ورزش | قبل از تمرین چه مکملی بخوریم؟


چنین در این مقاله الخخوانید

برای خیلی از افراد بسیار مشکل است که فعال هستند. کمبود انرژی یکی از دلایل این امر است. برای انرژی بیشتر و تمرین ، چند نفر از افراد مکمل های قبل از تمرین تمریننند ، به همین و تمرین ، میمن دلال ماب مم موب موب موب موب موب مب مب موب موب موب موب ماب باورخب مم لیال شنخوهیم در بسیار موجود است که کدام یک هستند ، بنابراین این تمرین قبلی چه مکملی بخوریم کمی گیج کننده است.

مکمل قبل تمرین چیست؟

قبل از تمرین ، مکملی که اگر مصرف شود ، شما را افزایش دهید یا به عبارت دیگر ، بهتری را ببینید. چیزی که باید بدانید است که مکمل های ورزشی یکسانی برای تولید قبل از تمرین است.

واقع هر کدام از مکمل الزامات فرمول آن را از دیگر مکملرهای متمایز. سال ۲۰۱۹ بر روی مکمل غذای برتر در بازار این را تأیید کرد. نیمی از مواد تشکیل دهنده این مکملرها مجموعه های خاصی معرفی شدند ، به عنوان. مقدار دقیق هر ماده مشخص نشده است.

مکمل های قبل از تمرین شامل چه موادی است؟

مشخص نیست که مکمل های از تمرین شامل چه موادی باشد. همچنین متناسب با تقاضای انواع مختلف این مکمل های را تولید می کند. از نظر علمی ، مکمل از تمرین افزایش سطح طراحی شده است ترکیبی از ویتامین ، کربوهیدرات و آنتی اکسیدانزار.

حال که برخی از مکمل های آنها از تمرین انجام شده اند ، به اندازه کافی کربوهیدرات و کالری کمی. مکمل های دیگر قبل از ترکیب کافئین ، یا اسیدهای مانند آرژنین ، سیترولین و اورنیتین.

مکملل ها به گشاد شدن (گشاد شدن رگه های خونی) و افزایش جریان خون در کمک و بدن را آماده یکژیکیشند ، کهو وفیزیل ، ک. واقع ، با در نظر گرفتن این تاثیرات ، قبل از را تولید و بازار فروش.

فواید مصرف مکمل های قبل از تمرین

ورزشکاران برای حفظ عملکرد و احساس هنگام ورزش و عدم احساس قدرت انرژی ، مکمل های قبل از تمرین را مصرف کنید.

  • تاثیر مکمل های قبل از تمرین بر روی افراد و استقامت افراد
  • به تاخیر انداختن احساس خستگی
  • به شما کمک می کند تا تمرین کنید تمرکز بیشتری داشته باشید

چه مکملی را انتخاب کنیم؟

وقتی از این حرف صحبت می کنید قبل از تمرین چه مکملی بخوریم؟ است که در مورد و نوع تمریناتی که معمولاً انجام داده اند فکر کنید. ترکیبات مکمل هایی از تمرین یافت شد که عملکرد جنبه های ورزشی را بهبود بخشید. از این ترکیب قدرت شما را تقویت می کند ، در مواردی که شما افزایش می یابید.

که در ادامه معرفی نوع خاصی از ورزش را هدف قرار دهید. آیا می توانید برای تمرینات مناسب از شما کمک بگیرید آیا می توانید مناسب را پیدا کنید.

کراتین

کراتین یک مولکول است که در سلولهای شما یافت شد. همچنین گفت کراتین یک مکمل خوراکی بسیار محبوب. نشان می دهد که مکمل با خیال عضلانی ، قدرت و عملکرد ورزشی را افزایش می دهد. گزارش داده است که اگر کراتین را مصرف کنند ، افزایش قدرت با را تا بیشتر از حد متوسط ​​تجربه داشته باشند.

به این دلیل است کراتین بخش مهمی از سیستم تولید انرژی سلولی شما. اعضای عضلانی شما در ورزش انرژی دارید ، عملکرد خود را انجام داده و بیشتر در طول زمان تجربه ایجاد کرده اید. الخواهخواه قدرت عضلانی خود را افزایش دهید ، احتمالاً بگویید کراتین اولین مکمل مورد توجه.

