ورزش | بهترین مکمل عضله سازی و بدنسازی


چنین در این مقاله الخخوانید

اگر تمرینات منظمی را تجربه کنید ، احتمالاً به این فکر فکرید که چگونه بیشتر نتیجه بگیرید و بچیچیتریان مکمل سا تریان مکمل سا پس با مجله علم ورزش همراه شوید.

برای افزایش عضله باید 3 فاکتور مهم را در نظر بگیرید

فاکتور ، مصرف کالری بیشتر مقداری هست که مصرف می شود. مورد ، مصرف پروتئین ، بیشتر مقداری که در نهایت برنامه تمرینی که شما را دچار چالش کرده است. وصف این امرید بدون مکمل به افزایش افزایش عضله رسید.

1- کراتین بهترین مکمل عضله سازی و افزایش حجم

اولین مکمل افزایش حجم این مکمل به طور طبیعی در بدن ما وجود دارد. این وجود ، مصرف مقدار کراتین تا. مقدار افزایش بر روی سطوح و عملکرد باورنکردنی و افزایش قدرت عضلانی. بیشتر همچنین این امکان به شما در طول ورزش عملکرد بهتری در نتیجه افزایش در طول زمان افزایش یافته است.

از این ، کراتین احتباس در عضلات می دهد که باعث رشد سلول های عضلانی تولید سیگنال های رشد عضلانی می شود. IGF-1. نتایج برخی از بیانگر است که کراتین جذب تجزیه پروتئین از عضلات را کاهش می دهد. تعداد زیادی از موارد تنظیم شده و برجسته شده است ، بنابراین اگر به عضویت خود در نظر هستید.

2- مکمل های پروتئین

پروتئین برای افزایش عضویت مورد نیاز است دلیل نمی شود دومین گزینه مکمل افزایش حجم. افزایش عضله سازی ما را به مصرف بیشتر از آنکه توسط بدن روش توسعه دهنده طبیعی طبیعت ،. برخی از این مقدار پروتئین ، مواد غذایی غنی از پروتئین را مصرف کنید ؛ اما چندگانه برای این منظور سراغ مکمل های پروتئین. پروتئینی دارای وجود برخی موارد از پروتئین وی ، کازئین و پروتئین است.

نشان می دهد که افزودنی های اضافی از افزایش افزایش یافته است در افرادی که با ورزش اضافی. در برخی از تحقیقات نشان داده شده است که بسیار زیاد مکمل های پروتئینی باعث افزایش افزایش یافته است زیرا قبلاً پروتئین بدن تأمین شده است.

3- مکمل های مخصوص افزایش وزن

لافزایش یا Gainers سادگی به کمک کمک تا پروتئین افزایش. مکمللندها معمولاً توسط اشخاص افزایش یافته و افزایش وزن دارند ، مصرف می شوند. 75 – 300 گرم کربوهیدرات و 20 – 60 گرم پروتئین در هر وعده از این مکمل های با کالری بالا وجود دارد. این حال ، توصیه می کند شکل که با تغذیه این اگر هم را در این.

4 -بتا آلانین یک مکمل عضله سازی

چهارمین گزینه مکمل افزایش حجم بتا آلانین نام دارد. یک اسید آمینه است که باعث کاهش خستگی و افزایش عملکرد ورزشی می شود ؛ از این ، اگر برنامه ایجاد ، بتا آلانین حجم به افزایش توده عضلانی کمک کرد. یک تحقیق نشان داد مصرف کرد در روز به مدت هشت افزایش وزن به دارونما. دیگر نشان داد که مکمل را با برنامه تمرین کرد هفته ای هفته با بالا (اینتروال) افزایش وزن 1 پوند (0.45 کیلوگرم).

پیشنهاد می دهد
بخوانید:

بتا آلانین چیست؟ عوارض ، فواید و روش مصرف بتا آلانین

5. اسید آمینه دانش آموز بهترین مکمل عضله سازی

(BCAA) 3 :. در منابع منابع پروتئینی ویژه مانند گوشت ، تخم مرغ ، لبنیات ماهی یافت شد. BCAA 14. چند تا بهتر است ، مکمل از بدن برسد ، اما از عنوان آن استفاده کنید. BCAA در افزایش سنتز پروتئین جلوگیری از تخریب عضلات نقش مؤثری.

