هنگام بلند شدن و نشستن مراقب باشید


برای سالم ماندن ، باید سالم غذا بخورید و هنگام بالا و پایین آمدن مراقب باشید. روشی که در آن بدن متعادل و بهتر می ماند.
در اینجا چند مرحله اساسی وجود دارد که می توانید برای شروع فرآیند آماده سازی میانجیگری انجام دهید.

در طول برنامه روزانه فشار زیادی به بدن ما وارد نکنید و به هیچ قسمتی فشار خیلی کمی وارد نکنید.
به نظر می رسد برخی از افراد از درد سفت گردن یا شانه یا فشار زانو و ران که باعث درد می شود شکایت دارند. نخاع ، گردن و سردرد نیز این روزها شایع است.
مادربزرگ ها و مادربزرگ ها از کودکی بچه ها را تهدید کرده اند که صاف بنشینند وگرنه آنها در برخی مواقع بیرون می آیند. اگر عادت کنید که از ابتدا با شانه های خمیده بنشینید ، می توانید از بسیاری از مشکلات در امان باشید. اگر روش ها متوقف نشوند ، این عادت بد قوی می شود و می تواند منجر به شرایط سختی در بدن شود.ماساژور حرفه ای که ماهیچه های سفت گردن بیمار را کش می دهد
اندام هایی که به درستی چرخانده شده اند نه تنها در مصرف انرژی صرفه جویی می کنند ، بلکه در برابر بسیاری از مشکلات دیگر نیز محافظت می کنند.
برخی افراد به تنبلی نشستن عادت می کنند. افرادی نیز هستند که بدن آنها هنگام ایستادن از درد می سوزد. در مفاصل خود احساس درد می کنید.

همه این علائم درد شایع است زیرا افراد بلند می شوند و بدون تعادل می ایستند.

سعی کنید روی بالش گرد بخوابید. هنگام خواب روی بالش معمولی ، وزن بالای سر به گردن منتقل می شود. در این حالت ، گردن درد شدید اغلب صبح بعد از بیدار شدن از خواب رخ می دهد. آن را چرب و جذاب می کند ، اما علاوه بر درد در برابر بسیاری از بیماری های دیگر نیز محافظت می کند.
با اندکی تلاش می توان حرکات و حالت بدن را در تعادل نگه داشت.

بالش سفید روی تخت
برخی افراد برای محافظت از ستون فقرات خود در برابر درد به بالش تکیه می کنند.
اندام هایی که به درستی چرخانده شده اند نه تنها در مصرف انرژی صرفه جویی می کنند ، بلکه در برابر بسیاری از مشکلات دیگر نیز محافظت می کنند.
برخی افراد به تنبلی نشستن عادت می کنند. افرادی نیز هستند که بدن آنها هنگام ایستادن از درد می سوزد. در مفاصل خود احساس درد می کنید.
هنگام رانندگی با خودرو باید به یک نکته توجه کرد. با استفاده از کمربند ایمنی بدن خود را صاف و در موقعیت صحیح نگه دارید. مواظب خودت باش! شانه ها و پشت خود را صاف نگه دارید.
لمس کردن با ستون ران. به این ترتیب مفاصل بدن در وضعیت خوبی باقی می مانند.
همچنین توصیه می شود از یک رول چوب استفاده کنید تا در حالت نشسته پشت خود را در موقعیت صحیح نگه دارید. شکم و شانه ها را در جهت صحیح نگه می دارد و همچنین انحنای ستون فقرات را در موقعیت صحیح نگه می دارد.

خواباندن شکم باعث ناراحتی می شود. به همین ترتیب ، یک تخت زیر شیروانی نیز باعث ناراحتی می شود.
در وضعیتی بخوابید که به تعادل آرنج های پشت شما کمک کند. به جای زیر سر به پشت بالش تکیه ندهید. اکثر مردم در حالی که بی خیال می خوابند گرفتار بیماری های مختلف می شوند. توجه داشته باشید که بالش نازک است به طوری که گردن در کنار بدن صاف است.
مرد جوان با لباس شب از سردرد صبح رنج می برد

اگر مجبورید در حالت خوابیده بلند شوید ، هرگز از پشت خود استفاده نکنید ، بلکه از دستان خود برای تغییر موقعیت استفاده کنید.
کارشناسان بهداشت می گویند روش صحیح ایستادن و نشستن این است که هر 30 دقیقه بیست تا سی قدم بردارید. بله ، اما تمرین شما را عادت می دهد.
بایستید و درست بنشینید زیرا برای سلامت و تناسب اندام ضروری است. همچنین باعث ایجاد اعتماد به نفس می شود ، در حالی که وضعیت نامتعادل خوب است.37735491250537310