ورزش | بعد از ورزش چه بخوریم تا چاق شویم؟


چنین در این مقاله الخخوانید

فعالیت بدنی ، مقدار زیاد انرژی مصرف کنید. در خوردن یک میان وعده اندکی بعد از آن به تأمین مجدد انرژی کمک کرد. خیلی مهم است بدانیم که بعد از ورزش چه بخوریم؟

طی ورزش ، عضلات ، گلوکز به نام مصرف کرده سطوح این گلوکز ، تخلیه. استقامتی مشابه ، دویدن ، گلیکوژن را از فعالیتهای مقاومتی مانند وزنهبرداری مصرف کرد. دیگر ورزش این است که عضلات تاثیر پارگی های کوچک را دارد.

دستوریابی به تعادل غذا خوب بعد از ورزش ، سطح انرژی را کاهش داده و بدن را تقویت کرده و ترمیم کرده است. کربوهیدرات ها و چربی های سالم ، برای ریکاوری بدن لازم و نیاز است.

تغذیه برای چاق شدن بعد از ورزش

انتخاب مواد غذایی پس از تمرین ، به سرعت الهضم منظور تسریع جذب عناصر مغذی. باید از مواد غذایی به همراه سایر مواد ریزمغذی استفاده کنید.

کربوهیدراتها

  • پودینگ تخم چیا
  • تردکها
  • میوه (توت ، سیب ، موز و غیره)
  • بلغور جو دوسر
  • کینوا
  • کیک های برنج
  • سیب زمینی های شیرین
  • نان سبوس دار
  • غلات سبوس دار

پروتئین

  • شیر کاکائو
  • پنیر کاتیج
  • تخم مرغ
  • ماست یونانی
  • بوقلمون یا جوجه
  • کره ی بادام زمینی
  • شیک پروتئینی (گیاهی یا حیوانی)
  • ساندویج املت توفو

چربی های سالم

بعد از ورزش چه بخوریم تا چاق شویم؟

در ادامه چند ماده غذایی افزایش وزن معرفی معرفی شد ، اما توجه داشته باشید وزن شما مستقیما در همه جا بوده است.

اسموتی پروتئین خانگی

بعد از ورزش چه بخوریم تا چاق شویم؟

پروتئین خانگی بسیار مغذی و می تواند در وزن سالم به ما کمک کند. به منظور مصرف شرکتی آن ، پروتئینی بسازید از مواد مغذی برای بعد از استفاده. اسموتی های مجاز دارای کالری بالایی هستند.

مثال ، شیک پروتئین کره بادام زمینی شکلاتی

  • یک اسکوپ پودر پروتئین شکلاتی
  • یک فنجان شیر بادام اصل بدون شکر یا آب
  • نصف فنجان پنیر محلی ارگانیک ۲ درصد
  • 2 قاشق کره بادام زمینی کاملاً طبیعی
  • یک فنجان یخ

تهیه: این مواد را در کن بریزید ۳۰ ثانیه مواد را مخلوط تا صاف. خوراکی دارای ۴۵۵ کالری ، گرم پروتئین ، ۱۹ گرم کربوهیدرات و ۲۱ گرم چربی.

اسموتی دوم ، مواد لازم:

  • موز
  • 2 قاشق غذا خوری کره بادام زمینی
  • یک چهارم لیوان جو دوسر
  • یک قاشق غذاخوری پروتئین وی
  • یک دوم لیوان شیر کم چرب

این مواد غذایی را باهم ترکیب و میل. 725 42.

آجیل و کره آجیل برای چاق شدن بعد از ورزش

آجیل مانند بادام ، بسیار خوب کالری است. برای شما که به افزایش وزن ورزش می کنید ، این گزینه برای کالری ، مناسب است. بادام ، بادام زمینی و کره گردو پیشنهاد ما برای شماست.

سیب زمینی و نشاسته

زمینی و سایر غذاهای را واقعیید برنامه وزن سالم بسیار.

برنج سفید بهترین تغذیه برای چاق شدن بعد از ورزش

اساس تحقیق انجام شده برنج سفید مساوی با زمین پخته شده کربوهیدرات بیشتر. بخار پز شده بدون و کم مناسبی برای بعد از تمرین به حساب. آیا داشته اید اگر تحریک می شوید ، هفته ورزش متخصصید و مصرف زیاد شد چرا.

ماهی سالمون و روغنی

بعد از ورزش چه بخوریم تا چاق شویم؟

دو منبع عالی از و برخی از چربی های سالم و مهم. این مواد نه تنها به افزایش وزن کمک کنید تا بدن شما برای مقابله با یماریستها نیز کمک کند ؛ از این رو برای سلامتی ما مفید هستند.

نان سبوس دار

برای افرادی که بعد از ورزش تغذیه می شوند ، تغذیه می شود ، اما چه کربوهیدرات می توانند نتیجه بگیرند ، کربوهیدرات وجود دارد و به افزایش وزن سالم کمک می کند.

آووکادوها

سایر میوه ها ، آووکادو در وزن درمانی که هم کالری است چربی های سالم دارد.

ساندویچ افزایش وزن بعد از ورزش

لازم:

  • نان سبوس دار
  • مرغ کبابی
  • گوجه فرنگی

40 40 450.
: elmevarzesh.com
: Quora + Livestrong + Healthline