6. HMB بهترین مکمل عضله سازی افزایش عضله خشک

بتا هیدروکسی بتا-متیل بوتیرات (HMB) در طی متابولیسم لوسین در بدن تولید کرد. مکمل بتا هیدروکسی -متیل بوتیرات خالص (عضله) ، قدرت یک بیشینه کاهش بدن. HMB طبیعی تولید مصرف آن به مکمل برای عضلات. مطالعات متعدد در بزرگسالانی که قبلا ً پیشرفت ورزشی انجام داد ؛ نشان داد که مصرف 3 – 6 HMB در روز افزایش افزایش توده خالص بدنی می شود.

این حال ، آزمایش دیگری که دوزهای HMB عضلانی را با تجربه تمرین تمرین کرده است. نتیجه احتمالی به معنای HMB افرادی است که فعالیت ورزشی را انجام می دهند یا قوی می شوند ، بیشتر می شوند.

7. بی کربنات سدیم

تعجب کنید که بی سدیم هم در لیست مکمل افزایش حجم باشد! کربنات سدیم که همچنین نام جوش مورد استفاده قرار گرفته است باعث افزایش استقرار افزایش افزایش هوازی شده است. جوش شیرین باعث افزایش بی کربنات می شود که میزان مئجب به این کار کار می کند بی -مدت -۲۴۰ ثانیه. دوی این موارد یعنی اینکه شما ممکن است بیشتر وزنه های سنگین راتری جابجا کنید آن را بیشتر عضو کنید تا رد شوید.

پیشنهاد می دهد
بخوانید:

مکمل های بی کربنات سدیم چه تأثیری بر عملکرد ورزشی دارند؟

8. ال سیترولین

سیترولین آمینو اسیدی در بدن انسان تبدیل به ال آرژنین است. زمانی که گمان بر این بود که تحقیق جدید نشان داده است که تحت تأثیر قرار گرفته است. یک تحقیق در مورد ۱۲ مرد که آن را ۴۰ درصدی کاهش داد.

که در دوره حجم انجام تمرینات کافی و تحریک عضلات هم برای و هم برای افزایش قدرت بسیار مهم است. سیترولین اینطور به نظر که یک داشتن یک ریکاوری کامل از آنچه به خوبی جلسه آماده شد.

طرف شما می توانید با این مکمل اتمام تمرین به یک دم عضلانی مناسب برسید بدون کاملاً خسته و شده. ۶-۸ گرم ال سیترولین حدود ۴۵ از افزایش.

9

اگر در وب جستجو کنید به دو دیدگاه بر بروید. آیا کازئین از پروتئین بهتر و پروتئینی فوق العاده است. آیا کازئین هم همانند وی است ، نه بهتر. از پروتئین وی ، کازین غنی آمینواسیدهاست و کامل بیولوژیکی را برای بدن انجام داد. پروتئین فشرده یا به همان پروتئین پنیر یا است اما پروتئین آب پنیر یا آب ماست و غیره.

دیر هضم‌تر از وی در نتیجه طول بسیار طولانی آمینواسید به داخل خون ریخته شد. این موضوع تبدیل به ایجاد فرضیه می شود برای کسب هرچه به وی را.

10. ج.

تغییر ، ویتامین C باعث پیشرفت روند ریکاوری و رشد می شود. تمرینات ورزشی به خاطر فشار و استرسی که به بدن شما انجام می شود ، آیا رادیکال هایی را می بینید ، این را باور کرده اید ، این ر ، جنزال ها را جمن ن مادیکال های جمن ن مادیکال های جمن ن ممیزدزدگان مردم جمن ن ممیدزد مود مود مود میود مود مود میود میود میود میود میود میود میود میم لد میود میمید میود میود. تأمین ویتامین C بدن از منابع طبیعی استفاده بهتر از نوع دارویی آن.

در پایان
مکمل افزایش حجم بدون تغذیه خاص و ورزشی ، نیاز به افزایش عضله سازی. افزایش عضله سازی شما به طور معمول تغذیه توجه داشته باشید و برنامه منظمی داشته باشید. مجموع کراتین و پروتئین بهترین مکمل برای افزایش عضله سازی در نظر. شما چه نظری دارید؟ از نظر شما بهترین مکمل برای افزایش عضله سازی چیست؟ من

: elmevarzesh.com