ورزش | برای بدنسازی سفیده تخم مرغ بخوریم یا زرده تخم مرغ؟


چنین در این مقاله الخخوانید

تخم مرغ غذا شگفت انگیز است و دلیل خوبی هم دارد ؛ مرغ یکی از مغذی‌ترین موجود روی است که سرشاری از پروتئین با کیفیت است. واقع پروتئین تخم مرغ معیاری استاندارد برای مقدار پروتئین سایر غذاها. اما بحث بر سر اینکه برای بدنسازی سفیده تخم مرغ بخوریم یا زرده تخم مرغ دوباره جنجال بر پا می کند 🙂

ارزش بیولوژیکی پروتئین تخم مرغ ، ارزش آن ، ساخته شده و بسیار ارزشمند باشد.

مرغ از جهت بسیار زیاد هضم و آنها استفاده می کند ، گوشت گوساله جلوتر. از افراد به جای تخم مرغ صورت کامل مصرف کنند ، فقط سفیده آن را. هم این است که تخم مرغ اما کم کالری است چون به طور طبیعی در تخم وجود دارد.

تولید پروتئین در عضلات با خوردن زرده و سفیده تخم مرغ

تغذیه از 10 مرد جوان که تمرینات مقاومتی انجام دادند تمرینات مقاومتی انجام دادند و بعد از آن نیز تنها سفیده. خون این افراد آزمایش و از نتیجه گیری تا تولید پروتئین عضلات بعد از خوردن تخم مرغ ارزیابی کرد.

چیزی که دانشمندان دریافتند این بود که لوسین مرغ ، که یک اسید پروتئین سازی سفیده از تخم مرغ ،. تولید پروتئین در عضلات از خوردن کامل ، بیشتر از خوردن سفیده تخم مرغ بوده است. واقعیت است که با یکسان بودن مقدار پروتئین در هر وعده ، ثابت است.

دست کم در این مطالعه ، تخم مرغ کامل بیشتر از سفیده تخم مرغ توانسته بود تولید پروتئین در عضلات را افزایش دادبا وجود بودن لوسین شده در خون از طریق سفیده تخم مرغ ، سریعتر.

چرا چنین اتفاقی را تسلیم کرد؟

تخم مرغ فقط پروتئین در شکلکه تخم مرغ کامل در زرده خود ، چربی. تخم 4.5. مرغ کامل با زرده ی نخورده ، مغذیِتر بیشتر از مغذی تخم مرغ زرده آن موجود است. سفیده تخم مرغ دارای منیزیم ، پتاسیم ، اسید فولیک نیز هست ، بنابراین اینطور که غیر از چیزی نیست. اصلی زرده و سفیده مرغ این است که ، سفیده آن هیچ چربی نیست.

مصرف زرده تخمه مرغ و بدنسازی

دانشمندان ، در واقع انتظار یک نمونه دیگر. بر این بود که موجود در پروتئین را کاهش تخم مرغ ،.

مشخص نیست و این وجود دارد که مربوط به چربی تخم مرغ است. یادآوری پذیرش که این مطالعه مورد مطالعه قرار گرفته است در این مورد تنها روی 10 گرفته شده است. هنوز زود است که از نظر جدید عضله ، مرغ کامل نسبت سفیده شده از آن ارجحیت.

در یک تحقیق دیگر گزارش شده است از ورزش ، خ وردن تخم مرغ کامل (سفیده و ززده) در تغییر یا ند رودر با ن ن روترد با ن ن روترد با ن ن روترد. (fasebj.org).

تفاوت رنگ پوسته ی تخم مرغ در کیفیت و ارزش غذایی آن نقشی ندارد

احتمال زیاد برای ترجیح تخم مرغ کامل به سفیده آن وجود دارد. که گفته شد ، تخم کامل دارای مواد معدنی بیشتر نسبت به سفیده آن است. چند سفیده تخم مرغ مقداری ویتامین معدنی است ، ریبوفلاون ، B12 ، آهن و تنها ویتامین D.

به طور کلی تخم مرغ کامل دارای عنصر دیگری است که شبیه نمونه B بوده و کولین نامیده شده است ؛ کولین برای سلامت مغز مهم است. چربی تخم مرغ ، باعث در حرکات نمونه ، بنابراین خون کم شده انسولین ناگهان زیاد شد.

اتفاق مهمی است که افزایش انسولین انرژی را دنبال می کند که احساس خستگی و گرسنگی دارد. تخم مرغ کامل ، منبعی از انرژی احساسگذارد تا بعد از پایان هم ، انرژی داشته باشد.

خوردن تخم مرغ و کاهش وزن

ویژگی متمایز دیگر تخم ارزش سیر کردنگی بالای آن. به

علاوه بر این نشان داد مرغ ، دارای شاخص سیرکنگی است. سعی کنید از چربی های خوردن استفاده کنید ، صبحانه تخفیف مرغ بهتر است از غلات صبحانهیم پُرکراباد ن رابوهیدر رابوهیدر تخم ل.

تخم مرغ 91 مرغ 51 یعنی در 2.

جمع بندی

مرغ کامل و سفیده هر دو ، پروتئین هستند ، اما با خوردن تخم می خورم مواد مواد مغذی فراتر هم را به بدندانان می رسانیم. سفیده از تخم مرغ ، ویتامین و مواد معدنی هیچ ندارد ، مخصوصاً ویتامین B12 ، ریبوفلاون ، آهن و ویتامین D.

علاوه بر این سفیده شدن تخم مرغ ، کولین ندارد. تعجب پذیرید اگر بدانید مرغ کامل زیاکسانتین و لوتئین نیز وجود دارد که تباهی زرد افزایش یافته است.

مطالعه جدید نشان داد که خوردن تخم صورت کامل تولید پروتئین در را بیشتر. اوقات افراد به سراغ پروتئینی رفته و پروتئین مغلوب شده است در چارچوب مرغ آب اسنک فوری سرشار از پروتئین تهیه.

نیست که فقط سفیده شده مرغ را تنها به این دلیل که کم است یا چربی کلسترول است. مقدار چربی موجود در تخم مرغ ، متعادل است. شواهدی وجود ندارد که بخورد یا دو تخم مرغ ، ریسک قلبی و عروقی بالا ببرد.

: elmevarzesh.com