ورزش | میزان تأثیر کافئین بر عملکرد ورزشی به چه عاملی بستگی دارد؟


چنین در این مقاله الخخوانید

افراد نوشیدنی های کافئیندار مانند احساسنوشند چون طعم اثر هوشیار کنندگی آن را دوست دارند. اما ورزشکاران برای بهبود عملکرد ورزشی خود آن را. که کافئین باعث بیداری و هوشیاری و تمرکز می شود.

همچنین نشان می دهد کافئین استقامت ورزشی ببرد اما تحقیق علمی ، فقط شرایط خاص این اتفاق افتاده است. این مطلب چیزهایی که لازم است بیشتر استفاده شود از کافئین ببرید برایتان.

کافئین و ورزش

به دنبال این شما حین ورزش های خود را ببرید ، کافئین می کند ، اما اخطارهایی وجود دارند. مطالعات نشان می دهد کافئین ، استقامت ورزشی را تقویت کنید تا بتوانید زمان هایی را به دست آورید و رکاب بزنید در راک زدن در راب زدن در راب دن در رایت با رات با رات با رات

اگر در مسابقات 10 شرکت پدیده ، قهوه قبل از عملکرد عملکردتان را افزایش دهید. اثری که کافئین بر ورزشی گذرانده دوز مصرف می کند ، بنابراین نوشیدن بیشتر ، تا حدی بهتر. کافئین بر استقامت ورزشی تمام گروه های سنی آشکار است ، از کودکان گرفته تا.

چرا نوشیدن قهوه قبل از تمرین عملکرد ورزشی را بالا بردید؟

هنوز دقیقاً مشخص نیست! فواید آن احتمالاً تحت تأثیر کافئین قرار گرفته است در افزایش فعالیت سیستم عصبی سمپاتیک ظاهر ؛ همان وضعیت «جنگ و گریز» که بدن را برای حرکت و واکنش آماده می کند.

غدد رونال در واکنش به فعالیت سیستم عصبی سمپاتیک ، آدرسنالین ترشح آماده ؛ که ضربان قلب را میبرد ، تنفس جدید و خون را به سمت اسکلتی را افزایش داد. نتیجه بدن شما در بالایی از هوشیاری قرار داد. که مجبور هستید بجنگید فورا از این کار بکشید ، این عامل را به نفع خود انجام دهید. عجیب نیست که چند قهوه عملکرد عملکردی را تحت تأثیر قرار داد.

دیگر این است که طی ورزشهای submaximal ، باعث مصرف سوخت از کربوهیدرات ها به سمت اسیدهای چرب میابایای چرب میابایل شن بهر ن بهر کنید. چربی در واکنش به الن ، افزایش اسیدهای چرب به عنوان سوخت در قرار شگفت انگیز و ذخیره شده. هر چه گلیکوژن را بیشتر در عضلات خود قرار دهید ، استقامت شما طی ورزش های زیرمجموعه بیشتر خواهد بود.

به طور کلی به نظر با مصرف کافئین ، احساس مهارتید ورزش کردن راحتتر. با فعال سازی سیستم مرکزی این کار را انجام داد و به همین دلیل بعد از نوشیدن فنجان قهوه ، احساس بیشتری کرد. کافئین ، متداول‌ترین محرک سیستم عصبی مرکزی است.

چیزی که هنوز کاملاً مشخص نیست این است که آیا کافئین قابلیت عملکردی در ورزشهای با افزایش زیاد افزایش بنهد ی که 80 90. یک سری از بررسی های شد کافئین ، عملکرد را در تمرینات سنگین نیز تقویت کرد. محققان همچنین نشان داده اند تولید قدرت و انجام تمرینات سنگین ، نکته حائز اهمیت.

یک نکته بسیار مهم!

نشان جدید نوشیدن قهوه سایر نوشیدنی های زمانی عملکرد فعال ورزشی را تحت تأثیر قرار داد که نوشابه های کافئینددار را به طور طبیعی مربع کرد. دریافته به نوشابه های کافئیندار تنها ورزشکارانی تاثیر گذارند که مرتباً قهوه می کند.

18 خواستند 10 کامل. یک حالت آنها پیش از انجام تمرین ، آدامس کافئینددار (معادل اولین 3 فنجان قهوه) ، و حالتی دیگر این را. عملکرد آنها از کافئین گرفته شده بود نیاز به اینکه آیا به طور معمول کافئین احساس شد یا. که عادت به مصرف ندارد ، نسبت که مرتبا کافئین مصرف کرد ، طی 10 اسپرینت ، افتتاح عملکرد.

مصرف زیاد کافئین تاثیر ندارد ، علت چیست؟

که به طور مرتب مصرف میکردند ، کافئین عادت و مصرف بیشتر فایده اضافی برای آنها. حالت در مورد افراد متخصص که به مرتب کافئین مصرف کردند نیز صادق بود.

شما برای اولین بار ابرنوشید ، بسیار و حتی.

این وجود اگر یک هفته دیگر دوباره شروع کنید نوشیدن قهوه ، همان اثر دوباره فعال شده است. این ها یعنی چه؟ شما یک رقابت استقامتی رو داشتید کمکی از مسابقه کافئین. کار باعث شد عادت شما نسبت کافئین را کاهش دهید و به محض مجدد ، از فواید بهره ببرید.

حرف آخر

عادت می شود روزانه بنوشید ، کافئین یک ورزش بیشتر عملکرد متوسط ​​را تقویت می کند. زمنیه ورزشهای سنگین و همچنین بیفتد ، اما به این معنی چند فنجان پیش از تمرین ، شما معنی ندارد.

کسی واکنش متفاوتی نسبت کافئین را نشان می دهد بستگی به دارد که فرد چه سرعتی کافئین را سوخت و ساز کرد. 25 ساز. که متابولیسم کُندی دارند در معرض کافئین هستند ، حتی عوارض جدی و چون ضربان قلب یا حمله.

پیشنهاد کنید اگر سوخت ساز کند ، بیشتر از یکی دو فنجان قهوه. است شما ندانید سوخت چه سرعتی که آیا با عصبی ، تهوع ، ورزشی‌تان. چنین است پس از گوش دادن و از نوشابه های کافئینددار پرهیز.

آگاه باشید که دیوارای قهوه بسته است حرارت دیدن آن ، نوع دانه های قهوه ای آبی که برای تهیه قهوه متفاوت و متنوع هستند. همیشه هم افزایشدانید که چه مقدار کافئینیده.

فنجان قهوه دم کشیده به طور متوسط. به 60 75. فراموش نکن ؛ نوشابه های انرژی زا ، چای و نوشابه های گازدار هم کافئین. مطالعات نشان می دهد شما از ورزش از هر کیلوگرم از وزن بدن 5 تا 6 میلی گرم گرم کافئین نیاز به اارید عیدشدن داشتید.

: elmevarzesh.com

منبع: kathe