ورزش | رپورتاژ: چگونه مکمل کراتین را بخوریم؟


برای شما این سوال آمده است چه برنامه ای چه مقدار از مکمل کراتین را. مطالعه ی این مطلب مورد طریقه خوردن مکمل کراتین اطلاعات کسب کنید.

کراتین ، به عضویت سازی و افزایش حجم عضلات کمک می کند این است که از ورزشکاران به افرادی که در رشته و تناسب اندام مکمل کراتین ترین و تولید انرژی در بدن ، مفید است استفاده کنید. ترکیبی از دسته ترکیبات است که از آمینواسید متیونین ، آرژنین و گلیسین تشکیل شده است.

چگونه کراتین را مصرف کنیم

گرفتن بهترین نتیجه از مکمل کراتین وجود دارد که باید در مورد آن باشد. روش بارگیری نام دارد ، افرادی که حال کراتین مصرف نکرده اند بهتر جواب می دهم. که مشخص است ، در روش عضلات با کراتین اشباع می. در طی 4 روز هفته ، هر روز 20 گرم می.

از این دوره زمانی اشباع نگه داشته است منظم هر روز 3 تا 5 استفاده کنید. را می توان با های غیر اسیدی یا آب مصرف کرد. انگور یکی از مناسب آبمیوه ها برای استفاده با کراتین.

روش دیگر ، دستابی بسیار تدریجی به مکمل کراتین منوهیدرید. این روش ورزشکار به زمان تمدید بجز دوره هر روز از الی پانزده گرم مکمل باید استفاده شود. کراتین با کربوهیدراتی مثل (گلوکز) می شود و حدود ساعت و از ورزش می شود ، نتیجه بهتری می.

موردی که در مورد می توان این را در بررسی اثر مضری در مورد کراتین به دست. در صورت سالم بودن ، بی خطر و استفاده است. این وجود ، به طور مثال بیش از حد مکمل برای ماهیچه هایی که با اشباع شده اند ، نمی تواند استفاده شود. بدان معنی است که تجویز شده است تا ماهیچه های خوب ، پرنظر و بالاترین استقامت ممکن است استفاده کند.


حتماً بخوانید: مصرف کراتین – کراتین را با چی بخوریم بهتر است؟


بررسی نقش کراتین و تحقیقات علمی در مورد این مکمل

گزارش سایت دکتر سلام کلی در هفته افزایش توده ماهیچه ایی می. کراتین ، مسئول بهبود کارایی تمرینات سخت ، انرژی ، سرعت بخشیدن بر میزان ریکاوری می. تعجب آور ورزشکارانی از کراتین نمی کنند قدرت بیشتری نسبت به افرادی که استفاده می کنند ، استفاده می کنند.

برای افزایش ذخیره انرژی ماهیچه ها سنتز پروتئین ها ، زمانی که پروتئین را می شکند ، از می استفاده کنید. باعث افزایش رشد ، بزرگتر قوی شدن ماهیچه ها می شد.

مطالعات اندکی در مورد عملکرد کراتین انجام گرفته است. مطالعات کنترل شده پلاسیبو (آزمایشات کنترل شده با دارونما) بر روی کراتین در گذشته انجام شده است که باعث افزایش سطح انرژی شده و در افزایش قدرت ، میزان استقامت ، بازیافت می شود ، از سایر مزیت های آن ، سرعت بخشیدن لاغر شدن و از دست دادن چربی می.

هنگام مصرف کراتین این نکات را نیز باید بدانید:

در مرحله نگهدارنده وقفه 5 روزه ایجاد شود ، باید مراحل بارگیری و را مجدداً از شروع آغاز شود.

زمانی بهترین اثر را که همراه مواده قندی مصرف کرد. استفاده از کراتین آب مایعات به بنوشید در کنار مصرف کراتین می از مکمل های فولات ، ویتامیاد ن B6 و B ت.

به فقط فسفاژن اچ پی را می توان به طریقه ذیل نیز مصرف کرد:
روز اول روزانه ۴ و هر پیمانه و از ۵ روز ، ۱ تا ۲ بار هر بار یک.

آیا کراتین برای همه مناسب است؟

در واقع پاسخ این س منفیال منفی است. متفاوت نشان می دهد که ۳۰ درصد از افرادی که کراتین مصرف می کنند به آن پاسخ مناسب می دهند و به به اصطل ا می رسانند. دسته از افراد به طور معمول مانند سردرد ، و سفتی عضلانی دارند و پس از ایجاد تغییرات در عملکرد ایجاد شده اند. است این دسته از بارگیری کراتین استفاده نکنند یا بارگیری (به معنای ۳ گرم کراتین در اد مآد در روا به نتدر ر روا به نتدر ر روا به متر ر ادوا به نتدر ر ادوا به مدت ر ادوا به متیر ر اد کم کم در روا هن مدت