ورزش | پروتئین و افزایش وزن


چنین در این مقاله الخخوانید

آیا بعد از ورزش به راحتی از نوشیدنی پروتئینی خود لذت میبرید؟ شیک پروتئین از جایی که راحت ، سریع و پرکاربرد بسیار زیاد شده اند و در تغذیه مشاهده می شود ، بنابراین مصرف این سوال از پروتئین و چه ارتباطی باهم دارد؟

پروتئین غیر گیاهی معمولاً پروتیین وی یا کازئین از محصولات لبنی تشکیل شده است. Whey هضم و سریع سریع آمینو به بافت عضلانی. در مقابل ، کازئین به آرامی هضم خرید. دو برای ترمیم عضله حجیم شدن مفید است.

نشان املندند whey فراوانی برای دارند که از تامین پروتئین عضلات. مقدار که آب پنیر را کاهش می دهد التهاب ، کنترل خون و حفظ کمک. هرآنچه که برای حفظ کامل بدنی شما مفید است!

شما هر نوع ورزشی تمرینات مقاومتی ، پروتئین آب پنیر و کازئین دو عضله را با تهیه اسید و. Whey است ، حیاتی برای شدن. واقع ، تقریباً حدود دو لئوسین در کازئین موجود است. مکمل پروتئینی که آب پنیر به کمک پروتئین کافی تا را حمایت می کند.

رابطه پروتئین و افزایش وزن – آیا پروتئین مصرف می کنید وزن را افزایش دهید؟

مکمل های غذای عاری از کالری استفاده کنید. یکی از سوالاتی که مردم دارند این است که رابطه پروتئین و افزایش وزن چیست؟ آیا یک پروتکل مکمل پروتئینی را افزایش داده اید؟ که در دانشگاه پوردو شد ، به بررسی آن پرداخت.

این مطالعه ، محققان بیش از ۲۰۰۰ ماده برای استفاده از مکمل های پروتئین در سالم مورد مطالعه و تجزیه و تحلیل قرار داده است. خوب این است که پروتئین به افزایش توده بدون چربی بدن کمک می کند. به همین دلیل است که مردم از آن استفاده می کنند. با توجه به تجزیه تحلیلگران ، آیا می خواهید وزن خود را بفروشید ، زمانی که شما مصرف کرده اید.

دریافت ، استفاده از مکمل های بین وعده های غذایی همراه با افزایش وزن بدن بوده است. مقابل ، مصرف یک مکمل با وعده های غذایی به افزایش وزن نبوده است. چرا چنین چیزی ممکن است؟ نظر احساسی که افراد مکمل پروتئینی استفاده می کنند همیشه با خوردن غذای کمتر ، کالری را جبران.

کالری اضافی به کالری در یک روز. مطالعه نشان دهید زمانی که شما یک مصرف کننده مصرف کردید ، معقول است که برای وزن آنرا همراه غذا مصرف کنید. با وعده های غذایی آن را مصرف کنید ، باید جبران کالری اضافی غذاهای کمتری مصرف کنید.

غذاها و پروتئین بالا احتمال زیاد بدن را دوست دارند اما اگر از مصرف کنید ، افزایش یافته است. تأثیر توقف کاهش وزن و یا کردن ، استفاده از مکمل های غذایی بین غذا ممکن است عامل باشد. ما کالری مصرفی در وعده های غذایی راجبران.

پیشنهاد می دهد
بخوانید:

طرز تهیه 12 شیک پروتئین برای عضویت بعدی بعد از تمرین

آیا به شیکل ها و مکمل نیاز دارید؟

در حال حاضر خوردن یک کامل و غنی از مغذی شما ، ممکن است به یک مکمل پروتئین نیز نیازی داشته باشد. از بدنسازان پس از راحتی ، از شیکهای پرتئین استفاده کنید. شما شیک های پروتئینی را وعده های غذایی حین خوردن وعده های غذایی معمول خود را ، کالری مصرف را افزایش دهید.

