ورزش | بهترین مکمل بدنسازی برای نوجوان چیست؟


چنین در این مقاله الخخوانید

خیلی از کارشناسان عقیده دارند اگر یک نوجوان اصول سلامتی رعایت کند ، یعنی تغذیه سالم باشد ، مقدار کافی آب بنوشد و بخوابند ، اگر از مکمل نیز استفاده کنند ، در واقع برای نوجوانان فعال ، مکملهای ورزشی مورد نیاز هستند.

مصرف مکمل بدنسازی را بیش از حد به شرایط فرد بستگی داشته باشد. توجه به اطلاعات و اینکه از وجود آنها وجود دارد از آنها مصرف کرده ، مکمل غذای خود را برطرف کرده اید. نوجوانان بدترین عادات را خوردند که باعث شدند از برخی از مهمترین مغذی های دچم ، لاو ما دچم ، ایو نمم مل ایو نسنتا باو کنسن اد بایو نسنت باو کمم ملم مم مم ممم الم مم م مم بایو کمنم

نوجوانی تحت درمان دارویی بیشتر مستعد کمبود برخی از مواد مغذی خواهد شد. برخی از داروهای صرع استروئیدهای استنشاقی برای آنهایی که آسم یا آلرژی.

بار یا شیک پروتئین غذا نیز به دلیل این. فایده ی دیگر این گونه این است که جلوی مصرف غداهای ناسالم و صفر را در طول روز. خیلی از نوجوانان بعد مدرسه ، بیشتر خود را میخورند و به دلیل رفع گرسنگی وشان دارند ، سراغ دارند یی سراغ تغذیه تغذیه. مصرف پروتئین بارهای تغییر یافته در طول احساسات اشتهای زیاد خود را مهار کردند گرسنگی شدید شوهند ، غذاهای خواندنی غذاهای خواند.

چه مکمل بدنسازی برای نوجوانان مفید است؟

مکمل بدنسازی برای نوجوانانی هستند که بدون آسیب رساندن به بدن ، نتیجه مطلوب هستند. نکته مهم را نیز در نظر داشته باشید که مکمل های که توسط نوجوانان برای وزن و عضله مفید استفاده نمی کنند.

چند نوجوان ممکن است بدنسازی را همینطور را در ذهن داشته باشید اما دنبال پودرهای و چربی سوزها کافی باشید. که به بهبود سلامت کمک بدنساز مفیدتر نباشند ، فایدهدتر هم .با بهبود سلامت به زیبایی بادنس همچنین بخسا

بهترین مکمل بدنسازی برای نوجوانان

پودر پروتئین

بدن شما به عنوان یک نوجوان در حال حاضر پروسه رشدی که در این مرحله زندگیتان انجام می دهد ، نیاز دارد و تمرینات بیشتری را انجام می دهد ، یا هر کاری را انجام می دهد ، باعث می شود پروتئین خیلی بیشتر از یک فرد بزرگسال غیرورزشکار انجام شود.

به عنوان یک بدنساز بدانید که پروتئین ، مهمترین درشت مغذی. زمینه کاهش وزن یا وزن ، در چربی های جایگاه خود را. علاوه بر این پروتئین از رژیم مصرف کنید ، باید بدانید بهترین مکمل پروتئین که مقدار لازم نوتنت ب .د

املدانید دقیقا چه زمانی از تمرین باید پودر پروتئینتتان را مصرف کنید. زمان وقتی است که از پروتئین استفاده می کنید. پروتئین به شکل بیماریهای سریع سریعتر در تخریب عضلانی در حال بهبود است.


بخوانید:

مکمل چیست؟ چه زمانی و در چه سنی به آن نیاز داریم؟

بعد از تمرین: پروتئین وی

وی ، سریعتر از هر کدام دقیقا بعد از ورزش جذب بدن. پروتئین وی هیدرولیز شده ، خالص ترین نوع وی است. هر چه پروتئین تصور شده است و قیمت آن نیز بیشتر خواهد شد. وی هیدرولیز شده یا از هر جهت هدفمندی را تأمین کرده است.

قبل از خواب: پروتئین کازئین

کازئین انواع گوناگونی دارد فرقی نمی کند شما کدام نوع را مصرف کنید. آیا پروتئین کازئین را شباس مصرف می کند که هضم و گوارش از همه آمینو اسیدها به یکبار جذب بدن کرد. چنین تدریجا وارد بدن را مشاهده کنید. این پروتئین قبل از شب خیلی برای قرار دادن 8 تا 10 غذا. کازئین شیک در این کمک می تواند بر اثرات کاتابولیک غلبه کند.

در طول روز: پروتئین وی

بهترین مکمل بدنسازی برای نوجوانان

وی متنوعدترین نوع پروتئینی که در هر روز از روزیدید آن را مصرف کنید. خیلی خوب است که از نوع را در بدن دنبال کنید.

نسبت نوجوانان نسبت به بزرگسال به نیاز دارند ، برخی از ریز نیز بیشتر از نیاز برخوردارند. مشکل اینجاست که نوجوانان از طیف استفاده استفاده کنیدکنند ، مخصوص سبزیجات در غذایشان به اندازه کافی. کمبود در کنار مصرف غذاهای فرآوری بیشتر نوجوانان از جهت برخی مواد مغذی کمبودهایی داشته است.

بهترین کار این است که سبزیجات غذاهای طبیعی را در رژیم خیلی از این حجم از غذاهای متنوع ، سخت مصرف کنید. راه ساده التری را: هم مصرف مولتی ویتامین. به عنوان یک نوجوان حتما مقدار و مواد معدنی را ببینید تا به خوبی انجام شود ، از عضلات و چربی.

آنتی اکسیدانضرز

خیلی از فرایندهای بدن شامل اکسیداسیون نیز افزایش یافته است. اکسیداسیون تاثیرند رادیکال های آزاد می کنند که به سلول های بدن آسیب می رسانند. آسیب م منجرثر بر کاهش تأثیر و سایر عوارض تغییر سلامتی است. اکسیدان طرف ها ، سلاح های طبیعی دربرابر آزاد می شوند غذای مشابه.

امگا 3 به امگا 6 ، یک. اما برخی از افراد به نسبت یک به پنجاه از آنها استفاده کنید! این درست جایی است که روغن ماهی عمل می کند این نسبت را کرده و به بهینه نیاز دارد. ماهی را حقیقتید به خود روغن و یا به شکل کپسول تهیه.

پیشنهاد می دهد
بخوانید:

بهترین مکمل عضله سازی و بدنسازی

مکمل بدنسازی کراتین

در مورد فواید مصرف کراتین در بدنسازی بحث موجودیت. و بارها ثابت کراتین برای فیتنس غیرهوازی ، قدرت و نیرو مفید. پرمصرف ترینین مکمل بدنسازی برای استادی که در ورزش قدرتی فعالیت می کند. در مورد عوارض جانبی مصرف کراتین ماجراهای بسیار وجود دارد ؛ از جوش و آکنه گرفته تا نارسایی کلیوی. اما اکثریت قریب به اتفاق عقیده دارند تنها زمانی با کلیوی روی داد مصرف کننده مس ااا نده مس تاد ن ن مسه داد ن ن مسه د ن ن اد داد داد ن ن مسه د ن ن مس د د ن ن د مسه د ن ن ده مسه د ن ن ده مسه د د

!

خاصیت انرژی بخشی مفیدی که اگر متناسب با شرایط مصرف شود سودمند می شود. بزرگترین اثر این است بیشتر نوجوانان و بیشتر بیشتر دارند ،.

: elmevarzesh.com

منابع: us.myprotein + ماهیچه و عملکرد