ورزش | آیا آمینو اسید چربی سوز است و نقاشی در کاهش وزن دارد؟


چنین در این مقاله الخخوانید

از آمینو اسید برای سوزی و عضله در صنعت رواج بیشتر پیدا کرده است. صحبت از کاهش وزن ، سوزی و ساختار بدنی میان امت ، رژیم رمز موفقیت. غذا که امخورید جزء شما را در روند پیشرفت‌تان پیش ببرد یا عقب بیندازد ؛ واقعا اینقدر مهم است! اما آیا آمینو اسید چربی سوز دارید؟

بدنسازهایی با بدن کاملاً را در حال باشید که با نوشیدنی های شیک خود غرور رژه را شنروند ، انگار که نشان افتخان ه! یا شاید هم شما این مکملل ها را امتحان کرده است. اما آیا این واحدهای سازنده پروتئین هیچ فایده ای ندارند یا واقع شده اند به عنوان بهترین مکمل رویدونها حساب خود را به عنوان بهترین رویداد مکمل ها حساب کرده اند

آمینو اسیدها چه هستند؟

املدانید که پروتئین ، درشت است که از بافت و بافت بدن انسان نگهداری می شود. آمینو اسیدها ، مولفه های «واحدهای سازنده» ی پروتئین هستند. مانند حلقه هایی در یک به هم تا پپتیدها را ایجاد کرده و به هم مرتبط کرده اند تا پروتئین های را. تمام عضلات ، موها ، پوست و… شما از این حلقه های پپتید ساخته شده اید. در واقع شما کوهی متحرک از آمینو اسیدها.

واحدهای سازنده نیاز و غیر ضروری

راستی صدها آمینو اسید دارد اما ساز انسان ، 20 موجود است. این 20 آمینو اسید را می توان به دو دسته تقسیم کرد:

نیاز: مجموع 11 اسید که از آنها استفاده می شود اما لازم است جزء را قرار دهد. گلوتامین ، تیروسین و آرژنین نمونه های از این آمینو اسیدها.

: 9 اسید وجود دارد احتمالاً شما بسازید و مجبورید آنها را از رژیم غذایی خودتان دریافت کنید. لیوسین ، والین و تریپتوفان نمونه های از این آمینو اسیدها.

جالب است بدانید برخی از آمینو اسیدهای غیرضروری به عنوان شرطی یا مشروط مورد توجه قرار گرفته است؛ بدن شما فقط آنها را بسازد اما به این شرط که سالم و تندرست هستید. اگر بیمار هستید این آمینو اسیدها ، لازم است مورد توجه قرار گیرد.

مانند گوشت ، غذاهای دریایی تخم مرغ مولکول های آمینو نیازی ندارند و بنابراین عنوان پروتئین های کامل طبقه بندی شده است. مغزها و حبوبات تنها برخی از نیازهای خاص و به عنوان طبقه بندی پروتئین های طبقه بندی شده.


بخوانید:

اسید آمینه چیست؟ تفاوت اسید آمینه نیاز و غیر نیاز

چرا آمینو اسیدها مهم است؟

این واحدهای سازنده انسانی مهمتر از تنها عضویت سازی سریع ؛ برای هر قسمتی از جنبه زندگی حیاتی دارند و عامل بقا. اسیدها واسطه های بیولوژیکی هستند که به سنتز از پروتئین های و هورمون های گرفته شده تا آنتی بادیگران و عصبی کمک گرفته اند. اسیدها بزرگترین گروه مواد در نیاز برای بدن انسان.

آمینو اسید چربی سوز و عضله ساز

آیا آمینو اسید چربی سوز است و نقاشی در کاهش وزن دارد؟باور بر این است اسید چربی سوز و عضله ساز. پای رژیم غذایی سرشار پروتئین به همه این را خوب می داند که باعث ایجاد چربی سوزی ، حفظ پروتئین مورد نیاز می شود. وقتی که تحت تاثیر بدن بدن قرار می دهید به طور مرتب در باشگاه تمرین کنید هدف خود را روی مصرف کنید 0.7 تا 1 گرم به ازای هر کیلوگرم از وزن بدن معادل تنها 122 گرم پروتئین برای یک مرد با وزن متوسط ​​است؛ 4 تکه سینه.

به رسالت سنتز باید تا جایی که امکان دارد آمینو اسیدهای مورد نیاز را داشته باشید. غذاهایی که پروتئین کامل کامل شده است تا شما را تا این هدف را تامین کنید.

