ورزش | بهترین مواد غذایی کم کربوهیدرات و فیبر زیاد


شنیدهداید که رژیم غذایی کربوهیدرات خواص شگفت زده ای برای سلامتی. نشان داده است که این به ویژه گرسنگی و کمک به کاهش وزن مفید است. (LDL) (HDL). براین ، مواد غذایی کم روزانه کمتر کربوهیدرات را تأمین کنید ، درحالیالکه رژیمهای کم کربوهیمیات معد ال دراب معد ال درات معد ت ترن تاد ترن.

این ممکن است برخی از غذاهای بسیار کم کربوهیدرات ، فیبر غذای کمی. یک ماده مغذی در هضم غذا ، قلب قلب و دستگاه گوارش اهمیت است. واقع مطالعات تخمین اموزنند فقط 5 از آن 25.

رژیم غذایی کم کربوهیدرات دنبال کنید خاص هرید مواد غذایی زیاد خوشمزه تهیه کنید. این مقاله از مجله ورزش شما بهترین مواد کم کربوهیدرات و زیاد آشنا است.

.تخم کتان

کتان دانه های روغنی ریز سرشار از مواد مغذی. کتان منبع خوبی از چرب امگا 3 ، فیبر و آنتی اکسیدان. همچنین کربوهیدرات خالص قابل گوارش کمی دارد. نسبت کتان به روغن روغن ، دارای نسبت امگا ۶ به امگا ۳. امر واقع دارد ، زیرا نسبت به امگا با کاهش خطر بیماریهای مزمن ارتباط دارد.

کتان را واقعیید به رژیم اضافه کنید از خواص آن سلامتی بهره ببرید. (۱۴ گرم) کتان گرم و فاقد خالص.

به دانه چیا

این دانه های ریز سرشار از مواد مغذی هستند. چیا بر این است که از فیبر استفاده می شود ، مقدار خاص و ماده معدنی است ، از بهترین منابع اسیدهای چرب امگا نیز.

چیا را واقعیید به ماست یا اسموتی اضافه کرد. دانه چیا همچنین مایعات را به خوبی جذب کنید. گیاهخواران می توانند از آن عنوان تغییرین تخم مرغ استفاده کنند .یا از آن به عنفوان هایظا کننسه ی سس و متوان هلیظ کننسه ی سس سس. (۳۰ گرم) چیا ، گرم فیبر و کربوهیدرات.

به آواکادو

مقدار مقادیر زیادی از سالم است و بافت کره منحصر به فرد است. را به شدت از غذاهای اضافه کرد. علاوه بر آن سرشار چربی های تک اشباع نشده است ، منبع خوبی از فیبر ، فولات ، و ویتامین K و C است. (۱۳۶ گرم) ، ۹ گرم فیبر گرم کربوهیدرات خالص.

به بادام

بادام در جهان از شهرت بسیار زیاد است. بادام را به عنوان میان وعده مواد مغذی و چربی های سالم ، آنتی از. آنجایی که بادام منبع از فیبر است ، احساس را افزایش داد و کاهش وزن کمک کرد. گرم بادام خام ، ۴ فیبر و ۳ گرم کربوهیدرات خالص.

به مواد غذایی کم کربوهیدرات – نارگیل شیرینانشده

گوشت نارگیل ، به لایه سفید رنگ داخل نارگیل گفته. نارگیل به صورت خرد قابل خرید است آن را به دسرسان و صبحانه اضافه کنید. نارگیل نتیجه مقادیر زیاد چربی های سالم است و میزان متوسط ​​کربوهیدرات و پروتئین.

سرشار از مواد معدنی به ویژه مس و منگنز. مس به شکل پذیرش استفاده کننده و سلامت قلب کمک می کند. همچنین برای سوخت و عملکرد آنزیم نیاز نیاز. گرم از گوشت نارگیل ، ۵ گرم فیبر و ۲ گرم کربوهیدرات خالص.

به شاه توت

بهترین مواد غذایی کم کربوهیدرات و فیبر زیاد

توت میوه تابستانی خوشمزه ، و شیرین و بسیار مغذی. واقع ۱۴۰ گرم شاه بیشتر از ۳۰ درصد از ارزش روزانه C است. توتسل جزء میوه های سرشار از آنتی اکسیدان هستند. منظم توت با کاهش التهاب مزمن ، بیماری و برخی انواع سرطان در ارتباط. براین یک مطالعه یک بر روی و رژیم غذایی داد که سوزی و مقاومت به. گرم یا یک فنجان توت ، ۷ گرم فیبر و ۶ گرم کربوهیدرات تأمین می شود.

به تمشک

دیگر از میوه های تابستانی است که دارد و به طرز شگفت انگیزی بیشتر از برخی از مواد و مواد مورد نیاز است. واقع یک فنجان یا گرم تمشک ، بیش از 50 درصد ارزش روزانه روزانه C و 4 درصد از ارزش روزانه منگنز را تامی.

