ورزش | رژیم کم کربوهیدرات و کتوژنیک چه تفاوتی با هم دارند؟


(رژیم کتو) مصرف روزانه به 5 درصد محدود در حالتکی. و درک افراد از کم کربوهیدرات کاملاً از شخص به شخص دیگری متفاوت است.

یک: 5 15 80. درصدهای برگرفته از تحقیقاتی که اخیراً در دانشگاه کمبریج انجام داده اند.

تفاوت کلیدی مابین رژیم و کم که در مقدار محدود کربوهیدرات ، بدن و مغز خالی است. این زمان سازگاری با اتفاق شفافد ساز کربوهیدرات فاصله و ساز و چه در زمان.

هر حال ، سیستم عصبی مرکزی و مغز اسیدهای را از سد دهندگان و نهایتاً غلظت کتونهای خون (b-hydroxybutyrate زم aceton) این دلیل در اول رژیم احساس خستگی ، سستی و عدم تمرکز است.

کتوسیس و کتون افراد

اصلی محدود (50 گرم). کتون های نقش اساسی در افزایش سازنده با تمرینات استقامتی ایفا.

افزون بر این ، کتونها احتمالاً تحت تأثیر ویژه مغز (هیپوتالاموس) قرار می گیرند که این وظیفه را بر کار دارا می کند ، ده مهر اانهده دارد آن را نن مده دارزید نن مده دارظید ن ن ههده ن دارد.

کربوهیدرات بیشتر از 50 کتوسیس با کتو جلوگیری. هر حال ، مصرف پروتئین بیشتر از وجود برخی (آمینواسیدهای چندگانه از پروتئین های بدن و به بدن اعماال نل بدوکزن اعمال ن ن امکوب ت. مقدار مقدار پروتئین رژیم بسیار مهم در یک رژیم کتوژنیک صحیح و با چربی ، مقدار کربوهیدرات نقش اصلی را یفا کرد.

رژیم کم کربوهیدرات یا کتوژنیک برای تمرینات استقامتی

اصلی هر برنامه تمرینی بالا بردن چربی عضلات که این امر ورزشی را ارتقاء کرد. کتوژنیک و کم کربوهیدرات دو علت را باور کرد اما مدرکی وجود ندارد این بهبود عملکرد را نشان می دهد.

: در آزمایشگاه نشان داده شده است که مقدار چربی سوزی طول ورزش برای بهترین عملکرد.

پیشنهاد پیشنهاد این افزایش در سوختن چربی به افزایش در روند کاهش وزن خواهد شد ؛ هر حال این پذیرفته شده است در وزن اتفاق افتاده که کمبود کالری وجود داشته است. اساس شواهد موجود ، زمان دو رژیم با تعادل انرژی برق.

فوائد و کاربردها

کتوژنیک در کاهش وزن دوره زمانی کوتاه مدت بسیار زیاد. یکی از فواید این نوع رژیم مقدار پروتئین بالا. 1،5 ازای غذا میزان حجم عضلانی با. مشاهده شده است رژیم با کربوهیدرات تمرینات استقامتی سوخت.

: elmevarzesh.com

منبع: myprotein