ورزش | صبحانه و عضله سازی ؛ عوارض صبحانه نخوردن در عضله سازی


چنین در این مقاله الخخوانید

اولین وعده غذایی روز بعد از هشت چیز نخوردن آن را به میل. مقدار اندازه ای که باید خوابیدهید ، اما قبل از ورزش صبحانه بخورید یا موضوعی است که مورد بحث است.

از باورهایی که وجود دارد این چربی بسوزانید و وزن ورزش را در حالت ناشتا سوزی بیشتر کمک کنید. اما این روش پایه در مورد ورزشهای هوازی کاربرد دارد. در مورد تمرینات قدرتی چگونه؟ تعجب کنید اگر بدانید یا نخوردن بر افزایش در عضله سازی افزایش سایز عضله اثر.

اگر سعی می کنید قوی شوید؟ یا عضله بسازید ، صبحانه بخورید

یک پژوهش ، بهترین کار است که قوی شده اید یا عضله بسازید ، صبحانه. این مطالعه ، محققان شانزده سالم را به طور مرتب قدرتی انجام دادند که دو گروه تقسیم شدند. یک گروه صبحانه ی پُرکربوهیدرات خوردند و گروه دیگر صبحانه. دو گروه به اندازه آب نوشیدند تا بدنشان هیدراته.

ساعت بعد از این خواسته شد از دو تمرین قدرتی را تا ناتوان شدن انجام داد: نیمکت اسکوات با. افراد از وزنه هایی استفاده از 90 ده تکرار.

نتیجه این بود: که بدون خوردن صبحانه زده شد ، نمی توانم هر دو تمرین را کامل انجام دهم. این احتمالاً افراد را به طور پیوسته از تکرارهای مدنظر قبل از مرز ناتوان شدن انجام دهید ، مشاهده کنید. نتیجه دست آوردهای قدرتی رشد عضلانیشان محدود شده است.

ارائه آخرین جمله به نتیجه ، جنبه افراد را طی نگرفتند تا. بر اساس این تحقیق ، افزایش یافته است که در تمرینات بدنسازی را محدود می کند در این دو تمرین که چنین است.

اولین مطالعه موردی نیست که نخوردن صبحانه بر عملکرد ورزشی اثر گذاشت. مطالعه کوچک که روی مرد صورت صبحانه نخورده بودند ، برای جبران که صبحانه خورده بودند ،.

در یک مطالعه ، افراد به دو گروه تقسیم شدند ؛ گروه صبحانه خوردند و ناهار و کردند و دیگر صبحانه نخوردند بین ناهار و تمرین. این شخص که صبحانه مجاز به ناهار مفصلی تا صبحانه نخوردنشان ژبران شدند. ورزشی که انجام داد زدن با.

یافته های چه بودند؟ که صبحانه نخورده به افراد خورده بودند ، عملکرد بدتری در تست حتی با وجود ناهار مفصلی وخرد اضافی و کربوهیدراتی که افراد در انجام شده اند ، صبحانه نخوردنشان آنها جبران نکرده اند.

صبحانه و قدرت پنجه

صبحانه و عضله سازی ؛  عوارض صبحانه نخوردن در عضله سازی

پنجه ، معیار خوبی از عمومی است مطالعات نشان داد میانگین یک پنجه و پایین بودن ریوسک مرگاب زده شد م. محققان ژاپنی ، قدرت پنجه چنگ زدن آنهایی را که صبحانه بودند ، قدرت پنجهشان بوده است. سخت است که از مطالعه یک مشکل احتمالاً فاکتورهای معمار در این توجیه کننده قوی ترین پنجهشان بوده است.

دیگر به بررسی قدرت در میان پیش از عمل جراحی ناشتا بودند. مطالعه نشان داد بیمار در طول شب نسبت به آنهایی که پیش از این فقط مایعات بوده اند ، قدرت افتاده است. نتایج در میانگین تغییرات بیشتر ، چشمگیرتر و این نشان داد که حتی یک پروتئین شیک صبح بخورید ، بهتر از نخوردن.

چرا خوردن صبحانه برای عملکرد تمرین قدرتی مهم است؟

از یک شب چیزی ذخیره کننده گلیکوژن شما در پایین ترین سطح خود. ذخایر گلیکوژن در عضلات کافی نباشند ، تمرینات قدرتی آماده ، ویژگی اگر وزنه های سنگین دارند. فقط کربوهیدرات ها را انتخاب کنید اما باید پروتئین کافی را نیز مصرف کنید.

مصرف پروتئین بیشتر روز با پنجه در ارتباط داشت اما مورد نیاز مردان چنین دیده شد. کمیت پروتئین ، مهمتر از آن در صبح در زمان نیاز به روز بوده است. مطالعات همچنین نشان می دهد که افراد پروتئین شده یکنواخت طی روز مصرف قدرت عضلانی ها بیشتر.

مطالعات نشان می دهد که خوردن با پروتئین هورمون گرلین که هورمون اشتهاست کم کرد. در مورد صبحانه به طور بالا ، هورمون گرلین کمتری دارد. بهتر است تخم مرغ نان سبوسدار برای صبحانه قهوه و نان بیگل ترجیح.

بهتر این است که با سبزیجات تا همراهی با ویتامین های سبزی هم بهره ببرید. وقت زیادی برای تهیه ندارید ، یک صبحانه خوب خوب و فوری باشید فعالیت ترمیم کنید.

کلام پایانی

موضوع که آیا نخوردن از قدرت های اسپرتروفی آن جدید یا نه مورد مجادله. شواهدی وجود دارد که آیا وقتی قدرتی را انجام داده اید و انجام داده اید ، اگر نخورید ، آیا می توانید عملکرد خوبی نداشته باشید؟ صبحانه خوردن دلایل دیگری هم دارد.

از یک شب چیزی اگر مغز شما نباشد برای سوختن مواد سراغ کتونهای برود ، عملکرد بسیار خوبی خواهد بود. سلولهای مغز شما عادت استفاده از محض بیدار شدن احساس خستگی ، تهوع و یا تحریک.

از افراد بدن خود عادت سوختن را از کتون های خود استفاده کنید اما هفته ای طولانی این سازگاری و ایجاد شده است. هر جهت بهتر است عضو و را که صبح به آن نیاز دارید این کار با خوردن و امکان پذیر شدن. پس از خوردن صبحانه فرار کنید ، اما صبحانه درست سالم بخورید!

: elmevarzesh.com