ورزش | چرا تغذیه مهمترین بخش تناسب اندام است؟


چنین در این مقاله الخخوانید

نقشی حیاتی در شیوه و احساس ما ایفا. تمرین و ورزش منظم ، مهم است ، ولی بر اثر را روی تناسب تاثیرام ما نحوی که از داضرو ، به یک موضوع ، به یک استفاده می شود ، استفاده می کند.

هدف اصلی تناسب تاثیر را در حال حاضر بر روی غذاهای سالم متمرکز کنید. که عادات غذای خوردن را به یک تبدیل کرد ، ما سالمتر و شادتر را آماده کردیم. و تغذیه صحیح و به ما چربی بدن ، کاهش وزن بدن ، احساس بیشتر نفس کشیدن و کاهش خطر بیماری را.

مکرر ، غذاهای مصرفی سالم در حال خریدننوان مهمترین بخش برنامه های تناسب قابل توجه در نظر. پزشکان ، عادات سالم زندگی می کردند چگونه می توانستند برای بهبود سلامت کل چاقی و بیماری های مرتبط با آن خرید کنند.

غذا داروی ماست

غذا غنی از عناصر یا ابرغذاها بدون چربی ، سالم و چربی های سلامت ما. غذاها ، منبع غنی از مواد معدنی و آنتیعکسیدانطور. کاهش التهاب شده به این ما در مبارزه با بیماری و امراض کمک. التهاب یکی از علل اصلی بسیار از بیماریهای. های قوی در سبزیجات به سم زدایی و حذف مواد شیمیایی کمک خطرناک. ابر غذاها شامل ترکیباتی هستند که می توانند کارآمدتر را مورد توجه قرار دهند.

مواد غذایی غنی از کوئرستین چه مزایایی دارد؟

یک آنتیاکسیدان قوی شد به طور طبیعی طیف وسیعی از غذاهای گیاهی وجود دارد. حقیقت ، تحقیق کوئرستین نشان داد که یکی آنتی اکسیدان ها با مزایای متعدد برای سلامتی. از ورزشکاران ، از کوئرستین مکمل برای کاهش عضلات از تمرینات شدید استفاده می شود. مطابق مطالعه منتشر شده مجله بین مکمل چربی در میان.

غذاهای زیر منبع غنی کوئرستین هستند:

  • سیب
  • پیاز کلم بروکلی
  • توت

متابولیسم خود را به طور طبیعی افزایش دهید

سوزاننده چربی ، مصرف آب اضافی مصرف غذاهایی است که به طور خاص ترکیبات خاصی دارد. طبق بررسی در زمینه سرعت سریع چربی سوزی طبیعی را افزایش داد.

غذاهایی که باعث تحریک بهبود فرآیندچربی به ما در کاهش بیشتر چربی کمک شد. مواد غذایی تسریع کننده یک مکمل عالی برای برنامه های تغذیه ای و تمرینی.

مواد غذایی زیر باعث افزایش متابولیسم بدن ما می شود:

  • فلفل تند (با ماده بیشتر کپسایسین)
  • چای سبز (با ماده بیشتر کافئین)
  • قهوه سیاه (با ماده بیشتر کافئین)
  • آب سرد (500 میلی لیتر آب روزانه میزان متابولیسم را تا 30 درصد افزایش داد)
  • غلات سبوس دار (با عناصر کمکی فیبر و آهن)
  • ماست (کلسیم و پروبیوتیک ها)
  • سیب (به دلیل داشتن فیبر)
  • آجیل و دانه افراد (کامات مؤثره اسیدهای چرب نیاز)
  • ماهی (با ترکیب مؤثره اسیدهای چرب امگا 3)

کره بادامدزمینی یک ابرغذا است

کره بادامدزمینی یکی از ابرغذاهای اصلی برای تمرینات ورزشی. بادامدزمینی شامل چربی سالم غنی از استعداد و ورزش شما برای ارائه ارائه شده است. کره بادامدزمینی طبیعی یا برای اجتناب از مواد نگهدارنده یا قندهای اضافی خرید. بادامدزمینی اصلی عناصر مغذی بوده و منبع 90 ازای هر 2 خوری.

