هر چیزی که باید در مورد دارو D بدانید


ویتامین D با تعداد ویتامین ها زیاد. واقع دار دی یک استروئیدی است محض قرار دادن پوست در معرض کلسترول تولید می. به همین دلیل نسخه دی به “ویتامین نورآفتاب” شهرت دارد.

با این حال قرار گرفتن در معرض آفتاب ، به طور کامل تأمین نمی شود و برای دریافت ویتامین ها استفاده می شود.

تعداد اندکی از مواد تشکیل دهنده این حیاتی هستند و به همین دلیل کمبود بیماری دارند.

مقاله هر چیزی که راجع به ویتامین D بدانید را شرح می دهم.

مصرف D. من

ویتامین D ، یک ویتامین محلول در چربی است ؛ این معنا که در ها و حل می شود و این گونه مدت بیشتر در بدن می.

این ویتامین به دو صورت خود را در رژیم غذایی جای می دهد:

  • مصرف D3 (کلسیفرول) در غذاهای حیوانی مانند چرب و زرده تخم مرغ یافت می.
  • مصرف D2 (ارگوکلسی فرول) در برخی گیاهان مانند ها و مخمرها پیدا شده است.

بین این دو ، D3 (کلسیفرول) به ویتامین D2 (ارگوکلسی فرول) دو چندانی بر روی سطح افزایش سطح دویتامین D خدون تأثیر گذاشت.

D ، محل محلول در است که برای زمان طولانی تری در بدن باقی می ماند. این حالت اصلی D3 روی افزایش مصرف د خون.

کار ویتامین D. در بدن چیست؟

ویتامین د طی دو مرحله فعال می شود:

اول ، در کبد به که شکل ذخیره شده است تبدیل می.

دوم ، در همه موارد به کلسیتریول تبدیل می شود که فرم فعال هورمون استروئیدی ویتامین D.

با گیرنده های بدن شما می شوند ، برق برقرار می شوند.

فرم فعال و روشن ژن ها می که در سلول ها می تغییر کرده است. این عملکرد مشابه سایر هورمون های استروئیدی.

دی بر روی انواع مختلف مرتبط با سلامت استخوان ها تاثیر می. به عنوان مثال جذب کلسیم و فسفر از روده را افزایش می دهد. دانشمندان اخیرا دریافتند که در سلامت بدن مانند دستگاه و محافظتی در نقش سرطان عمل می کنند.

نور آفتاب یکی از بهترین راه های جذب جذب D. به

(UVB) D.

که در اثر با فراوان زندگی می خواهم با گرفتن مرتبه آفتاب در هفته تمام خرید خود را.

داشته باشید که فقط باید در معرض آفتاب قرار بگیرید. قرار دادن دست و در معرض استفاده از ویتامین د مورد بدن کمک شایانی.

استفاده از عینک و ضد آفتاب ویتامین دی بدن می شود یا مقدار تولید آن کاهش می یابد.

این حال برای قرار دادن مدت زمان آفتاب ، باید از کرم ضد آفتاب استفاده کنید. برای پوست و بدن شدت سوختگی پیری زود هنگام پوست و ابتلا به سرطان پوست را باعث می شود.

برای مدت زمان در حال حاضر ، بسته به آفتاب ، 10 از کرم خود.

آنجایی که داروی D برای هفته ها و در بدن باقی ماند ، گرفتن و بیگاه در این ویتامین در خون حفظ شد.

می توانید از داروهای مصرفی استفاده کنید این ویتامین را که در نور آفتاب زندگی می کنند نیاز ندارند.

آفتاب یکی از راه استفاده از ضد مانع تولید آن در بدن می. حمام آفتاب می تواند به این کمک کمک کند اما بسیار بیشتر در روزهای سال به آفتاب دسترسی داشته باشید.

بهترین منابع استفاده از تجویز D.

در اینجا به معرفی بهترین منابع غذایی مورد استفاده D3 می پردازیم:

ماده غذایی مقدار ٪ FEI(نیاز روزانه بدن)
یک قاشق غذا خوری روغن جگر ماهی کاد (15 میلی لیتر) ۱ ، ۳۶۰ IE / 34 میکروگرم 227٪
کنسرو ۳ اونسی ماهی سالمون (۸۵ گرم) ۴۴۷ IE / 11 میکروگرم ۷۵٪
کنسرو ۳ اونسی ماهی تن (۸۵ گرم) 154 IU / 4 میکروگرم 26٪
۳ اونس جگر گاو پخته شده (۸۵ گرم) 42 IU / 1 میکروگرم ۷٪
یک عدد تخم مرغ بزرگ (ویتامین D موجود در زرده) ۴۱ IU / 1 میکروگرم ۷٪
یک ماهی سالمون کنسرو شده در روغن 23 IU / 0.6 میکروگرم ۴٪

اگرچه ماهی های چرب مانند سالمون ، ماهی شمشیری ، ماهی قزل ماهی تن و ساردین منابع مناسبی برای ویتامین D3 اما باید هر کدام از این نوع ماهی ها برای رژیم غذایی جای خود را به دست آوردند.

منبع غذای فوق العاده جمله جگر ماهی کاد می. (RDI).

آیا شما مواد لبنی غلات نیز با ویتامین دی غنی می.

از قارچ های نادر مصرف د همچنین زرده مرغ مقدار اندکی این ویتامین را خود جای داد.

روغن جگر ماهی کاد بهترین منبع خوراکی ویتامین D می شود. مواردی که منابع آن هستند اما برای مقدار کافی آنها را در برنامه غذایی جای می دهیم.

علائم کمبود مصرف D.

ویتامین D از اکثر کمبودهای مواد مغذی.

