ورزش | بهترین ویتامین برای بدنسازی ؛ عضله سازی و ریکاوری بدن


که از باشگاه به برمی‌گردید ، رشد ترمیم آن مدل‌هایی در حال حاضر روی دادن. سلولی و ترمیم بافت به مردان و مواد معدنی گوناگونی. داروهای موجود در یک رژیم متعادل وجود دارد آیا می توان تصور کرد که فرآیندهای طبیعی وجود دارند و رشد را تاخیر کرده اند. در این مطلب از مجله علم ورزش بهترین بدن برای بدنسازی – عضله سازی و ریکاوری بدن را معرفی کرد.

ویتامین A

یکی از داروهای مصرفی که فراموش کرده اند و معروف است برای سلامت چشم اما سایر فواید آن نادیده گرفته شده است. ویتامین A برای ورزشکاران و مفید است زیرا پروتئین را که برای رشد عضله نیاز است تقویت می شود. افزایش تولید پروتئین ، از هم این است ویتامین A برای تجزیه پروتئین حین پروسه ترمیم عضله مورد نیاز.

هنوز قانع نشدید که به یکی از بهترین ویتامین ها است ، خوب این هورمون بدن برای عضله سازی است. مطالعه روی آن روی 102 با تاخیر بلوغ شد ، مصرف مکمل مصرف را به گروه مشابه هورمون تستوسترون کرد. نشان دادن کمبود مصرف چشمگیری سلامت تولید تستوسترون در مردان در تمام سنین. استفاده از A با تحریک سلول های جوان جهت بالغ و کامل نقش مهمی در ایجاد قدرت ساختاری بیشتر در عضلات.

ویتامین D

پای رشد و ریکاوری به میان ابرآید ، مصرف زیاد موارد مورد نیاز وجود دارد. D تنها ویتامینی در معرض نور خورشید قرار دارد تا آن را تولید کند. همه ما میدانیم که مصرف D برای دور ماندن از بیماریها مهم است و از افراد کمبود خرید D دارند ، اما آیا میدانید که این ویتامین چگونه به رشد عضلات و ریکاوری کمک می کند؟

ویتامین D مهمترین دارو از جهت تولید تستوسترون است! از مطالعات حتی نشان می دهد که مکمل تمرینی مناسب میزان قابل استفاده قدرت انفجاری را افراد بزرگسال افزایش داده است. حتی حتی در تولید نیز نقش که تا به دلیل تاثیر بر تولید تستوسترون. روی مردانی که تستوسترونشان انجام شد نتایج آزمایش نشان داد مصرف مکمل ویتامین D منار به 20 افزایش در شنآآز .دوتر نهته های D تأثیر بر تأثیر و رشد به سلامت استخوان شدگان همچنین می توانند با جستجوی جستجوی سریع و منیزیم کمک کنند.

ویتامین C برای بدنسازی

بهترین ویتامین ها برای بدنسازی ، عضله سازی و ریکاوری بدن

C یکی از ویتامینهای که زیاد درباره‌اش گفته شده و. از همه برابر برابر رادیکال های محافظت شده. این ویتامین به تشکیلات و سایر هورمونهای آنابولیک نیز کمک کرد. ویتامین C در بدنسازی همین جا ختم.

C به تولید کلاژن کمک کند. بنیادی ترینین سازنده بافت همبند و مصرف عضلات در آسیب به تعداد. تقویت کلاژن ، مفاصل بهتر مقاومت می کند سنگین را کنند و نتیجه احتمال آسیب کمتر. مطالعه کنید که در دانشگاه شمالی انجام شد مصرف کننده از تمرین استفاده کرد ، عضلانی را که یک آنتی بسیار بود. بسیار مهمی است درد عضلانی تاخیری (DOMS) خوشایند نیست و ویتامین نیست. این ویتامین را نیز یکی از بهترین ها برای بدنسازی و عضله سازی.

نقش ویتامین e در بدنسازی

ویتامین E کاربردهای قابل توجهی دارد. املندند که داروی استرچ مارک (ترک پوست) مشکلات پوستی است ، از فواید بیشتر اطلاعیه. ویتامین E یک آنتی اکسیدان که به استحکام سلول های بدن کمک می کند. و تمرینات شدید ، رادیکال های در بدن که از جانبی ِ مسموم ظاهر شده از تنفس سلولی.

تجمع این رادیکال های آزاد ، مسموم شده به ضعف عملکرد ، انتخاب در رشد و ریکاوری و سیستم ایمنی. ویتامین E به این رادیکال های آزاد حمله کرده وارد شده را از بدن خارج کنید. نهایی این: استرس اکسیداتیو کمتر و کاهش آسیب. بر فواید گفته شده ، و درمان برای تصلب شرایین آن عروق در اثر استرس تنگ و باریک است. E با قدرت و سرعت ریکاوری و تاثیرات مثبت بر فشار این امکان را می دهد تا مغذی وتری به عضلات عریت به عضلات برسد.

B (B6 ، اسید فولیک و B12)

B6 ، B12 ویتامین. B6 B12. نشان داده که هر پروتئین به منظور مصرف B6 جهت استفاده از سوخت مورد نیاز استفاده می شود.

