ورزش | انواع رژیم کتوژنیک چیست و کدامشان برای شما مناسب است؟


چنین در این مقاله الخخوانید

برخی از طرفداران رژیم غذایی کتوژنیک فکرند اما عده دیگری به این نتیجه بیشتر به کربوهیدرات را دست می دهند. نتیجه ، شرح و تبصره های مورد نیاز رژیم غذایی کتوژنیک بوجود آمد. انواع رژیم کتوژنیک یک اشتراک دارند بدن را در وضعیت کتون زدگی قرار دهید.

زدگی زمانی روی بدن بدن به انرژی اصلی به جای کربوهیدراتهای سراغ چربیهای. داشتن بدن در شرایط زدگی برای مدتی جدید نیاز به کاهش وزن. زدگی یک وضعیت طبیعی است که در بدن ، به جای کربوهیدراتورها ، چربی های را.

بیشتر افراد برای گرفتن چنین چیزی به دلیل ساده شدن روند کاهش وزن ، خیلی های آن را انتخاب می کنند. غذای کتوژنیک را بیشتر در وزن ، فوایدی که شامل تثبت خلق و دوقطبی و صرع در عمل به صرع است ، شامل می شود.

برای بیشتر افراد ، رژیم یک رژیم ناپایدار است که نتایج موقتی است. همیشه سعی کنید رژیم را در پیش بگیریم که نیازیم آن را ادامه دهیم. از مصرف کربوهیدرات محدود به اندازه ای که پیشنهاد نیاز نیاز به حذف خیلی مقوی مانند غلات سبوسدار ، یک سری سبزیجات و.

همین الان تحت رژیم هستید یا این رژیم را شروع کنید ، سوال برای اینکه شما بیایید کدام یک از آنها مناسب است. این سوال به چند مورد دارای هدف ، فعالیت و وضعیت سلامت است. این مطلب به چهار متداول از رژیم کتوژنیک اشاره کرد. هریمند که مطالعاتی را در مورد بدن انجام داده اند اما این گونه چند مورد مورد مطالعه قرار گرفته است.

انواع رژیم کتوژنیک

به طور کلی چهار نوع رژیم کتوژنیک رایج است که شامل این موارد می شود:

  • کتوژنیک استاندارد که مجاز به مصرف مقدار بسیار کمی از کربوهیدرات است.
  • کتوژنیک هدفمند که هنگام ورزش قبل از آن ، میزان کربوهیدرات را زیاد کرد.
  • کتوژنیک با پروتئین بالا شبیه به کتوژنیک است اما میزان پروتئین آن بیش ازتر است.
  • کتوژنیک دوره جاری یا گردشی به صورت دوره واقعی ارزشید میزان کربوهیدرات را افزایش داد.

رژیم غذایی کتوژنیک استاندارد چه شرایطی دارد؟

نوع رژیم ، متداول‌ترین رویکرد است که 5. کربوهیدرات 20 30 محدود. بدانید هر چند تابع بیشتر این رژیم اوریجینال کتوژنیک (نوعی که گفته می شود به کودکان مبتلا ندم) را ندم). : 80 15 5. نوع رژیم کتوژنیک مناسب است که ، سرعت دادن به روند کاهش وزن و خواستار سایر مزایای آن مند.

: هستند که نمی توانند رژیم کتوژنیک (یا هر نوع دیگری آن) در: باردار ، نیاز دیابت و پیش بینی سنگ تمام. زدگی ده دهان را کند ، آیا یبوست به دنبال داشته باشید و سطح را پایین آن کتو قرار دهید. تغییرات وزنی بسیار شدید ناگهانی از کتوژنیک خطر خطر مرگ نیز برخوردار شده است.


حتما بخوانید: آنفولانزای کتویی چیست؟


رژیم کتوژنیک هدفمند یا TKD چیست؟

نوع رژیم کتوژنیک به صورت است که از ورزش دوباره است که حدود 25 کربوهیدرات است. این است که کربوهیدرات برای سوخت خود داشته باشید و در ضمن از سر دادن بدن به راحتی کتون زدگی. را انتخاب کنید که هضم را ببینید (مثلا نان سفید یا برنج) مراقب باشید به طور کلی مصرف روزانه را افزایش دهید.

