ورزش | بهترین زمان مصرف کراتین در بدنسازی چه وقت است؟


چنین در این مقاله الخخوانید

یکی از مشهورترین مکمل های است که نشان داده قدرت و حجم را افزایش داده است. تحقیق سعی هم نشان می دهد که از کراتین استفاده می کند ، بیضرر است. شاید در مورد بهترین مصرف کراتین مصرف کراتین هنوز اطلاعات کافی را ندارید. این مطلب مجله علم هر چه باید در زمان مصرف کراتین به شما باشد.

چرا باید کراتین مصرف کنیم؟

کراتین چیست؟ مولکولی است که به طور طبیعی وجود دارد و همچنین یک مکمل متداول است که مطالعات و روی آن انجام شده است. مکمل کراتین سطح سطح و تمرکز در حجم افزایش افزایش بدهی و افزایش سلامت بدن.

فواید شامل تقویت عملکرد و سلامت نیز تأثیرات افزایش عملکرد در افراد سالخوردهتر است. نشان داده کراتین میزان را که تمرینی بدنسازی را به میزان 10 درصد افزایش داده است. فواید به احتمال زیاد از نقش مهم کراتین در تولید انرژی سلولی. که قصد دارند قدرت و سلامت ارتقاء بدهند ، کراتین چیزی است که ارزش مورد توجه قرار گرفته است.

بهترین زمان مصرف کراتین در روزهای تمرین

روزهایی که ورزش تأثیرید ، انتخاب اصلی برای زمان مصرف کراتین. واقعا کراتین را دقیقاً از تمرین ، از تمرین یا هر زمانی که نزدیک به تمرین است استفاده نمی کند. راه دیگر نیز این است که دوز در چند قسمت در طول روز مصرف کرد.

آیا باید کراتین را بعد از تمرین استفاده کنیم؟

بسیار سعی کرده است بهترین مصرف کراتین را پیدا کنند. یک مطالعه ، آزمایش شد زمان مصرف کراتین برای مردان سنین بیشتر را که قبل از تمرین یا بعد از آن بود.

این تحقیق چهار هفته پیش ، باعث ایجاد هر روز تمرین و کراتین قبل یا بعد از تمرین مصرف شد. انتهای تحقیق ، گروهی که بعد از آن مصرف شده اند ، افزایش یافته اند بدون چربی و افزایش بیشتر در بافت چربی. تحقیقی دیگر ، هیچ تفاوتی مصرف نکرده و بعد از ورزش نشان دهید. به طور کلی ، بر اساس محدودیتی وجود ندارد که تفاوت بین دو زمان وجود داشته باشد.

بهترین زمان مصرف کراتین کمی قبل یا کمی بعد از ورزش است

بهترین زمان مصرف کراتین چه وقت است؟نظر احسرسد مصرف کراتین قبل یا از ورزش از مصرف آن فاصله بیشتر قبل یا بعد از ورزش. تحقیق 10 هفته ، اثرات را بررسی کنید کراتین ، کربوهیدرات و پروتئین برای بود که بدنسازی تمرین کردند.

افراد به دو گروه تقسیم شدند. گروه ، مکمل را دقیقاً و بعد از انجام و گروهی دیگر از مکمل ها و عصرها ، یعنی با فاصله تا حد زیادی تمرینات مصرف کرد. پایان مطالعه ، گروهی که نزدیک بودند ، نسبت به عصر بزرگ شدن و قدرت.

این تحقیق ، بهتر است را نزدیک ورزش مصرف کنید ، تا زمان دیگری در. به طور کلی شما می توانید تمام دوز مورد نظرتان را بعد از تمرین مصرف کنید یا آن را تقسیم کنید ؛ دوز قبل از تمرین نیم دوز بعد از تمرین.

زمان مصرف کراتین در روزهای استراحت

مکمل در روزهای ریکاوری ، نسبت بسیار کمتری به مصرف آن در روزهای تمرین. از مصرف مکمل در استراحت ، این است که سطح کراتین در عضلات ، حفظ شده است. توصیه نسبت (ممکن است ً۲۰ گرم) مدت حدوداً مصرف (بارگیری کراتین).

کار باعث افزایش فوری در عضلات ، طی چند روز بعد شد. از آن ، دوز پایینترتر حدود 3 تا 5 گرم ، خرید. دوزی که مصرف می کند مصرف می شود ، پس از مصرف مکمل روزهای ریکاوری باید سطح کراتین عضلات را حفظ کرد. به طور کلی ، وقتی این را مصرف کنید ، تفاوت ایجاد شود. شاید بهتر باشد مکمل همراه غذا مصرف کنید که در ادامه توضیح دهید.

آیا باید همراه کراتین چیز دیگری هم بخوریم؟

چند فواید مکمل به خودی کافی است اما خیلی از آنکه از نیازند ، این فواید را به انجام رسانده است. سعی کردند عناصر دیگر پروتئین ، کربوهیدرات ، دارچین و ترکیب گیاهی گوناگونی را اضافه کردند تا آن را نیت کنند. مطالعات زیاد گزارش کرده است که کربوهیدرات همراه کراتین جذب کراتین را توسط عضلات افزایش داد.

مطالعات نیز بوده است که داده است افزودن کربوهیدرات به کراتین ، تأثیر قابل توجه داشته باشد. از این مطالعات ، از گرم کربوهیدرات یا ۴۰۰ کالری در این آزمایش استفاده کنید. شما به این کالری نیازی خواهید داشت ، آن را افزایش وزن می خواهید. به طور کلی ، همراه کردن کراتین کربوهیدرات ، مقدار اما این اضافی ممکن است در معرض دید ک باشد.

بازرگانی و سودمند مصرف کراتین که به طور معمول یک شرط از آن وعده ، کربوهیدرات اضافی مصرف می شود. واقعید همراه این وعده پروتئین بخورید ، و اسید آمینه مورد نیاز بدن را حفظ کرد کراتین را افزایش داد.

مصرف کراتین با شیر

کراتین با شیر بلامانع و تداخلی این امکان وجود دارد که کراتین در کاهش جذب او اختلالی وارد شده است.

: elmevarzesh.com