آیا بخش زیادی از مصرف شما از شیک های پروتئین تامین می شود ایده خوبی است. این دلیل که منابع پروتئین شامل دیگر است از سلامت و بافت بدن حمایت می شود. حقیقت ، یکی از بهترین پروتئین با تخممرغ است زیرا مقدار قابل توجهی همه آمینو اسیدهای را تأمین می کند.

حقیقت ، تخمممرغ استاندارد طلایی که سایر منابع پروتئینی هم با آن مقایسه شده است. تخمممرغ یک منبع خوب از B – ویتامین و سلنیوم است و زاده آن لوتئین و زیکسانتین است. ترکیبات در شبکیه چشم مشاهده شد و از شبکیه در برابر آسیب نور فرابنفش کمک کرد. این ترتیب ، دریافت بیشتر آنتیاکسیدان ممکن است برابر بیماریهای خاص مربوط به چشم ، بمحوارید ن مکموط م.

پیشنهاد می دهد
بخوانید:

برای بدنسازی سفیده تخم مرغ بخوریم یا زرده تخم مرغ؟

چه چیزی در مورد مکمل های غذایی مبتنی بر گیاهان وجود دارد؟

چه پروتئین گیاهی ممکن است یک بار باشد یا وجود داشته باشد اما گیاهی متنوع لازم باشد برای بدن. میان منابع پروتئینی گیاهی ، به عنوان منبع پروتئین گیاهی ساخته شده است. آنجا که سویا تمام آمینه نیاز پروتئین حیوانی ، شامل یک منبع غنی است. مکمل های غذایی گیاهی ، به پروتئین نخود اما شما به طور طبیعی مانند حبوبات سبوسدار و حتی.

پیشنهاد می دهد
بخوانید:

بهترین منابع پروتئین گیاهی برای عضله سازی

مزایای اصلی ، آب پنیر ، سرعت جذب پروتئین. جلسه تمرینی خود را کرده است به عضلات مکمل whey برای انجام آن. جامد در طول بدن شما هضم شده و پروتئین آن جذب شده است.

پروتئینی ظرف ظرف چند به بافت عضلات شما. از تحقیق گذشته نشان داد که آنابولیک بعد از ورزش وجود دارد ، باید سرعت سنتز عضله افزایش یابد. این حال ، مطالعات ایده یک دریچه را زیر سوال. آنابولیک تنها در شکل مهم باشد که در حالت ناشتا تمرین کنید. نهایتاً به پروتئین و مصرف هر وعده غذایی بیشتر به نظر می رسد.

آگاه باشید که چند نمونه از آلاینده افراد ، از جمله فلزات سنگین را افزایش داده اید. قبل از گرفتن هر یک از مکمل های خود را داده و از تولیدکننده معتبر. منابع مشابه آزمایشگاه های مصرفی را مستقیما مکمل الزامات انجام دادند و نتایج را منتشر کردند. گزارش های را بخوانید و چه چیزی را خواهخواهید.

نتیجه رابطه پروتئین و افزایش وزن

  • مصرف کم پروتئین را از دست عضله کنید ممکن است بافت در بدن شما افزایش یابد.
  • پروتئین یکی از موارد مهم و نیاز در رژیم غذایی است ؛ آن را به میزان در برنامه غذایی خود داشته باشید.
  • بیش از حد پروتئین به افزایش میزان حجم و وزن نمی خواهد ، طرف من می تواند باعث بروز عوارضی برای بدن شود. پس از مصرف افراطی آن را پرهیز کنید. داشته باشید که مقادیر پروتئین نیز به فرم چربی ذخیره خواهد شد.
  • صورت داشتن فعالیت ورزشی مصرف به پروتئین ، افزایش وزن افزایش وزن ، وزنی که عضو شده است.

در پایان

مکمل های غذایی و پروتئین برای نتایج عضله سازی مورد نیاز است. فایده اجازه می دهد آیا می توانید اسیدهای آمینه را سریعتر از غذا منتقل کنید. توجه به مطالعات جدید ، در مورد غلو شده است بنابراین کلید واژه کافی برای مصرف در طول روز است. واقعید این کار را با تمام مواد غذایی انجام دهید!


در ادامه بخوانید: پروتئین چگونه به کاهش وزن طبیعی کمک کند؟


: elmevarzesh.com