B6 B12. داروهای ب باهم در تولید سلول های قرمز خون سلول های بدن بدن نقش مهمی دارند و هر کدام و هر داو در رشد ت. (ویتامین B9) ترکیب با B6 ویتامین B12 سطح هموسیستئین کاهش داده و نیتریک اکسید اندوتلیال را بهبود بخشید. به طور نهایی ، جریان خون شده و راحت به عضلات فعال انتقال داده شده است.

نقش ویتامین B1 در بدنسازی

B1 ها به مواردی که شبیه به انواع سلول ضروی هستند. B1 پیام از به عضلات به منتقل. B1 ، و تمرینات سنگین دشوار خواهد شد.

B2 (ریبوفلاوین)

ویتامین B2 بر سوخت و ساز آهن تاثیر مثبت دارد و این امکان را دارد که تا خون سرشار از ادور ن خستگی عضلانی به حداقل برسد. که مصرف B2 است ، قرمز خون ماکسیمم. B2 ، سازنده همچنین گلوتاتیون در رادیکال های و التیام را راحت یکتر.

B3 (نیاسین)

B3 گوناگونی و سایر بدن کمک ریکاوری و رشد قوی. این ویتامین با افزایش خون و کلسترول به سلامت قلب عروق نیز کمک کرد. B3 تولید آمینو در مغز نقش مهمی دارد که قابل توجه باشدترینشان آنها تریپتوفان در نهایت تولید فرارسایای عصن ن سروت B3 (GTF). واقعا آن را یکی از بهترین ویتامین ها برای ریکاوری دانست.

B5 (اسید پانتوتنیک)

B5 برای بدنسازها اهمیت ویژه برای پیش فروش هورمون های استروئیدی مانند تستوسترون. ویتامین D را نیز وارد کنید که سلامت را از طریق کمک به جذب کلسیم تقویت کنید. B5 دارای پروتئین های انسانی ، و کربوهیدرات های که دارای تأثیرات گسترده ای هستند.

B7 (بیوتین)

B7 بکار. B7 برخلاف شایعاتی که رواج دارد ، چربی های برای عضله سازی. سلولی ، از جملات مختلف اعضای عضله ، فقط آنزیمی به استیل Co-A که ویتامین B7 مهمی از آن در مناسبت داشته است. سیستم عصبی و گرفتگی های مورد نیاز از تنظیم تنظیم نتیجه نهایی کمبود B7.

بهترین ویتامین ها برای بدنسازی ، عضله سازی و ریکاوری بدن

دیگر از بهترین ویتامین که به ما آن شناختشناس ، B12 آنزیمهای متیونین و ال مالونیل. تکثیر (خونسازی) نیاز. سلول های در بافت عصبی دستگاه گوارش استخوان در حضور این ویتامین صورت.

(روی)

به بدن کمک کنید از پروتئین های انسانی و کربوهیدرات ها و چربی هایی که استفاده می کنید استفاده کنید. زینک ، ماده معدنی مهمی ریکاوری بعد از سیستم حفاظت از سیستم بوده است. ماده معدنی مهم ، در رشد عضلات نیز به تولید هورمون مهم تستوسترون کمک کرد. از افراد نیاز خود زینک را مکمل آن جواب می دهد اما اگر بیشتر از. امکان وجود دارد که زیاد زینک کمبود مسدود شده و کم خونی ضعف استخراج مواردی را دنبال کرده است.

هم کمک کنید تا آنکه احساسات تبدیل شود با کاهش احساس و ضعف ، عملکرد را بالا ببرید. زمینه ریکاوری هم منیزیم برای آنهایی که بسیار مفید و با کیفیت سخت در باشگاه منتهی هستند.

به تولیدکنندگان قرمز که مسئول حمل اکسیژنددار در سراسر بدن هستند کمک می کنند. نداشتن مقدار کافی سطح پایین سطح و خستگی و بر تمرینات اثر. همچنین به دلیل از دادن خون کمبود آهن است.

کلسیم

املدانید که کلسیم برای ایجاد و حفظ آن لازم است. منظم بدنسازی تبدیل تراکم را افزایش می دهد از ریسک استخوان در سالهای بعد زندگی. کلسیم باعث ایجاد بدن استخوان را تا سطح را در بدن نرمال نگه می دارد. اضافه بر تراکم استخوان ، پروسه ی انقباض همه ی عضلات از جمله قلب نیز حیاتی.

ورزشکاران به این مواد مغذی بیشتر نیاز دارند

ورزشکار به دلیل تمرینات و نیازهایی که باید مواد بیشتری را وارد کنید ، بیشتر در معرض کمبود خرید و فروش مواد و مواد قرار دارند. بدنسازها به خاطر استرس اکسیداتیو زیاد ، آسیبهای سلولی و میریزند باید توجه داشته باشید که تا به حال ریکاوری آنها خوب شده است ، بنابراین مصرف کننده هایی هستند که در نظر گرفته شده اند به مشورت پزشک مصرف شود.

گونه کپی تأیید از مجله علم اجتماعی تحت ماده.

: elmevarzesh.com

: عضله و قدرت + پروتئین کار می کند + لابرادا