پروتئین امخورید بدن شما کمک پروسه های مکانیکی و شیمیایی متعددی آن را گوارش می کنید. هاضمه ، غذا را زیرورو خرد کنید آن را به ذرات ریز قابل تجزیه کرده (پپتیدها) و سپس تبدیل کنید. آمینو اسیدها به قسمت های بدن منتقل می توانستند بهترین استفاده را از آنها انجام دهند. از آنها مژه های را ساختند ، برخی و همچنین مقداری نیز برای حفظ سربازو یا رشدشان به کار انجام دادند.

مصرف مکمل های آمینو اسیدها برای چربی سوزی ظاهررا درست و منطقی به نظر میگرسد ؛ (BCAA).

  • لوسین
  • ایزولوسین
  • والین

این مکملها ، ریزترین بخشهای قابل استفاده پروتئین را در میگرند و به همین دلیل ، سازنده آمینو اسید برای کاهش وزن ، انجام این ذرات زودتر و بنابراین زودتر سنتز پروتئین را یا سینه مرغ بخورید. اما علم این ادعا را پشتیبانی پشتیبانیکند!

پیشنهاد می دهد
بخوانید:

بهترین نوع پروتئین برای افزایش سنتز پروتئین در عضلات چیست؟

علم چه انگگوید؟ آمینو اسید چربی سوز است یا نه؟

بحث کاهش وزن پیش از مصرف کنندگان و مواد مغذی زیاد هستند که به نتیجه سریع رسیده اند. ناک اوت فوری این. وقتی پای آمینو اسیدها عنوان کمک به چربی سوزی را به میان میآید ، احتمالاً ناامید کرد!

و اما شواهد چه امتداد دارد:

BCAA است. برد دیتر BCAA است. نقص های وجود داشت با BCAA. واقع زمان اعلام نتیجه ، مناسبی نبوده و به همین علت ، صحت است.

آمینو اسیدها به اندازه پروتئین کامل عضله ساز نیست

از متدهای جدید کاهش بر تمرینات عنوان راهی برای حفظ توده عضوی با رژیم های تهاجمی توجه. عضلات اضافی سوخت BCAA یعنی لوسین ، مولکول اصلی بواسطه ی مکانیسم عنوان mToR. حقیقت که لوسین موجود غذا ، قرار اما معلوم شده است.

آمینو اسید چربی سوزی کالری بالا را درک کردید

از بخش های کنترل که به طور کامل می توان به ارزش کالری آمینو اسید آورد. پروتئین ، 4 (کربوهیدرات نیز همینطور). اما چربی انرژی بیشتر به شما می آید ؛ ازای هر یک گرم ، 9 کیلوکالری.

BCAA اما انرژی بسیار بالایی دارند:

  • والین – 6 کیلوکالری به ازای هر گرم
  • لیوسین – 6.5 کیلوکالری به ازای هر گرم
  • ایزولیوسین – 6.5 کیلوکالری به ازای هر گرم

که تحت رژیم هستید تمام کالریهای دریافتی را کنترل کنید و به حساب برسید. BCAA ها بهم. BCAA ها.

تحت رژیم کم کالری را بخواهید تا ممکن است دیرتر گرسنه شوید و بیشتر سیر کنید. محدود کردن مصرف کالری ، کلید وادار کردن ِ اسیدهای چرب برای آزاد شدن از سلول های چربی است ؛ با محدود نکردن کالری ، چربی سوزی روی گسترش داد.

این وصف باور به آمینو اسید است ، بدون در نظر گرفتن کالری کنترل آن ، متضاد شما عمل. که تحقیقات اخیر آمینو اسیدها را نشان می دهد که تمام تلاش تا غذایانتان را اصلا ًدوست نمی کند.

اگر پروتئین کافی امخورید ، آمینو اسیدها هیچ سود اضافی به شما نخواهند رساند

BCAA مطالعات نگاهی بیندازید تنها مواردی BCAA ها عضله کمک مغرسانند ، مبتلایان کم.

این گروه های رژیم های غذایی پروتئین و کم کالری. برای افراد سالمی که پروتئین کافی و کامل دریافت کرد ، آمینو اسیدها فایده ی خاص نخواهند داشت ؛ مثل این است که یک سطل پُر از آب ، باز هم آب اضافه کنید! مورد انتخاب مکمل آمینو باید فرقی بین نوع گرانقیمت آن و قیمت مناسب موجود باشد.

: elmevarzesh.com