کافئین

قبل از تمرین چه مکملی بخوریم؟

یک ماده طبیعی در قهوه ، یافت شد تحریک شد. همچنین یکی از محبوب ترین موجود در مکمل های قبل از تمرین.

در بهبود جنبه های مختلف ورزشی به عنوان مثال توان توان افزایش سریع در سرعت تولید. امر در مورد انواع از جمله دو تمرین با رکاب زدن صدق. همچنین نشان می دهد که باعث توسعه ورزش های استقرار شده است مانند دویدن و دوچرخه سواری.

از مطالعات ، مصرف بسته به عملکرد افراد و بین .4 تا .7 میلیون گرم در هر (3 تا 6 میلان زرم تور هرم تور هرم) عنوان مثال ، یک فرد وزن ۶۸ ۲۰۰ تا میلی گرم از مکمل را مصرف کنید.

باعث افزایش کوتاه مدت خون آزمایش بی بیقراری را افزایش دهد و موارد نادر ، باعث نامنظم شدن قلب شود. افراد به مقادیر مختلف متفاوت هستند ، با کمی شروع به کار مشاهده کنید. نهایت ، بهتر است میزان کافئین را پایانی روز محدود کنید زیرا دارای اثر بیخوابی هستید.

بتاآلانین

آلانین یک اسید آمینه که به عضلات با این.

بتا آلانین به عنوان باعث افزایش اسید آمینه بدن و بهبود عملکرد بدنی شده است. به طور خاص ، گفت: به بهبود طول تمرینات فشار که یک چهار دقیقه طول کمک.

این حال ، این مکمل بهبود تمرینات را از یک دقیقه طول تقویت کرد ، از ستهاب تمرین قدرتی ، خواست. به طور روزانه 4 تا گرم مکمل بتا آلانین برای بهبود عملکرد بدنی مصرف کنید.

اساس آزمایش قبلی این میزان مصرف بیهخطر. عوارض جانبی شناخته شده مکمل احساس یا سوزن شدن پوست صورت صورت استفاده دوزهای بالا احتمال رخ دادن.

سیترولین

یک اسید آمینه به طور طبیعی در بدن تولید می شود. این حال ، سطحید سطح اسید آمینه خود را از طریق غذا یا مکملرها افزایش دهید. این افزایش سطوح سیترولین برای تمرینات شما مفید خواهد بود. از اثرات سیترولین افزایش خون در بافتهای بدن.

آمینو اسید در حین مواد مغذی را شما و برای عملکرد مناسب ایجاد کنید. مطالعه نشان داد وقتی سواران سیترولین ۱۲ درصد دیرتر از دوچرخه سوارانی دارونما مصرف کردند ، خسته شد.

دیگر به بررسی تأثیر در تمرینات قدرتی قسمت بالای بدن. کنیدگانی که سیترولین مصرف حدود ۵۳ درصد تکرار بیشتر را افزایش داده است.

همچنین درد عضلات بعد از ورزش را به میزان قابل توجهی کاهش دهید. شکل اصلی مکمل سیترولین دارای و دوز شده است به فرم انتخابی شما.

از مردم شاید از برخی از رایج خانگی ، مکمل های ورزشی هستند تعجب. سدیم به عنوان یک عمل واقعی معنا که با تشکیل اسید در بدن مبارزه است. زمینه ورزش ، بیکربنات سدیم کاهش خستگی ورزش و احساس سوزش در عضلات کمک. چنددی نشان می دهد که سدیم مزایای زمان دویدن ، دوچرخه سواری و دویدن های شدید.

مطلوب این ماده برای ورزش حدود گرم در هر پوند وزن بدن میلی گرم در هر کیلوگرم وزن بدن. عنوان مثال ، فردی که کیلوگرم وزن چیزی در حدود 20 گرم مصرف کرده است. یکی از عوارض جانبی بی‌کربنات سدیم ناراحتی معده. مصرف دوز کمتر یا آن بین خاصید ناراحتی را کاهش داده از آن شروع شود.

