ورزش | طرز تهیه 12 شیک پروتئین برای عضویت بعدی بعد از تمرین


چنین در این مقاله الخخوانید

از 15 الی 30 پروتئین سالم خالص برای ساخت مقداری کربوهیدرات ذخیره کننده. از این اصل حیاتی تغییر دهید ، آیا می توانید عضو شوید یا از انرژی راجبران استفاده کنید. بر خلاف ماشین که با خاموش شدن از ورزشکار بعد از مصرف سوختن ذخایر.

بخوانید:6 تأثیر شیک پروتئین در کاهش وزن و چربی شکممصرف بیش از اندازه شیک پروتئین چه اثری دارد؟

کربوهیدرات بهترین ماده برای پر کردن باک سوخت بدن. از تمرین اگر گلوکز کنید ، در نیاز بدن به گلوکز در پایین ترین حالت به صورت گلیکوژن -منبع اصلی انرژی ورزش- در. این کار را استفاده می کند ، برای گلیکوژن مجبور از بافت عضلانی استفاده می شود.

کسب بهترین نتیجه از و مشاهده این مطلب مجله علم ورزش 12 شیک پروتئین ویژه عضویت بعد از توضیح می. با استفاده از این شیکل های عضویت سازی را به استفاده کنید. در ادامه با ما همراه باشید.

1. شیک پروتئین کره بادام زمینی شکلاتی

  • مواد سازنده: یک اسکوپ پودر پروتئین شکلاتی – یک فنجان شیر بادام اصل بدون شکر آب – نصف فنجان پنیر محلی ارگانیک 2 درصد – 2 قاشق کره بادام زمینی کاملا طبیعی – یک فنجان یخ.
  • : در و 30 مواد صاف.

455 40 19 21.

2. تافی بادام زمینی

شیک پروتئین کره بادام زمینی شکلاتی

  • مواد سازنده: یک اسکوپ پودر پروتئین شکلاتی – 1.3 فنجان پنیر ارگانیک درصد 2 – 2 قاشق غذاخوری تخم کتان – یک قاشق کره بادام زمینی کاملا طبیعی- یک قاشق ژل پودینگ تافی بدون شکر – یک فنجان یخ – 1.4 فنجان آب.
  • : این را در و برای دقیقه یا مواد را تا صاف کنید.

375 37 21 19.

3. کلوچه زنجبیلی

طرز تهیه 12 شیک پروتئین برای عضویت بعدی بعد از تمرین

  • مواد سازنده: 1 اسکوپ پودر پروتئین وانیلی – نصف قاشق پودر شکلاتی Prograde – 1 فنجان شیر ارگانیک – نصف قاشق دارچین – نصف قاشق زنجبیل – یک عدد چوب می خواهد – یک فنجان (ترجیحا یونانی) – 5 قطعه یخ.
  • : و 30 ثانیه تمام مواد.

337 49 22 5.

4. کیک پنیر پر پروتئین

طرز تهیه 12 شیک پروتئین برای عضویت بعدی بعد از تمرین

  • ایجاد کننده: 1 اسکوپ پودر پروتئین وانیلی – 3.4 فنجان پنیر محلی ارگانیک دو درگد – 1 قاشق پهودر کیک ایک ن ودر کیک ایری شیودر.
  • : این را در و برای دقیقه یا مواد را تا صاف کنید.

250 37 10 5.

5. شیک پروتئین موز

شیک پروتئین موز

  • مواد سازنده: 1 قاشق کره بادام زمینی – نصف فنجان شیر بادام شیرین نشده- نصف موز – 1.4 فنجان جو ساده پخته نشده – نصف اسکوپ پودر پروتئین وی شکلاتی – 1 قاشق عسل خالص – 1 فنجان یخ.
  • : این را در و برای دقیقه یا مواد را تا صاف کنید.

290 15 پروتئین ، 30 13.

6. گردو و بادام

طرز تهیه 12 شیک پروتئین برای عضویت بعدی بعد از تمرین

  • مواد سازنده: 1 اسکوپ پودر پروتئین وانیلی – 1.3 فنجان پنیر محلی ارگانیک دو درصد – 2 قاشق تخم کتان – 14 گرم بادام خام بدون نمک – 14 گرم گردو – 1 فنجان یخ – 1.4 فنجان آب.
  • : کتان ، پودر پروتئین ، یخ را در کن ریخته و صاف. بادام و گردو را مواد اضافه کرده و مخلوط کنید تا صاف. سپس کل ماده را ترکیب کرده و مصرف کنید.

400 35 11 28.

7. شیک پروتئین بادام و نارگیل

شیک پروتئین بادام و نارگیل

  • مواد سازنده: یک اسکوپ پودر پروتئین شکلاتی – 1 فنجان شیر بادام شیرین نشده – 6 عدد خام بدون نمک – 1 قاشق نارگیل رنده شده شیرین نشده – نصف قاشق عصاره بادام طبیعی – یک فنجان یخ.
  • : جز بادام کن برای یک بیشتر مخلوط تا. اضافه کرده است.

250 35 11 9.

8. وانیل و گیلاس

طرز تهیه 12 شیک پروتئین برای عضویت بعدی بعد از تمرین

  • مواد سازنده: نصف قاشق کره بادام – 3.4 فنجان شیر نارگیل – نصف فنجان قره قاط یخ زده – یک فنجان گیلاس – نصف اسکوپ پودر پروتئین – نصف قاشق دانه چیا – یک قاشق نکتار خالص گیاه آگوا – یک فنجان یخ.
  • : این را در و دقیقه یا مواد را تا صاف.

380 15 33 21.

9. کیک سیب

  • مواد سازنده: یک اسکوپ پودر پروتئین وانیلی – یک سیب بدون پوست و دانه – نصف قاشه دارچین – – 1.4 فنجان -.
  • : این را در و برای دقیقه یا مواد را تا صاف کنید.

400 29 31 20.

10. کیک کدو تنبل

طرز تهیه 12 شیک پروتئین برای عضویت بعدی بعد از تمرین

  • مواد سازنده: 1.4 فنجان شیر بادام شیرین نشده – نصف فنجان کدو تنبل – نصف فنجان ماست ارگانیک – نصف فنجان پودر پروتئین وی وانیلی – 1 قاشق عسل خالص و ارگانیک – 1 قاشق پودر بیسکویت گراهام – 3.4 قاشق دارچین آسیاب شده – 1،2 قاشق جوز شده – 1 قاشق پودر پودینگ کدو تنبل بدون شکر.
  • : این را در و دقیقه یا مواد را تا صاف.

200 19 پروتئین ، 25 3.

11. اسفناج و گردو

طرز تهیه 12 شیک پروتئین برای عضویت بعدی بعد از تمرین

  • نصف اسکوپ پودر پروتئین وانیلی – 2 قاشق پسته – 1 قاشق بادام – نصف فنجان اسفناج ارگاانیک – نصف فنجان انیک – نصف فنجان شین نصف فنسا آن شین ن – نام شیهید رن ن – نجام شیهید رن ن نجس شیدید ن نیک نص
  • : این را در و دقیقه یا مواد را تا صاف.

320 18 40 10.

دوازدهم نعناع

  • مواد سازنده: یک اسکوپ پودر پروتئین شکلاتی – نصف فنجان شیر بادام وانیلی شیرین نشده -.
  • : این را در و برای دقیقه یا مواد را تا صاف کنید.

150 25 4 3.

: Elmevarzesh.com

: muscleandfitness.com/nutrition/gain-mass/12-post- workout-shakes-maximum-muscle