نکات پزشک برای جلوگیری از میگرن


اگر بتوانید از برخی از بهترین میگرن های کشور در مورد نحوه مدیریت سردرد راهنمایی بخواهید؟ ما درست کردیم، ما ساختیم!

ابتدا سرزنش خود را متوقف کنید

“بیماران به من می آیند و می گویند:” اوه ، من نباید هنگام خوردن غذا لیوان شراب می خوردم “یا” نباید تا دیروقت بیدار می ماندم. ” بسیاری از میگرن های من شخصیت های نوع A هستند که بسیار موفق و برجسته هستند. من به آنها می گویم اشکالی ندارد هر از گاهی اشتباه کنید. شما نمی توانید 100٪ از میگرن خود جلوگیری کنید. توهین به خود فقط سطح استرس شما را افزایش می دهد و ما می دانیم که استرس یکی از عوامل محرک اصلی میگرن است. “

مری آن میس ، MD

این پوندهای اضافی را کنار بگذارید

“ما مدتی است می دانیم افرادی که اضافه وزن دارند بیشتر در معرض میگرن هستند. آنها همچنین بیشتر به میگرن مزمن مبتلا هستند ، به این معنی که حداقل هشت بار در ماه مبتلا می شوند. یک نظریه این است که سلول های چربی اضافی شما پروتئین های التهابی تولید می کنند که باعث ایجاد این سردرد می شود. خبر خوب این است که با کاهش وزن ، میگرن شما بهتر می شود. “

آلن راپوپورت ، دکتر

پایان رژیم غذایی سردرد

“حدود 30 درصد از میگرنها حداقل یک محرک غذا دارند. اما لیست غذاهایی که می توانند به طور بالقوه مشکل ایجاد کنند بسیار زیاد است. همچنین ، بیشتر اطلاعات در مورد محرک های غذایی حدیثی است و بر اساس مطالعات انجام نشده است. بنابراین ، من به بیماران خود توصیه نمی کنم رژیم خاصی برای “سردرد” داشته باشند یا از خوردن برخی غذاها خودداری کنند. چرا آنها را مجبور می کنیم از انجام کارهایی که لذت می برند اجتناب کنند ، در حالی که ممکن است در وهله اول یک محرک نباشند؟ در عوض ، در روزهایی که سردرد می گیرند ، من آنها را مجبور می کنم در مورد آنچه در 24 ساعت گذشته خورده اند ، فکر کنند. اگر هر کدام از غذاها در لیست تحریک کننده ها قرار دارند ، می توانید برای چند هفته از خوردن آنها اجتناب کنید تا ببینید آیا این تفاوت می کند یا خیر. “

مرل الماس ، MD

تحت درمان قرار گرفت

“این واضح به نظر می رسد ، اما اینطور نیست. بیش از نیمی از افرادی که به میگرن مبتلا می شوند هرگز تشخیص داده نمی شوند. آنها در خانه از داروهای بدون نسخه برای مدیریت سردرد استفاده می کنند. اما این بد است. اول ، آنها با درد ناتوان کننده زندگی می کنند در حالی که مجبور نیستند. دوم ، آنها چندین بار در هفته از مسکن های بدون نسخه مانند ایبوپروفن یا پاراستامول استفاده می کنند که می تواند منجر به سردردهای به اصطلاح استفاده بیش از حد از دارو شود. این به تنهایی به یک سردرد بزرگ تبدیل می شود. پزشک عمومی شما مکان خوبی برای شروع است ، اما اگر نمی توانید تسکین پیدا کنید ، به متخصص سردرد مراجعه کنید. “

مری آن میس ، MD

طب مکمل را در نظر بگیرید

“چند مکمل غذایی وجود دارد که من به بیماران خود توصیه می کنم. هیچ کدام داروی چاره ساز نیست ، اما گاهی اوقات ، همراه با داروهای نسخه ای سنتی ، می توانند کمک کنند. آنها عبارتند از:

  • باتربر دوز معمول 50-75 میلی گرم دو بار در روز است. شخصاً ، من آن را در تمرین خود بسیار م foundثر نمی دانم ، حتی اگر یکی از سخت ترین بیمارانم قسم می خورد که با آن درمان شده است
  • منیزیم ، 400 میلی گرم در روز
  • ملاتونین ، حدود یک ساعت قبل از خواب مصرف می شود تا به تنظیم خواب کمک کند
  • کوآنزیم Q10. معمولاً 300 میلی گرم در روز
  • ویتامین B2. 400 میلی گرم در روز

من معمولاً با یکی برای بیمارانم شروع می کنم و وقتی آنها پاسخ نمی دهند ، یک ثانیه اضافه می کنم. و اگر آنها هنوز پاسخ ندادند ، اما عوارض جانبی نداشتند ، سومین مورد را اضافه می کنم. “

آلن راپوپورت ، دکتر

برنامه سردرد داشته باشید

“هرچه بهتر باشد ، احتمال اینکه در اورژانس به سرانجام برسید کمتر است. بسیاری از بیماران من به یک استراتژی سه نقطه ای نیاز دارند. شاخک اول یک داروی حاد است مانند نسخه تریپتان یا ارگوت که باید به محض احساس سردرد خود از آن استفاده کنید. سپس یک داروی اضطراری مانند NSAID تجویز شده وجود دارد که اگر اولین دارو جواب ندهد ، از آن استفاده خواهید کرد. در نهایت ، اگر بیش از هشت سردرد در ماه دارید ، احتمالاً باید از داروهای پیشگیرانه مانند مسدود کننده بتا یا آنتاگونیست CGRP استفاده کنید. اگر بعد از تمام این موارد هنوز در اورژانس به سر می برید یا به دلیل سردرد بیکار هستید ، باید دوباره به متخصص سردرد خود مراجعه کنید تا برنامه بهتری تهیه کنید. “

مرل الماس ، MD