همچنین همانند شاه توت از آنتی اکسیدان محافظت کننده در برابر بیماریها. واقعید تمشک را به میان وعده یا آن را به دسر ، ترکیب و میوه یخ و جو دو اضافه کرد. گرم یا یک فنجان شامل ۹ گرم فیبر و ۸ گرم کربوهیدرات خالص.

به مواد غذایی کم کربوهیدرات- پسته

انسان های ۶۰۰۰ سال قبل از میلاد پسته. پاستا در بسیاری از دسرها ، مانند بستنی و کیک استفاده کنید. ارزش مصرف ، پسته مقادیر بسیار سالم و مصرفی B6 را می توان در یک نیاز مورد نیاز قرار داد. B6 به تنظیم قند و شکل گیری هموگلوبین کمک. گرم پسته با پوست ، گرم فیبر و ۵ گرم کربوهیدرات خالص.

به سبوس گندم

بهترین مواد غذایی کم کربوهیدرات و فیبر زیاد

گندم پوسته گندم است آن را به طور طبیعی در غلات. این ناخوشایندید آن را بیرون از آن تهیه کنید و برخی مواد غذایی غذاهای پخته شده ، اسموتی ، ماست ، سوپ اضافه شده است. گندم سرشار از انواع و مواد معدنی مهم. فنجان یا ۳۰ گرم گندم ، ۴۱ ارزش روزانه و بیش از درصد از ارزش روزانه منگنز را تأمین می کند.

این ناخوش سبوس گندم به دلیل کسی که بیشتر مقادیر بیشتری از فیبر محلول داشته است. محلول یک ماده مغذی که به درمان و بهبود حرکات منظم روده کمک کرد. چهارم فنجان یا ۱۵ سبوس گندم ، گرم فیبر و ۴ گرم کربوهیدرات خالص.

به گل کلم

کلم یک ماده غذایی در رژیم غذایی کم کربوهیدرات. کلم یک سبزی صلیبی که کالری کم و ویتامین ، و مواد معدنی بالایی. خوبی از که در وبد ، سوخت و ساز DNA. فنجان یا ۸۵ گرم کلم خردشده ، فیبر و ۲ گرم کربوهیدرات خالص تأمین.

به مواد غذایی کم کربوهیدرات- کلم بروکلی

بروکلی یک سبزی صلیبی که بیشتر مقادیر بیشتری از مواد مغذی مهم دارد. بر این کالری کمی و به مقدار زیاد از فیبر و مقدار خاص و نیاز به جمله فولات ، پتاسیم ، و C و K است. همچنین نسبت به سایر سبزیجات ، پروتئین بیشتری دارد.

بروکلی را باورید به پخته یا خام میل. این وحال تحقیق نشان می دهد کلده بروکلی بخارپزشده بیشتر خواص را برای سلامتی. فنجان (۷۱ گرم) بروکلی خام ، فیبر و ۳ گرم کربوهیدرات خالص تأمین.

به مارچوبه

بهترین مواد غذایی کم کربوهیدرات و فیبر زیاد

یک نوع سبزی بهاری که چند رنگ از جمله سبز ، بنفش و سفید دارد. مارچوبه کالری کم و ویتامین K بیشتر دارد ؛ به گونه ای که ۱۳۴ گرم ۴۶ درصد از ارزش روزانه ویتامین K را تامین می کند. (۱۳۴ گرم) درصد از است ، در دوران DNA است. را امپپزند ، با مارچوبه خام به و غذاهای خاص سبزیجات طعم تردی. فنجان (۱۳۴ گرم) گرم فیبر ۲ گرم کربوهیدرات خالص.

به بادمجان

از بادمجان در غذاهای استفاده کنید استفاده کنید. بافت منحصر به فرد غذا و کالری بسیار کمی. منبع خوبی از فیبر احتمالاً معدنی از جمله منگنز ، فولات و پتاسیم. فنجان (۲۸ گرم) گرم فیبر ۲ گرم کربوهیدرات خالص.

به مواد غذایی کم کربوهیدرات – کلم بنفش

بنفش یا کلم قرمز ماده مغذی است که آن را به سالاد اضافه کرد. کلم بنفش همانند کلم است ، با بنفش ترکیبات گیاهی دارد ، که فوایدی برای سلامتی ارتباط دارد. به طور مثال به سلامت و استخراج التهاب را کاهش داده و در برابر برخی از سرطان محافظت می شود.

بنفش همچنین کربوهیدرات کم فیبر بالایی دارد و منبع عالی ویتامین C و K است. فنجان (۸۹ گرم) شامل ۲فیبر و ۵ کربوهیدرات خالص.

نکته پایانی

خواهان کاهش وزن و خواهان کاهش خون خود خوردن مقادیر کمتری کربوهیدرات خواص متعددی برای سلامتی شما. شما تصور کنیدید ، شما کربوهیدرات کمی بخورید اما فیبر کافی. واقعاً از مواد جایگزین کربوهیدرات کم فیبر بالا ، سالم و بسیار خوشمزه شده است.

: elmevarzesh.com