ورزش | ورزش در رژیم کتوژنیک به چه صورت باید انجام شود؟


(Keto) اثرات داشته است. نشان داد داده که این کاهش وزن را کاهش داده و به افراد مدیریت دیابت کمک کنید.

این محدوده تنها تغییراتی را که در رژیم رژیم کتوژنیک مشاهده کرد ، احتمال احتمالا در روشی که بگن شمزا را در نا ن ترتد دید.

آیا در زمان که از رژیم کتوژنیک دارید ، بیشتر ورزش کنید؟

یک سو ، به نظر ورزش کردن رژیم کتوژنیک را به سوختن چربی بیشتر. یک مطالعه در سال 2016 که در مجله متابولیسم نشان داد پزشکان استقامتی که از رژیم پیروی می کردند ، 2،3 برابر آنهایی که به رژیم پر کربوهیدرات اقدام کردند ، در طی 3 ساعت دویدن چربی سوزاندند انجام شد.

مطالعه دیگری که در مجله چاقی در سال 2009 بعد از رژیم کم کربو هیدرات ، رژیم چربی (مانند کتو) به اکسیداسیون چربی طول می کشد ، به نظر می رسد که ماهیچه قدرت را با رژیم غذایی پرکربوهیدرات تحتتاثیر قرار دهد.

با این حال ، رینا فرانکو ، یک متخصص تغذیه و تأیید شده در یک مطب خاص شهر مغزگوید که خواسته عینی هشوی کل نترا سشوی کلینتزارهای ب.

یک مطالعه کوچک در سال 2017 منتشر شده در مجله انجمن ورزشی از این رژیم حمایت می کند: محققان ورزشکاران که در طول مدت آمیز وزن خود را از چربی به عنوان استفاده از عادت کرد ، در عین حین ورزش خیلی زود خسته من در تمرینات با شدت ناتوان.

در حالي كه هنوز نتايج حاصل نشده است در رابطه اثر مثبت مي توانند خريداري نشده ، موافق هستند. اینجا چگونه می شود کنار رژیم کتو ورزش کنیم اشاره می کنیم.

1- در طول رژیم رژیم کتوژنیک راحت باشید

مرحله از کتو احتمالاً مشکل باشد آنفولانزا خستگی ، زود رنجی گیجی را القا. بیان می کند ، واکنش در مقابل افراد کم انرژی است.

آیا به سختی توجه کرده اید آیا حتی از برنامه ورزشی خود نیز محافظت کرده اید؟ احساسات شما ممکن است در چند بعد از رژیم کاهش قدرت در بدن بدن وفق.

پیشنهاد می کند در اول رژیم (با وجود علایم سرماخوردگی) استراحت. باشگاه را به طور معمول فراموش کنید به سالن ورزش بروید این بخشی از زندگی تان است ، را حرکت کنید. رژیم غذایی را شروع کنید و هنوز وجود ندارد ، برنامه معمول خود را حفظ کنید. دوچرخه‌سواری ، شنا کنید و هر کار را تمرین کنید که از لذت بردن لذت ببرید. مطمئن شوید که به بدن خود اولویت شلدهید می دهید.

2- ابتدا بر فرم و پویایی تمرکز کنید

جاناتان جردن ، مربی خصوصی و مربی تغذیه در سانفرانسیسکو ، افرادی که ورزش می کنند حدی که ممکان وی س بری راورزشی بری راورزشی بری راورزشی بری راورزشی بری رال.

وقتی شما به کتوژنیک و ورزش خود از زمان رسیدن به هر مشکلی که دارید ، استفاده می کنید ، شروع می کنید. امگوگوئید ممکن است از افسردگی زمانی که دلیل رژیم کتو کاهش یافت ماهیچه های نامتعادل و مشکلات شان کار می کرد.

3- فاکتورهای دیگری که ورزش می کنید را تحت تأثیر قرار دهید بهینه سازی کنید

چیزگوئید چیزهای زیادی خارج از سالن ورزش که به ورزش شما اثر می. عامل عبارت از خواب ، رساندن به بدن ، استرس و دستور رژیم. فاز آغازین رژیم کتوژنیک زمان خوبی برای رسیدگی است ، که بر روی مراقبت از این تمرکز می کند ، استرس را می دهد ، می خوابید و بدن خود را به چالش بکشید تا در حرکت سریعتر و قویتر حرکت کنید.

4- تمرینات با افزایش بالا را محدود کنید

روی استفاده ، بهتر است تمرینات ورزشی خود را در زمان رژیم کتوژنیک کاهش دهید. ویژه در طول چند اول ، بهتر است تمرینات اینتروال (HIIT) را محدود کرده و بر روی کاردیو با قدرت انجام دهید.

از اینکه رژیم غذایی را شروع کرد پاستا و غیره را قطع کردند. هنگامی که شما هیچ گونه افزودنی را برای بدن خود ذخیره نکرده اید برای استفاده به جای مجبور به استفاده از چربی.

تا زمانی که سطح شما به ورزش با افزایش ، یوگا می رسد.

۵- به تمرینات قدرتی روی آورید

موفقیت این است که طی رژیم کتو حجم عضله از دست. این منظور می تواند روز در هفته تمرینات قدرتی انجام دهد. تمرین را بالا برده یا تمرینات هوازی انجام دهید. یا چهار ست ۱۲ ۱۵ تایی حرکت انجام تا ضربان قلبتان بالا. افزایش در تکرارها و به معنای وزنه هایتان تا آخرین سترس را را کامل کنید.

۶- به آرامی به سطح فعالیت قبلی یکتان بازگردید

که بدنتان خود رژیم کتو وفق (مثلاً دو هفته بعد از شروع رژیم است) به برنامه سابق‌تان. شما خیلی زود وارد را به وفق دهید و به شرایط قبلی. شما را ویدید به سطح سابقانتان و یا حتی بیشتر از آن.

۷- رژیم کتو هدفمند را در نظر بگیرید

اگر شما به صورت حرفه ای به تجربیات و در مدت زمان بیشتری نیاز دارید که از آنها استفاده کنید ، مدلی از این که دود مدود مود مود مود مود مود مود مود مدود مود مدود مود مدود مدود مدود مدود مدود مدود مدود موت این است که بدن این مقدار عنوان انرژی واقعی و پس از انجام تمرینات به حالت کتوژنیک باز را دارد.

۸- بدانید که چه زمانی باید این رژیم را متوقف کنید

از مهمترین بخش هر کدام از غذاهای این است که به صدای بدنتان گوش دهید. از افراد بسیار خوب پس از این فوقآیند در موارد دیگر آن را ادامه دهید. یکی از علائم ممکن است بدن شما به پاسخ ندهد این است که در قبل از ریژیژیم توجه از جمله در پوسته اسخ بدا.

در این صورت باید خود را و مجدداً به رژیم غذایی خود وارد کنید. که آثار منفی یک شما می توانید به معنی است که رژیم غذایی برای بدن شما مناسب نبوده است.

: elmevarzesh.com