ورزش | بهترین تغذیه قبل از تمرین یوگا برای بهترین نتیجه


چنین در این مقاله الخخوانید

یوگا پر از حرکات ، چرخشها و پیچشهای است. معده پر از غذا از تمرین درد معده ، عضلانی و گاز معده می. از افراد مورددانند چه بخورند و چگونه زمانبندی. از افراد هیچ چیز گرسنه اممان کمبود انرژی باور نکردنی و مورد نیاز بهترین خود را به نمایش می گذارد.

یک خط سیر سریع یک تمرین بیهوده و بی نتیجه. غذا در بدن رشد صورت بدن را در حالت حفظ و نگه داری نگه می دارد. این معنی است که بدن فقط به صورت جدید تغییر نمی کند در حال حاضر در حال ساخت انرژی و شرایط پیشرفت برای داشته هایش هستید. این مطلب مجله علم تغذیه هوشمندانه یوگا را توضیح دهید ، با ما همراه باشید.

1

200 300 45 این زمان برای هضم غذای سبک کافی است. 400 500 2 3. مصرف گوشت ، غذاهای سنگین کند هضم 2 قبل از تمرین اجتناب.

منبع قدرت خوبی از برای ورزشکار گیاهان غنی از فیبر تولید کرامپ معده و بر اجرا کرد. غذای قبل از تمرین از سبوس ، انواع لوبیا و خردل.

2. غذاهای چرب نخورید

از تمرین غذاهای چرب دوری کنید ، حتی غذاهای بیشتری چربی. یا ماست پر چرب کند هضم احساس ناراحتی در طول تمرین. بر غذاهای کربوهیدرات زود هضم و کمی پروتئین تمرکز. کربوهیدرات در میوه و سبزیجات مستقیماً به گلوکز تبدیل. گلوکز فوراً مورد استفاده قرار می گیرد سلول های بدن قرار می گیرد.

برای تمرین قدرتمند یوگا حاضربششوید؟ از گیاه (تاج خروس) ، شیر بادام همراه کمی گردو و را امتحان شده است. مقدار کربوهیدرات و گردو پروتئین انرژی لازم برای یک کلاس یوگا را تأمین کنید. این انرژی بیشتر از میان وعده های خالص کربوهیدراتی مؤثر. آمارانت وارد پروتئین گیاهی ، مواد و ورزشکاران (زن یا مرد) اندازه کافی است.

3. نوشیدنی با الکترولیت طبیعی بنوشید

از مواد بسته بندی شده موجود در فروشگاه های مورد استفاده است. نوشیدنی های مملو از مواد سازنده و شیمیایی هستند که مصرف نمی کنند. این نوشیدنی باید طبیعی و بدون شکر باشد. تهیه این نوع نوشیدنی لیتر آب را با یک قاشق نمک دریا معدنی ، خیار و آب لیموی تازه ترکیب. شب این را را یخچال نگه داری کرده و قبل از تمرین.

4. میان وعده باهوش

از تهوع و استفاده جلسه جلسه کلاس یوگا هیچ چیز دیگری وجود ندارد. قبل از تمرین را میل کنید بعد از را یک وعده کامل مصرف کنید. وقت زیاد تا شروع نمانده چند عدد مغز بادام خام استفاده کنید. جلسه تمرین صبح زود خواهد شد فنجان سوپ جو دوسر همراه با کمی سیب بهره برد. عدد زردآلو خشک یا 4/1 فنجان گردو یا ماست چرب با نصف فنجان بلوبری میل.

5. مخلوط کردن غذاها

وعده غذایی قبل تمرین کربوهیدرات و مایعات باشد. نصف فنجان اسفناج ، نصف شیر بادام قاشق پروتئین گیاهی را برای تغذیه انرژی و سالم قبل تمرین مخلوط. موز فیبر کمی دارد و زود جذب شد. غنی پتاسیم است که عالی برای تعادل مایعات است. این معجون را با کمی آب میل مورد.

از تمرین یوگا ، پر منابع آب بدن الزامی. وعده غذایی که به رنگ سبز ، افراد یا انبه هستند ، مصرف کنید. وعده غذایی پر انرژی نوشیدنی شامل اکسیدانت عضلات را از آسیب دور نگه داشتن.

: elmevarzesh.com