هیچوقت کوتاه نیا هیچوقت تسلیم نشو


AthingMu

“مثبت اندیش باشید و می دانید که بهترین ها در راه است.” – ایتینگ مو ، المپیک 2021 توکیو ، دارنده مدال طلا 800 متر

تابستان تقریباً به پایان رسیده است ، اما به قول معروف: “کارهای زیادی وجود دارد و زمان کمی”. با این همه راه رفتن ، این یک فرصت عالی برای تقویت عزم خود است. به یاد داشته باشید که حتی ورزش های سبک نیز می تواند به شما انرژی لازم برای گذراندن روز و قوی ماندن را بدهد.

آب (خربزه) دارید انجام می دهید؟

روز ملی هندوانه در این ماه بود و هندوانه علاوه بر اینکه غذای مناسب تابستانی برای یک روز گرم است ، فواید زیادی برای سلامتی دارد.

شما را هیدراته نگه می دارد – همانطور که از نامش پیداست ، هندوانه 92٪ آب است!

ترویج روده سالم – پر از فیبر است.

به قلب شما کمک می کند – آنتی اکسیدان هایی مانند لیکوپن می توانند به التهاب در عروق کمک کنند.

مواد مغذی را تأمین می کند – دارای ویتامین A و C همراه با پتاسیم و سایر مواد معدنی است!

درد عضلات را کاهش می دهد – L -citrulline موجود در هندوانه یک آنتی اکسیدان است که به بازسازی کمک می کند.

صحبت از آرامش …

هندوانه شدید dotFIT نوشیدنی تفریحی

اسلاید FITCO WatermelonRecovery1

عناصر

2 فنجان تکه های هندوانه یخ زده ، بدون دانه ، به مکعب های 1 اینچی برش دهید

1 قاشق اندازه گیری dotFIT هندوانه آمینو XXXL

1 فنجان توت فرنگی یخ زده

1 فنجان شیر جو دوسر

2 قاشق چایخوری عسل (اختیاری)

1 فنجان یخ (اختیاری)

دستورالعمل ها

  1. همه مواد را در مخلوط کن بریزید
  2. مخلوط کنید تا یکدست شود
  3. داخل لیوان بریزید
  4. لذت بردن!

نکته: توت فرنگی را با آناناس ، بلوبری ، موز یا سایر میوه های مورد علاقه عوض کنید تا طعم آن بیشتر شود!

همه کلاسها گنجانده شده است

کلاسهای گروهی فرصتی عالی برای تقویت سلامتی شما و ملاقات با اعضای همفکری است که در یک کشتی هستند. دوره های گروهی همراه با فرم و تکنیک های مناسب به شما انگیزه می دهد. همچنین تنوع بسیار مورد نیاز را به تمرین شما می افزاید.

همچنین دروس گروهی:

  • پاسخگو باشید.
  • خود را ثابت نگه دارید.
  • به دوست شدن کمک کنید.
  • کاهش وزن خود را افزایش دهید.
  • سرگرم کننده هستند!

برخی از کلاس های گروهی که باید در سالن های ورزشی ما در نظر گرفته شود:

BODYPUMP

پمپ بدنه FITCO

لاغر ، خوش اندام و متناسب با FAST باشید. با استفاده از وزنه های سبک با تکرارهای بیشتر ، یک تمرین TOTAL بدن انجام می دهید. با موسیقی باتجربه و تکان دهنده و تشویق مربیان مجرب ، می توانید در گروه به موفقیت های بیشتری دست پیدا کنید و تشنه بازگشت هستید.

مربی HIIT Core Champions

FITCO HIITCore

وقتی می گوییم این دوره سرگرم کننده است ، منظور ما این است که شما را با یک سری حرکات چالش برانگیز که باعث عرق ریختن و تپش قلب شما می شود ، بسیار مناسب می کند. این یک کلاس شدید تمرینات قلبی و قدرتی است که استقامت و قدرت شما را افزایش می دهد. سرگرم کننده به نظر می رسد درست است؟

برای دوچرخه سواری

کوه ها و موارد دیگر را از راحتی دوره دوچرخه سواری ما ببینید. این پمپ پا ، چهار سوزاندن و کشش ریه ، سیستم قلبی عروقی شما را مست می کند و به حد خود می رساند. استقامت فوق العاده بسازید پاهایتان را محکم کنید و ببینید کالری ها چگونه آب می شوند.

یک دوره گروهی بگذرانید

ایجاد انگیزه در اعضا

چیزهای زیادی وجود دارد که می خواهیم در اینستاگرام درباره @ karina.nicoldine بیان کنیم. او نه تنها 5 بار رکورددار دوومیدانی است ، بلکه رویکرد او به زندگی و نقل قول های انگیزشی او ما را ادامه می دهد خودمان

او خود را با تمرینات فشرده شکل می دهد ، اما جایزه ای نیز برای طراحی پرشور سرامیک ها در اختیار دارد. اعتقادات او به عنوان یک مدل دوچرخه سواری شدید و لباس ورزشی باعث می شود که بهترین باشد ، تا بهترین زندگی کند و همیشه مثبت بماند.

اف سی کارینا

“وقتی خیلی دوست داری و می خندی. شما زندگی زیبایی دارید. “

این عضو الهام بخش و رکورد شکننده گرانش را در اینستاگرام دنبال کنید @ karina.nicoldine برای انگیزه بیشتر!

اعضایی که آن را جابجا می کنند آن را جابجا می کنند.

هیچ چیز نمی تواند آرامتر یا شدیدتر از یک دوره خوب یوگا باشد. ما cloud9yogi @ را برای حلقه یوگا پویا خود در اینستاگرام ارائه می دهیم ، که بر روی کل بدن کشیده شده و تعادل را به ارمغان می آورد. برخی از حرکات او مزایای شگفت انگیزی برای ذهن و بدن دارد.

تاشو رو به جلو:

یک راه عالی برای شروع یوگا ، چین خوردن به جلو است. ژستی که می توانید در هر مکانی انجام دهید ، به شما کمک می کند کل پشت خود را از سر تا پاشنه پا بکشید. همچنین به آرامش سیستم عصبی کمک می کند و به بدن اجازه می دهد تا آنجا که ممکن است آرام شود.

مفصل ران:

انجام بازکننده های مفصل ران در طول یوگا نه تنها به کشش باسن و باز شدن ستون فقرات کمک می کند ، بلکه به بهبود آزادی عمومی حرکت و گردش خون در بدن نیز کمک می کند. این به ایجاد یک تغییر انرژی در بدن کمک می کند که تنش ذخیره شده را آزاد می کند.

پشت باند:

هیچ جلسه یوگا نباید بدون خم شدن پشت تکمیل شود. این حالت ساده به بهبود وضعیت بدن ، کشش ستون فقرات و افزایش سطح اکسیژن کمک می کند. همچنین می تواند به کاهش استرس و اضطراب کمک کند.

برای مشاهده آهنگهای بیشتر و داستان الهام بخش آنها ، @ cloud9yogi را در اینستاگرام دنبال کنید.

تو قوی هستی!

گرگ و میش تابستانی شروع به درخشش می کند و از افق عبور می کند. وقتی همه چیز خسته کننده می شود ، فقط به خاطر بسپارید: شما اینجا موفق شدید. شما با بیرون کشیدن و هرگز تسلیم نشدن به الاغ خود لگد زدید. به گفته همه در تناسب اندام اتصال قدرت واقعی است. همینطور ادامه بده! شما الهام بخش همه ما هستید.