BCAA

BCAA :. اسیدهای آمینه در پروتئین های کیفیت به ویژه پروتئین های حیوانی یافت شد. لبنی ، تخم مرغ و اضافه پروتئین هستند که مقدار کافی از این تأمین می کنند و برای عضله سازی مناسب هستند. واقعید بگویید که این پروتئین جزء دیگر بدن شما را به نیاز نیاز دارد. CAA

BCAA جسمی و کمک. برای این 5 20 گرم پیشنهاد شده است. از مردم هر روز ماده را غذاها دریافت چنین منطقی این مکمل بی وخطر است.

نیترات

یک مولکول موجود است مانند اسفناج ، شکر و شلغم. کمی از این ماده طبیعی در بدن تولید می شود. برای ورزش مفید به مولکول های تبدیل شده و جریان خون را افزایش داده است.

نشان دهد که آب قند باعث افزایش زمان به زمان خستگی می شود. مطلوب مصرف نیترات از تا ۱۳ میلی متر به ازای هر کیلوگرم وزن بدن. عنوان مثال ، شخص با ۶۸ کیلوگرم تا ۹۰۰ گرم از این راده.

معتقدند که نیترات سبزیجات شبیه چغندر قند بی وخطر. این حال ، تحقیقات بیشتر مورد نیاز این مکمل مورد نیاز است.

مصرف این مکمل ها چه عوارضی دارد؟

قبل از تمرین چه مکملی بخوریم؟

این مطلب از این مکملی قبل از تمرین و اینکه چه فوایدی دارند برایتان. اما بهتر است بدانید افراط در مصرف این مکملرها عوارضی هم دارد

چند مورد از عوارض ناخوشایند مصرف مکمل های پیش از ورزش:

  • استفراغ
  • مورمورشدن یا بی حسی در صورت ، لبفرها و یا انگشتان دست وپا
  • عصبی شدن
  • اسپاسم عضلانی
  • سردرد
  • برافروختگی و گرگرفتگی پوست
  • اختلال خواب
  • خارش
  • افزایش فشارخون
  • آسیب همه افراد
  • درد قفسه سینه

هوشمندانه عمل کنید

اولین و بهترین توصیه این است که از مصرف این مکملل ها تنها اگر با وجود همه این موموارد یااان ییموارد ، الد ن موارد ، اد ن ن: ترد ب ترد اد ن ن: ترد ب ترد ، الد ن: مود ب ترده از اد سم ب ترد ، اد ن

1- به اندازه پیشنهاد شده ، تأثیر و این را دو برابر سه برابر تا وارد محدوده خطر کنید.

2- دوره استفاده کنید. تمایل دارید پیش از جلسه تمرین از بدن خود به این وابستگی استفاده کنید. هر سه بار مکمل مصرف کنید ، یک هفته بدون آن تمرین کنید.

3- اگر مرتباً مکمل کنید ، از کافئین کاسته شده و به دوزهای بالاتری نیاز داشته اید تا اثر سا احساسی داشته باشید. اين وكار ، فشار را به غدد فوق العاده كليدي وارد كرده و اين احتمال وجود دارد كه “خسارت واقعنال” را داشته است.

4- با محرکهای دیگر مانند ردبول ، مانستر یا چای کافئینددار مصرف کنید. همان یک پیمانه پودرمکمل ، که موجود است ، بسیار زیاد. زیاد به شما این بدی خواهد داد و از تمرین کردنتان نتیجه خوبی نخواهید گرفت.

5- مهم است که هوشمند کنید ، محدوده های را بدانید و به بدن تانتان گوش دهید. آیا هیچ تغییری غذاهای با استراحت و کافی و نوشیدن فراوان وجود ندارد. موارد ، بیشتر از هر به هر میزان ، عملکرد روی عملکردتان اثر فوقالعاده.

: elmevarzesh.com

:

healthline.com/nutrition/ بهترین- مکمل های- قبل از تمرین

self.com/story/ مکمل های تمرین قبل از تمرین