اضافه 7 ازای هر اونس با سایر است که تنها 4. مصرف پروتئین کافی برای رشد عضلات مورد نیاز است. بادامدزمینی دارای کلسترول و اشباع پایین است که تا یک ماده سالم برای قلب وجود دارد. که 1.5 خطر بیماریهای قلبی دارد. بادامدزمینی غنی از فیبر و منبع عالی از پروتئین گیاهی. بادامدزمینی شامل نیاسین ، فولات ، مغذی نیاز و مواد معدنی است.

مواد غذایی برای تغذیه تناسب اندام

اصطلاح مواد غذایی تناسب ممکنام مترادف با ابرغذاها را می شود. یک رژیم غذایی غنی مواد غذایی تناسب مثبت ، برای سلامت ما نیاز است. از مواد غذایی سالم آگاهی از دست یابی بدن سالم و چربی ، حیاتی.

در زیر لیستستی از غذاهای مناسب برای تناسب قابل ارائه ارائه شده است

  • جودوسر (غنی از فیبر بود و بهبود هضم / افزایش متابولیسم خرید)
  • تخم مرغ (منبع پروتئین ، عضله سازی)
  • سبزیجات (آنتی‌اکسیدان ها ، کاهش التهاب)
  • سیب (دارای آنتیاکسیدان بود و کاهش التهاب و افزایش متابولیسم آماده)
  • گوشت و ماهی بدون چربی (آمینو اسیدها ، منبع پروتئین ، عضله سازی)

آیا قهوه مواد غذایی سالمی است؟

آیا بایستی قهوه بنوشیم؟ یک سؤال متداول است اگر بهترین افراد نیستند ، بااینالحال مطالعات نشان می دهد قهوه برای سلامت و تناسب اندوم مد اسبدندوم مد قهوه بعدی آنتی‌اکسیدان و همچنین کافئین است. یک محرک طبیعی است افزایش سرعت متابولیسم. از روزشکاران قبل از قهوه شننوشند تا سرعت متابولیسم خود را افزایش داد. (1-2 امتیاز) عملکرد عملکرد ورزشی.

قهوه سیاه ، 30 دارای نتایج ارگوژنیک است. تأیید استقامت ما و مدت زمان ورزش و تمرین را در طولتر. عمل کنید که قهوه درعینوحال بهبود تمرکز ذهنی و سطوح انرژی را افزایش داده است. همچنین قهوه کاهش درد عضلانی را از ورزش کاهش داده است.

جمع آنتیاکسیدان های قوی که باعث کاهش بیماریها و امراض مزمن شده است. مطالعات ، قهوه به افراد از بیماری میبرند مفید بوده و کاهش سنگین صفراوی انجام می شود. قهوه یک محرک است ، پزشک خود قهوه در صورت داشتن فشار و یا خون بالا یا بیماریهای قلبی ، مشورت.

هر روز ابرغذا (سوپرفود) بخورید

نقش مهمی در دست به بدن سالم و حفظ آن ایفا. رژیم غذایی ، در فهرست احتمالاً متغیری از غذاهای عالی هستند ، با این باور که این ماده غذایی مورد نیاز است. انواع استفاده از ابرغذا هر روز نیازهای غذایی برای عملکرد بهینه بدن کمک می شود.

برای بهبود سلامت و تناسب ممکن ، با ابرغذاهای زیر شروع کنید:

  • جو دوسر (غنی از فیبر ، بهبود هضم ، سلامت قلب)
  • انتخاب زغال اخته (آنتی وکسیدان ها ، باعث کاهش التهاب سریع ، برای درمان سرطان استفاده از)
  • سیب (آنتی واکسیدان ، التهاب را کاهش داد ، کاهش وزن خرید)
  • چای سبز (آنتی‌اکسیدان ها ، متابولیسم را افزایش داد ، کاهش وزن را افزایش داد)
  • دانه کتان (اسیدهای چرب نیاز ، افزایش متابولیسم شده و التهاب را کاهش داد)
  • کلم بروکلی (آنتی وکسیدان ها ، ضد سرطان ، سم زدا)
  • ماست (کلسیم ، پروبیوتیک ، بهبود هضم ، سلامت استخوان)
  • روغن زیتون (اسیدهای چرب اشباع نشده (MUFAs) / سلامت قلب)
  • لوبیا (غنی از فیبر ، آنتی واکسیدان ، بهبود عملکرد مغز)
  • دارچین (دارای آنتی‌اکسیدان ها ، سم زدا ، ادویه شفا بخش)

: elmevarzesh.com