نوع رژیم کتوژنیک مناسب است که ، مکرر و منظم تمرینات شدید و جهت عضله سازی انجام شود. مثلا دو ، شنا و یا تنیس به مدت چند. دو روز در هفته رفتن و سرعت متعادل ورزش و تمرین نیازی به این شیوه.

: زمانی که یکی دو تحت رژیم نبودهاید ، رژیم هدفمند را در پیش. این ایده «سازگاری کتونی» دارای و زمانی است که بدنتان عادت کرد از چربی به عنوان سوخت استفاده کرد که آیا ندادید ندادید مد مد ترد ترد تود مد تورد تمحد تورد تمحد تود محد ترد تود محد تود محد تود محد تود مود بمد تود مهید پیشمحد تود مهید تمحد ترد دیابت باید حتماً هر تصمیمی بابت رژیم گرفتن با پزشکتتان مشورت را پیش بینی کنید.

پیشنهاد می دهد
بخوانید:

ورزش در رژیم کتوژنیک به چه صورت باید انجام شود؟

رژیم کتوژنیک پور پروتئین چگونه است؟

از این نوع رژیم کمی بیشتر از پروتئین مصرف کنید. باید 30 مجموع‌تان را 65 و 5. پروتئین را هم منابع حیوانی و هم منابع گیاهی تامین کنید.

نوع رژیم کتوژنیک مناسب است که ، عضلات خود را به پروتئین نیاز افزایش دهید. این نوع رژیم کتوژنیک افرادی که علائم کمبود پروتئین را دارند مناسب هستند. علائم شامل تحلیل رفتن یا نازک شدن موها می شود.

: که مشکلات کلیوی مراقبت می کنند پروتئین خود را زیاد بالا برده اند ، افراد ممکن است تجمع ضایعات خون داشته باشند.

تحت یک رژیم غذایی هدف درمان هستید ، رژیم کتوژنیک پرپروتئین مناسب شما. آیا مصرف پروتئین در کتوژنیک شده است این است که رژیم کتوژنیک ، درمان صرع و افزایش در بدن است. کتون زیاد داشته اید ، شما را کتون زدگی حذف کرد اما مقدار کتونهای در را کاهش داد. آنجایی که کمی پروتئین تاثیری روی ماندن در وضعیت کتون زدگی نوع رژیم کتوژنیک نتایجی مشابها استان ادرد.

رژیم کتوژنیک گردشی چیست؟

از بین انواع رژیم کتوژنیک آخرین مورد شما از رژیم خارج و وارد آن دو روز بیشتر مصرف شد. از رژیم کتوژنیک این که پیروی آن راحت است. پنج یا شش روز کربوهیدراتهای را که از آنها محروم بودید مصرف کردند. در روزهای آزادتان چه چیزی را مصرف کنید ، ندارد اما پیشنهاد خرید زیاده روی برگشتن بدن حالت کتون زدگی ، خواهد شد.

نوع رژیم کتوژنیک مناسب است که ، به سختی مورد نیاز به رژیم کتوژنیک پایبند باشد. نوع رژیم برای اینکه بخواهند استراحت کنند و کربوهیدرات بخورند مناسب باشد. اما باید مراقب باشید که در روزهای آزادتان پُرخوری هستید. شنیده باشید که رژیم گردشی را به کار کنید که کربوهیدرات اضافی برای تمرینات یا مسابقات خود استفاده کنید.

: متغیر پیش از نوع نوع در پیش بینی ، نوع استاندارد آن تا عادت کند عنوان استفاده کنید. چون روزهای آزاد فهمند روند نتیجه گیریاندان را کُند. کتوژنیک گردشی می تواند در آب بدن قرار گیرد و باعث سرگیجه شود. افرادی که مشکلات قلبی ممکن است به قلبشان فشار وارد شود.


در ادامه بخوانید: مواد غذایی مجاز در رژیم کتوژنیک چه هستند؟


: elmevarzesh.com