به احتمال زیاد در 24 تا 36 ساعت پس از تمرین ، درد عضلانی با تاخیر را تجربه خواهید کرد. همه اینها بخشی از پاسخ طبیعی بدن شما به این ریز ترک های عضلانی است.

میزان مایعات شما بر وزن شما در ترازو تأثیر می گذارد و برای لباس های گشادتر خود به خاطر داشته باشید که چربی سه برابر بیشتر از وزن معادل آن در حجم ماهیچه ای فضا اشغال می کند.

پیشنهاد من این است که آرام باشید و مانند یک دیوانه روی ترازو قدم نگذارید. به روال خود ادامه دهید – درست غذا بخورید ، به طور مداوم ورزش کنید و حتماً حرکات کششی انجام دهید.

2) آیا ورزش روزانه مناسب است؟

شما می توانید این کار را انجام دهید ، اما من آن را توصیه نمی کنم. بدن شما به استراحت نیاز دارد ؛ سپس ماهیچه های شما خود را ترمیم کرده و رشد می کنند. استراحت به شما انرژی و استقامت می دهد تا تمرین خود را ادامه دهید. اگر از کمبود خواب رنج می برید ، منجر به کاهش عملکرد در باشگاه می شود. همچنین منجر به انتخاب نامناسب مواد غذایی می شود.

3) من کربوهیدرات ها را دوست دارم و بدون آنها نمی توانم زندگی کنم. آیا هنوز می توانم کربوهیدرات بخورم و وزن کم کنم؟

کربوهیدرات ها مشکل نیستند. کنترل قسمت ها مشکل است. بنابراین پاسخ این نیست که کربوهیدرات ها را به طور کامل حذف کنید ، بلکه باید آنها را در حد اعتدال بخورید. اکثر مردم عاشق نان ، ماکارونی ، پیتزا و سایر غذاهای نشاسته ای هستند. مشکل این است که ما کربوهیدرات بیشتری نسبت به سوزاندن خود می خوریم.

بخش های خود را کنترل کنید و از گزینه های معادل مبادله استفاده کنید. برای مثال ، اگر برای شام یک فنجان برنج می خورید ، نان را کنار بگذارید. همچنین سعی کنید کربوهیدرات های خود را در اوایل روز یا هنگام ورزش هنگام استفاده از آنها دریافت کنید و به راحتی قابل سوزاندن هستند.

4) آیا می توانم فقط با تمرینات قلبی چربی از دست بدهم؟

شما می توانید ، اما من آن را توصیه نمی کنم. تمرینات قلبی بیش از حد و کمبود غذا فرمول فاجعه است. مطمئناً تمرینات کاردیو برای سلامت قلب و عروق شما بسیار مفید است – اما اگر ماهیچه هایی را که به سختی به دست آورده اید بخورد.

برای به حداکثر رساندن کالری سوزی ، حتی در حالت استراحت ، باید توده عضلانی داشته باشید که به آن توده بدون چربی نیز گفته می شود. هرچه عضلات بیشتری داشته باشید ، بدن شما در حالت استراحت بیشتر می سوزد. بنابراین هدف در طول زمان این است که با کاهش چربی ، عضله بسازید. اگر کاردیو دوست دارید ، خوب است. فقط زیاده روی نکنید.

5) بهترین راه برای از بین بردن چربی چیست؟

این س toughال سختی است زیرا پاسخ آن روشن نیست. در حالی که روشهای متعددی برای کاهش وزن وجود دارد ، اما “بهترین راه” وجود ندارد. هرکسی به یک برنامه تمرینی واکنش متفاوتی نشان می دهد. در اینجا نکاتی را که هنگام تلاش برای کاهش چربی و به دست آوردن چربی بدون چربی از طریق ورزش باید رعایت کنید ، ذکر می کنیم.

فعالیت های روزانه و همچنین تمریناتی که وزن را تحمل می کنند و از چندین گروه عضلانی استفاده می کنند ، کالری بیشتری در دقیقه نسبت به سایر فعالیت ها می سوزانند.

HIIT (آموزش با فاصله زیاد) می تواند یک ابزار مهم باشد. بدن چربی های بافت چربی را در ساعات بعد از ورزش می سوزاند و مدت و شدت این امر به شدت ورزش شما بستگی دارد. یک تمرین خوب HIIT که ترکیبی از تمرینات قلبی و قدرتی است باعث افزایش و طولانی شدن چربی سوزی شما بعد از تمرین می شود.

6) اگر می خواهم چربی اضافی اطراف شکم خود را از دست بدهم ، آیا می توانم فقط تمرینات ab انجام دهم؟

جواب منفی. تمرینات شکم برای ساختن هسته و عضلات شکم و عضلات کمر بسیار عالی است ، اما چربی فایده ای ندارد. به قول معروف: آب آشپزخانه درست می شود. یک برنامه تمرینی قلبی عروقی و قدرتی همراه با رژیم کنترل بخشی که به طور مداوم از آن پیروی می کنید ، کلید از بین بردن چربی شکم و نشان دادن شکم شش تایی است.

بهترین توصیه ای که می توانم در سفر تناسب اندام به شما ارائه دهم این است که همیشه س questionsال بپرسید. هیچ س questionsال احمقانه ای وجود ندارد و دانش قدرت است. هرچه بیشتر بدانید ، در دستیابی به هدفتان که یک فرد مناسب و فوق العاده است ، موفق تر خواهید بود.

وبلاگ گیگی را در اینجا در DigitalMuscle.com بررسی کنید تا بیشتر بدانید!