همه چیز در مورد سیترولین ؛ فواید ، روش مصرف و منابع


چنین در این مقاله الخخوانید

که یک اسید آمینه و به مکمل برای عملکرد ورزش ، روزافزونی پیدا کرده است. اسید آمینه به طور معمول در بدن در حد معمول.

باور دارند و متقاعد که این سلامتی و عملکرد ورزشی مفید و اما عده واقع هم هستند که این موضوع تردید هستند. این مطلب از مجله ورزش هر لازم است در مورد سیترولین آیا یا.

سیترولین چیست؟

که گفته شد ، اسید است که برای بار آن را در هندوانه پیدا کرد. سعی کنید نیازی را به مواد مصرف کنید زیرا بدن به طور طبیعی را تولید می کند. اینحال شما را با غذاهایی که یا با مکمل آن مصرف کنید ، خود بدهید.

بردن سطح این اسید در بدن مثبتی روی سلامت و عملکرد ورزشی داشته است. اسید آمینه نقش مهمی بدن دارد ، آمینه دیگر ، برای چشمگیری. چرخه اوره ، آمونیاک را از بدن خارج کرد. نهایی این چرخه ، اوره که بدن از طریق ادرار آن را دفع می کند.

اسید آمینه تأثیر رگ های را گشادتر کرده نقشی هم در عضله سازی داشته است.

سیترولین چگونه عمل می کنید؟

تأثیرات متعددی در بدن که یکی از بزرگترینترین آنها ، افزایش گشادی است. رگهای یعنی باز شدن یا سیاهرگس ها کاهش خون و بهتر جریان خون در بدن. از مصرف آن ، مقداری آن را به اسید آمینه دیگر به نام آرژنین تبدیل کنید. هم به مولکولی به نیتریک اکسید که با کاهش تعداد اعضای عضله شده اند ، گشاد شده اند تبدیل به رگونی خونی شده اند.

است بدانید مصرف آن سطح آرژنین بدن بیشتر از مصرف خود آرژنین بالا. هم این است که شیوه های متفاوتی در و جذب و این اسید آمینه.

نیتریک اسید و جریان نهایی یکی باشد که در ورزش را توجیه مثبت باشد. چند سیترولین ، اسید آمینه موردی که مستقیماً نشان داده است.

این اسید آمینه جزء یک سری آمینه های خاص توسط کبد را کاهش می دهد و مانع تجزیه آنها را انجام می دهد. بواسطه ی این تأثیرات دوجانبه تولید پروتئین و اسید آمینه ، مرحله ی حضور در توده ی عضلانی.

ال سیترولین در چه خوراکی های موجود وجود دارد؟

در بدن تولید تکاملید آن را در غذاهای گوناگونی هم پیدا کنید. بیشتر غذاها هنوز از سلولای سیترولین ، نگرفته اما اما معروف ترین آن شامل کد حلوایی ، خیار ، خربزه است.

انواع مکمل های سیترولین

مکمل های آن به دو شکل وجود دارد:

  • به ال – سیترولین ، که فقط خود سیترولین است و با چیز دیگری همراه نیست.
  • 2 سوالات که ترکیبی از یک مجموعه دیگر به نام سوالات (Malat) است که در تولید انرژی مورد نیاز است.

چند نوع بیماری ، تأثیر اما سیترولین در ردیف مکمل های ورزشی ، متداولتر. سیترولین سوالات مصرف کرد ، آیا به دلیل سیترولین است یا از آن استفاده نشده است.

چه فوایدی برای سلامتی دارد؟

اثرات آن را بر خونی ، اختلال نعوظ و عملکرد ورزشی مورد بررسی قرار داد. قابلیت باز کردن رگه های مختلف به وضعیت فشار و جریان خون بافتهای را بهبود می بخشد.

مطالعات نشان داده است مصرف یک دوز ال – سیترولین ، تأثیر یک شخص روی گشاد شدن سرخرگزار چه در افراد سالم ن در من اما هنگامی که قلبی یا آنهایی که ریسک ابتلا به آن را ، به مدت 7 روز ، ال – سیترولین مصرف کردند ، می توانستند گشاد شوند و سرخرگهایشان بیشتر شد. بنابراین استفاده از این مکمل در مدت زمان طولانی سعی کنید.