از افراد بیش از حد در معرض ابتلا به کمبود ویتامین D قرار دارند. در ایالات متحده 6/41 درصد از کل جمعیت به این بیماری اگر اقلیت مردم به نوع حاد هستند اما 1/82 درصد سیاه پوستان و/69 درصد اسپانیایی ها با کمبود این ویتامین اند اند. افراد مسن بیش از حد در معرض خطر ابتلا به این بیماری قرار داده اند. احتمال ابتلا به این در افراد خاص به بیماری های خاص بیشتر.

مطالعه نشان داد ۹۶ نفر که حمله قلبی را تجربه کرده اند با کمبود. به طور کلی کمبود ویتامین یک بیماری همه گیر و خاموش. آن گاه پنهان ممکن است سالهای سال بروز به طول بی.

شده ترین نشانه کمبود مصرف ، بیماری است که بین کودکان روز آینده توسعه شیوع پیدا می شود.

این بیماری با غنی سازی برخی از مواد غذایی با ویتامین دی از لیست بیماری های روز شنبه حذف شده است.

ویتامین د با پولی کاهش تراکم و افزایش ریزش و شکستگی استخراج در میانسالان ارتباط مستقیم.

مطالعات حاکمیت از این فرد که بیش از حد بیماریها هستند چون بیماریهای قلبی ، زوال عقل و خود ایمنی هستند.

و در آخر کمبود مصرف امید زندگی همراه.

می توان به ویژه مشخص کرد که افراد این بیماری افراد.

فواید مصرف D. برای سلامت بدن

در این بخش به بررسی برخی از فواید ویتامین D می پردازیم:

  • کاهش خطر ابتلا به پوکی و شکستگی استخوان. افزودن مقدار زیاد دی به جلوگیری و قطع استخدام در افراد میانسال کمک.
  • قدرت بیشتر ویتامین D قدرت اندام تحتانی و فوقانی را افزایش می داد.
  • حمله از سرطان. D به استفاده از می. IU 1100 D.
  • مدیریت افسردگیبه نشان می دهندانی که د باعث بهبود افسردگی بالینی می شوند.
  • کاهش خطر ابتلا به دیابت نوع یک. انجام شده در IU 2000
  • افزایش طول عمر. مطالعات کاهش مرگ و افراد مصرف کننده مصرف در طی مطالعه گزارش. واقع می توان گفت مصرف به افزایش طول عمر کمک می.

این حال بیشتر این اولیه هستند و برای اثبات آنها خواسته های بیشتری نیاز دارند.

میزان مصرف دارو D.

راه تشخیص کمبود ویتامین و نیاز به مکمل ، آزمایش خون.

متخصصان مربوطه میزان ذخیره مصرف کلسیفدیول دارد ، اندازه گیری می. ng / ml 12 باشد فرد باید به مصرف دی اثرست و اگر بیش از ng / ml 20 به این معناست که ویتامین D حد مطلوب است.

مقدار مصرف روزانه دارو D برای گروه های مختلف مختلف به شرح زیر است:

من ۱۲-۰ ماه : mcg) 10 IU (400

کودکان و بزرگسالان ؛ ۷۰-۱ سال : (mcg15) IU600

من زنان باردار یا شیرده: mcg) 20 IU (800

حد مطلوب ng / ml 20 اما بسیار متخصصان تغذیه بر این باورند که برای سلامت مطلوب و پیشگیری از بیماری هان ر بخومی 30.

بعلاوه عده دیگر نیز بر این باورند که مقدار بسیار کم است و افراد برای حد مطلوب باید مقدار بیشتری D مصرف کنند.

D3 میزان مصرف از مکمل D2. های D3 از بیشتر مراکز بهداشتی به صورت آنلاین تهیه.

بهینه سازی سایر مواد مغذی

بخاطر داشته باشید که مواد مغذی از مقدار جدا شده اند.

از آنها به میزان اند و یک ماده ممکن است نیاز به افزایش دیگری باشد.

به گفته برخی از داروهای محل در چربی با فعالیت فعالیت می کنند و مصرف ویتامین های مصبرف ویتمسر D3.

این موضوع به ویژه برای K2 که یکی دیگر از ویتامین های محلول در چربی من بسیار حائز اهمیت است ؛ است که افراد زیادی به کمبود این مصرف استفاده می کنند.

که یک ماده معدنی است و مدرن دوست فاقد آن نیز عملکرد کارآمد د تاثیرگذار.

حاکمیت از این است که ویتامین D برای بهبود سلامت بدن به منیزیم و ویتامین های A و K وابسته است.

عوارض مصرف بیش از حد مصرف D.

باور وجود دارد که بیش از حد مصرف دی به راحتی امکان پذیرش دارد.

با مصرف دی بسیار است و رخ می دهد که فرد برای مصرف بیش از حد بیش از حد داشته باشد.

علائم ابتلا به این: عدم تمرکز ، استفاده ، افسردگی ، درد یبوست و خون.

پیام نهایی

ویتامین D یک مصرف محلول که در استخوان ها نقش بسیار مهمی دارد.

که با کمبود مصرف با افزایش مصرف غذا افزایش افسردگی و افزایش قدرت را تجربه کنید.

که پوست در معرض آفتاب قرار می گیرد D می کند. غذا مانند ماهی چرب ، و جگر همچنین برخی مواد غذایی و غنی شده نیز دارای این ویتامین هستند.

ویتامین D در اثر محدودیت قرار گرفتن در آفتاب و اختصاص بخش اندکی از غذا به مواد مورد نیاز D بروز میتامین D بروز میت.

مدت زمان اندکی در آفتاب قرار نادرت ماهی چرب می خورید این ویتامین را در رژیم خود جای دهید.

مصرف کافی ویتامین D بیشتر بر روی بهبود سلامت انسان.