ورزش | انواع مکمل ها مخصوص ورزش های استقرار و هوازی


چنین در این مقاله الخخوانید

استقامتی شما هر چه شنا ، دوومیدانی سواری ، انتخاب و مصرف مکمل های پیشرفت تمرین و عملکرد سطحی بکال تت. به مجلات ورزشی و سایت های مختلف ورزشی در. هر ورزش و تمرینی مکمل مناسب آن را انتخاب کنید.

ورزشکاران استقامتی ساعتها زمان تمرینات انجام می دهند مثلا 50 تا 60 مایل دویدن در یک هفته ، بیش از 200 مایل دوچرخه سواری در جاده یا دور شنا در استخراج ، این نوع تمرینات مضاعفی بر بدن وارد می شودکنند و باید این گروه توجه ویژه داشته باشندای به رژیم غذایی و مکملهای خود داشته اند.

ورزش استقامتی نیازهای زیاد بر بدن و ذهن ورزشکار اعمال میبه خوشبختانه با انتخاب مکمل درست ورزشکار میدر زمان صرفه جویی عملکرد کلی ریکاوری خود را توسعه داد و رکوردهای جدید را پیدا کرد. در ادامه با مجله علم ورزش همراه باشید تا به مکملهای تخصصی ورزشهای استقامتی و بهترین مکمل ورزش های هوازی نگاهی.

1. کراتین مونوهیدرات

مکمل کراتین و ورزش استقامتی معمولاً به همدیگر مربوط می شود. ما به کراتین در زمینه قدرت ، سرعت و توان فکر میبه تعداد بیشتر پژوهشگرانمطالب تخصصی منتشر شده وجود دارد که اثبات کرده استکراتین تأثیر انرژی زایی افزایش قدرت و اندازه عضلات. درحالی که بسیار در این مورد بحث می کنمکنند که کراتین در ورزشهای استقامتی هیچ جایی ندارد.

اثر مستقیم کراتین در افزایش ذخایر فسفوکراتین بدن ، افزایش سریع تولید ATP و افزایش عملکرد بی هوازی بر کسی پوشیده. پس مشخص است کراتین به طور غیر مستقیم فوائدی برای دوندهها ، دوچرخه سواران و ورزشکاران سه گانه دارد و باعث پیشرفت و ارتقای عملکرد ورزشی می می شودبه کراتین زمان ریکاوری را کاهش داده و افزایش توان هوازی می را افزایش داده استبه پیشرفت در سرعت ، توان و دویدن در طول جلسات تمرینی اجرای بهتر در روز مسابقه میبه 3 تا 5 این ورزشکاران مناسب.

2 فسفات

این مکمل به عنوان نگه دارنده سایر غذاها می تواند باعث عملکرد بدن نیز شود. سدیم فسفات از طریق استفاده از گلوبول های برای تحویل اکسیژن به عضلات فعال افزایش هوازی بهبواد زمنا.

متن مقاله تأکید سدیم فسفات عملکرد استقامتی از طریق افزایش معنادار استفاده اکسیژن و آستانه تهویه شده. 3 تا 5 قبل یا مسابقه افزایش عملکرد.

3

کافئین از دیگر مکمل های ورزشی است که مدت استبه وسیله ورزشکاران استقامتی افزایش عملکرد ورزشی در حال حاضر مصرف. کافئین نه تنها باعث ارتقاء عملکرد در جلسات تمرینی صبحگاهی می شودشود باعث تأیید خستگی در اثر تمرین مدت زمان میبه

بسیار تأثیر مستقیم و مصرف کافئین استقامتی را به اثبات .همچنین کافئین افزایش اکسیداسیون چربی و مصرف. 1.3 2.7 60.

5 BCAA

قصد دویدن یا دوچرخه را از اسیدهای آمینه شاخه دار غافل بگیرید. مرکزیت در ورزش دلیل آزاد کردن تریپتوفان در سراسر حامل های خونی مغز. افزایش ترشح سروتونین را که مشخص شده این باعث خواب آلودگی ، حالت و خلق می شود.

BCAA و تریپتوفان برای یک پروتئین ناقل با هم در جنگ هستند ، افزایش غلظت BCAA کاهش تریپتوفان در کنار مغزی را که در کل کاهش خستگی را کاهش داد. متابولیسم BCAA لاکتات را کاهش داده تا به صورت استقامتی را بالا ببرد و پروتئین ، توسعه ریکاوری و پاسخ سیستم را تولید کند. 3 تا 6 عملکرد ورزش مناسب.

ششم

ورزشکاران استقامتی به پروتئین نیاز دارند. برای ترمیم ، ساخت و حجم عضلانی ورزشکاران استقامتی نیاز. زمانی که ورزش بسیار می شود ، بدن موجود در عنوان منبع انرژی استفاده می شود. امر واقعاً مصرف برای این گروه از ورزشکاران را مشخص می کند.

نتیجه بیشتر ، بهتر است را با کربوهیدرات مصرف کنید. 0.5 0.7 طول دوره های پیشنهادی. به

هفتم

بتاآلانین باعث افزایش عملکرد و تعویق خستگی در طول تمرینات با افزایش بالا اما آیا به ورزش استقرار یافته است؟ آیا شما یک ورزشکار هستید دلیلی تمرین نمی کند با شدت بالا را انجام دهید. درست است؟ تحقیق متعدد اثر مثبت را بر روی جمله سواری و قایق به اثبات قرار می دهد.

طول ورزش های با بدن بدن یونانی هیدروژن را در خود جمع کنید. این یونها شامل می شود پایین رفتن PH شده است که در نهایت نتیجه خستگی را امتحان کنید. افزایش مقدار کارنوزین عضو شده بدن برای یونانی هیدروژن را بالا ببرید. امر تغییر تعویق خستگی و عملکرد و حجم را بالا برده خستگی را کاهش می دهد. 3 تا 6 روز.

هشتم

گلوتامین بیشترین اسیدآمینه در بدن است. پس چرا به مصرف گلوتامین نیاز دارید؟ ورزشی شدید باعث خالی خیلی سریع پیش از آنکه شما نیاز به ذخیره مجدد را دوباره داشته باشید. امر باعث شکست بافت و سوزاندن می شود در فرایند کاتابولیک.

سطح پایین گلوتامین دارای سیستم ایمنی و افزایش خطر عفونت است. به ریکاوری بدن کمک به عملکرد عملکرد سیستم بعد از تمرین خسته کننده. 20 پیشنهاد.

: Elmevarzesh.com