ورزش | معرفی بهترین نوشیدنی ورزشی برای بعد از تمرین


چنین در این مقاله الخخوانید

آب ، در بهترین شرایط هم چنان خسته کننده می شود! به هر حال آب به بدن یک ضرورت است ، ریکاوری داشته باشید پیدا کنید. آب ، تنها چیزی نیست که برای دست رفته بدن بدنتان از آن استفاده شود. گزینه های اضافی از آب نوشیدنی های ورزشی پیش رو.

چگونه به راينه ورزشي رادر ابعاد زده شدهتانتان آبادي کرد.

نوشیدنی ورزشی کربوهیدارت های شکلاتی

یک خبر خوب برای طرفداران شکلات ؛ شکل در مقایسه با تنها ، دو دارای انتخاب بسیار خوب ریکاوری بعد از تمرین است. کربوهیدرات بعد از ورزش ، ارائه مجدد دست رفته تمرین ، عضلات را آپدیت مجدد. حذف کربوهیدرات با پروتئین ، راه ریکاوری عضلات خسته.

دست دادن الکترولیت زیاد راه تعریق علائمی چون گرفتگی های عضلانی و آشفتگی ذهنی. شکل شکلات را از این جهت به شما کمک کنید. بالای آب آن را را هیدارته مواد را از دست دادید آش را تهیه کنید پتاسیم ، کلسیم و. نشان داده که شیر بسیار بسیار به ویژه دوچرخه سوارها ، ورزشکاران استقامتی و.

به به

آب نارگیل

ما با فواید بی آب نارگیل شامل میزان بیش از مواد مغذی و آنتی اکسیدان های. جای تعجب نیست که نارگیل ، یک نوشیدنی ورزشی برای بعد از ورزش هم باشد. نارگیل ، مانند گاتورید و نوشیدنی های معروف مقادیر زیادی الکترولیت مانند پتاسیم و منیزیم.

به یافته های این را هم داد که نارگیل و آب نارگیل وارد نفخ و ناراحتی هم شد.

نسبت نارگیل نسبت به نوشیدنی های ورزشی ، افزودن سدیم کمتری نیز هست ؛ برای تأمین نیاز بدن از یک جلسه تمرین سخت نیاز است. است ورزشکاران استقامتی ، نوشیدنی را انتخاب کنید که برای تمرینات سبکت ، نارگیل انتخاب بسیار خوب انتخاب شده است.

نوشیدنی ورزشی برای تسکین درد عضلات

معرفی ۵ نوع از بهترین نوشیدنی های ورزشی بعد از تمرین

که برای ریکاوری عضلات و دردناک نیاز احتمالاً همین الان در یخچالتان موجود است. آلبالو سرشار از آنتی به کاهش و برای ریکاوری عضلات و سودمند است ، بنابراین جزء بهترین پیشمط ابن پیشنهاد دی بن.

به آن هم افزایش آنتی در بدن و کاهش التهاب و پروکسیداسیون لیپید.

به چند آب آلبالو هم ورزشکاران استقامتی که هر حتما نوع.

نوشیدنی ورزشی برای آرام سازی با چای سیاه و سبز

فنجان چای که در استراحت الفشنوشید ، فوایدی بیشتر از فکر فکرید. نشان داد که چای ، هم سبز و هم سیاه ، می توان در اکسیداسیون (فرایندی که چربی به مولکولهای کوچکتری تجزیه شده ، ذخیره شده و جهت مصرف انرژی) حین ورزشهای هوازی و ریکاوری مفید استفاده کرد.

هم مانند آب گیلاس ، اکسیدان فراوانی پژوهشگران نشان داد که به تسکین عضلات و ریکاوری کمک کرد. در خون این افراد بعد از غنی از آنتی اکسیدان ، میزان آنتی خون وشان بالا بوده و سطح کواییتیزولشان هم م ولادشان بوده است. چای ، از درد عضلانی از تمرین وشان هم کاسته.

: elmevarzesh.com

منبع: health line