سیترولین تحت فشار خون مخصوصاً در افراد مورد نظر به فشار خون بالا کاهش می یابد. انجام شده روی ۳۰ ۴۰ فرد بالا نشان داد ، بعد از فشار خون ۴ تا ۱۵ درصد کاهش یافته است. این مکمل توانسته بود خون اشخاص سالم هم ۶ تا ۱۶ درصد پایین. اما نتایج در این زمینه هنوز کاملاً قطعی نیست.

سیترولین و ورزش

اسید آمینه بعد از ورزش ، هورمون رشد را افزایش داد. (GH) و از سازگاری های موجود در. تاثیر نعوظ را در حال بهبود به داد که به احتمال زیاد این آمینه در افزایش خون است.

به خاطر همین قابلیت‌اش در زمینه تمرینات قدرتی و استقامتی هم سودمند. گوناگونی در این زمینه داده شد که تاثیری در بهبود نیاز و مصرف دو هفته ،. اما افزوده اکسیژن در بافت عضله را افزایش داد.

یعنی هرچند این آمینه ممکن است توسط بدن را وارد عضلات موردی که در. در یک تحقیق ، دوچرخه سوارهایی که سیترولین مصرف کرده اند خریدند حین دوچرخه سواری ، قدرت خروجیشان ردرت خروجی رشان فزاد ابان ر فزن یعنی مقدار نیرویی که در مدت زمان خاص ، تولید می شود. به طور کلی این مکمل بر مصرف عضلات تأثیر گذارد و در استقرار را بالا برد.

سیترولین و تمرینات بدنسازی

سیترولین چیست و مصرف آن چه فوایدی برای ورزشکاران دارد؟تعدادی نشان داده است که چه تعداد مسایل عملکرد تمرینات بدنسازی را بهتر می کند. یک تحقیق ، اثر آن را در ۴۱ مرد انجام تمرینات تکراری بالا تنه ارزیابی قرار داد. افراد بعد از مصرف سیترولین مالات بودند ، تکرارها به میزان ۵۳ درصد افزایش یافت.

درد عضلات این افراد روز بعد نسبت به زمانی که قبل از سوالات مصرف کرده بودند ، 40 درصد بوده است. پژوهشگران نیز نشان داد سیترولین سوالات ، ناتوانی را کاهش داده و عملکرد را در تمریانات بدنسازی پایین تنه دفزا قرار داده است. هر دو تحقیق ، افراد ، مکمل 60 دقیقه پیش از تمرین مصرف کرده است.

چه مقدار از این مکمل مصرف کنیم؟

بر اساس تحقیقات جدید ، مقدار پیشنهادی ، ۳ تا ۶ گرم ال – سیترولین در روز و یا تقریباً ۸ گالا سیت وروت م.

مقدار بسته به فرم هم دارد .75 گرم سوالات یعنی یک سیترولین و ۰.۷۵ گرم سوالات باقیمانده.

پیشنهادات برای مصارف خاص:

  • : گرم سیترولین سوالات ، .5 گرم که دوز برای عملکرد در بدنسازی.
  • اکسیژن در عضلات: برای افزایش میزان اکسیژن عضلات ، مصرف ۶ گرم یا بیشتر ال – سیترولین در روز و به مدت ۷ روش مای‌توانم استفاده کنم.
  • خون: برای بهبود فشار خون ، مصرف ۳ تا ۶ گرم ال سیترولین در روز استفاده مفید باشد

علاوه بر این ، دوزهای 10 گرم بیشتر ، بر خلاف سایر اسید آمینه های ، نارحتی معده ایجاد شده است. ناراحتی معده ، بدون تردید روند تمرینات بزند ، بنابراین با خیال راحت مکمل سیترولین برفاداد افزا عملگر. به دلایل مختلف که روش جذب آن وجود دارد ، نسبت به سایر آمینه ها ، توسط بدن تحمل.

آیا این مکمل بی بیخطر است؟

بر خلاف شدت از مکمللند ، این مکمل خطری. در یک مطالعه ، دوزهای مختلف این مکمل روی ۸ آزمایش شد و دوزهای ۲ و و ۱۵ گرم سیترولین زمها.

علی‌رغم چیزی که منتظر آرجینین خون این افراد هم افزایش است. مصرف دوزهای بیشتر هم بوده و فواید افزوده نیاز. خون انجام شده بعد از مصرف مکمل هیچ تغییری در عملکردهای نرمال یا فشار خون نشان نمی دهد.

: elmevarzesh.com

: غذا برای مسئولین