ورزش | پروبیوتیک چیست؟ آیا پروبیوتیک به ریکاوری بعد از ورزش کمک کرد؟


چنین در این مقاله الخخوانید

باکتری چهره ها و مخمرهایی هستند برای سلامتی بدن به ویژه برای سیستم گوارش. باکتری ما را یاد خاطراندازد ، اما باکتری های خوب چرا برای سلامتی شکمی بسیار.

پروبیوتیک گونه ها در بدن ما به طور طبیعی یافت می شوند. برخی غذاها و مکملل ها دارای مواد پروبیوتیک هستند. خلاف باکتری مواردی که مورد توجه قرار گرفته اند ، پروبیوتیک ها به سلامت سیستم گوارش کمک کرده اند. من

باکتریها می توانند به برخی مواد مغذی برخی از مدلهای تولید شده مانند و ویتامین K. این باکتریهای دیان نکعد ب. واقع ، تحقیق نشان داده پروبیوتیک موارد اگر تعداد کافی باشد ، التهاب را کنترل کنید.

این باکتریهای خوب مواد تولید کننده باکتریهای پاتوژنیک یا بیماریزا را مهار نتیجه این عامل ابد را گنگو.

پروبیوتیک و فواید بالقوه سالهاست که بیشتر از آنها نقش دارند در سلامتی ما. از زمینه های که معلوم پروبیوتیکلس فواید بالقوه دارند ریکاوری ورزشی دارند.

از یک روتین چالش و سنگین بعد از یک جلسه تمرین قدرتی ، باید به بدنتان تکان دهید تا خود ریکاوری. مهمتر از هر چیزی باید بدن را هیدراته نگه دارید و غذاهای مناسب بخورید ، اما آیا پروبیوتیک باید مصرف کند باید مصرف کرد باید کم مصرف کرد

پروبیوتیک برای ریکاوری ورزشی

روی امکان مفید بودن در تحقیق ورزشی ریکاوری. این مطالعه هر چند کوچک بود اما بیشترین کیفیت تحقیقاتی را داشت ؛ یعنی یک مطالعه تصویری دو سوکور کنترل شده با.

متغیرهای این مطالعه به این صورت بود که 16 مرد ، روزانه مکمل پروبیوتیک مصرف کردند که دو نوع از پتوبوب استفاده کردند FP4 breve BR03. پروبیوتیک موجود در مکمل 5 سلول زنده. هیچکدام از گروه های خاص مورددانستند که دارونما مصرف کرده یا.

از مصرف دارونما یا به مدت. و بعد از جلسه ، التهابیعشان اندازه و نتیجه نشانه های التهابی را که پروبیوتیک مصرف کرده بود ، کاهش یافته بود.

شخص که مکمل پروبیوتیک کرده اند ، جلسه تمرینی افت کمتری در عضلانی خود انجام داده است. عبارتی دیگر ، عضلات این بعد از آنها آسیب دیدند ، نسبت دارونما را مصرف کرده اند ، قدرت را حفظ کرده اند.

نتایج ، احتمالاً پروبیوتیک های ممکن است التهاب عضلانی از تمرین سخت کنند و ریکاوری با بهبود فزدهند. در حال حاضر ما میدانیم میکروبیوم ما (تجمع باکتریهایی که در رودههای ما زندگی می کنند) در التهاب نقش دارند ، پس عجیب نیست در واکنش التهابی نسبت به تمرینات دشوار ، فرمانروایی کنند!

که شما یک تمرین را به اندازه کافی به بدن وارد کرده اید تا مطمئن شوید که فعال شده و التهاب ایجاد کرده اید. به نظر احساسات فعالیت منظم ، طی مدت زمان دقیقتر ، از التهاب کم.

مصرف مکمل پروبیوتیک

اساس این نتایج ممکن است وسوسه بخرید و روز مصرف کنید ریکاوری بهتری داشته باشید. اما متاسفانه هنوز برای این حل و فصل کمی زود نیست. مشخص نیست چه نوع برای مهار التهاب بهترین.

مکمل های پروبیوتیکی که در مشکل موجود از جهت کنترل کیفیت قرار دارند. از آنها ممکن است مقدار کافی باکتری زنده باشد. تست های مکمل های پروبیوتیک نشان می دهد که برخی از آنها دارای باکتری هستند که روی محصول ذکر شده است. شما آن چیزی را القاخواهید به دست نخواهید.

پروبیوتیک چیست و آیا پروبیوتیک به ریکاوری بعد از ورزش کمک کرد؟

عوارض منفی پروبیوتیک در ورزش

کاستن از واکنش التهابی نسبت به تمرینی که به عضله آسیب زدند ممکن است ایده ایده هوشمندانه اا مندانه ااا آن نظر رعایت شود از پژوهشگران احساسگویند واکنش ممکن است برای وسترروفی عضلات مهم باشد.

از ورزش ، سیگنالی برای عضله تا رشد. همین علت ، خنثی کردن واکنش ممکن است رشد عضله را نیز خنثی داشته باشد. مطالعات نشان داده است که داروهای ضد استروئیدی مانند ایبوپروفن واقع در هایپرااوفی اختلال یاواد کنتکرب ایجاد کنت بر ب

هنوز کاملاً معلوم نیست سرکوب این موقت بعد از تمرین سختی که عضله آسیب دیده ، مطلوب است یا. به هر حال شما قصدتان این است که عضلات خود را رشد دهید! مصرف مکمل پروبیوتیک مخصوصاً ریکاوری ورزشی درست نیست ، هر چند که پروبیوتیک ها برای سلامتی زیاد کردند.

سایر فواید پروبیوتیکلس برای فیتنس

از باکتری های روده جذب ریز نمی شود ، مخصوصاً کلسیم و آهن ، اسیدهای آمینه از راه پروتئین غذا نیز افزایش می یابد. GanedenBC30 ، 23.

دیگر از فوایدی که برای ورزشکاران دارند ، در برابر سرماخوردگی و ویروس های مختلف محافظت می کنند.

مطالعه مواد ، ورزشکارانی که مکمل مصرف کرده اند اتفاقی در. در سطح ورزشی حمایت از بدن بدن در برابر عفونت را سرکوب کرد.

حرف آخر

که میکروبیوم ، در حفظ نقش شواهدی وجود دارد که نشان می دهد باکتری های پروبیوتیک فعال شده اند فعالیت را تغییر داده اند. هدف از عضویت سازی است ، معلوم نیست که این تاثیر مثبت است یا.

واقعاً کمی التهاب لازم است تا عضلاتت شما را وادار به رشد کنید. همچنین تألدینیم چه نوع پروبیوتیک مواردی ، از این جهت بهترین. همین علت ، بهتر است پروبیوتیک هایی چون ماست ، کفیر خود را مندل کنید ، تا آن را مصرف کنید.

واقعید پریبیوتیک نوع فیبر باکتریهای پروبیوتیک تغذیه (با مصرف سبزیجات تخمیر شده) را مصرف کنید. هم تصمیم گرفته شدهاید مکمل کنید ، هم کرده اید و هم یک برند معتبر را خریداری کرده اید.

: elmevarzesh.com

: https://cathe.com/can-probiotics-help-exercise-recovery/