ورزش | چرا خوردن پروتئین قبل از خواب به عضله سازی کمک کنید؟


چنین در این مقاله الخخوانید

از کارشناسان الگویند شما زودتر شام بخورید دیگر چیزی نخورید تا صبح روز. درست است که خوردن قندها و کربوهیدارتهای تولید شده قبل از خواب ، کمکی به تناسب اندامتان نمیکند و حتی وزن هم شد ، اما پروتئین قبل از خواب خورد؟

اعضای تمرینات بدنسازی می شوند ، به طور خاص پروتئین ، را میدانید و نیاز دارید مواد غذایی چقدر برای ترمیم ت عولر ترمیم عضلر سخت و شدید تمرین ممکن است یک فرد باشد که تحویل پروتئین نداشته باشد.

خوردن پروتئین قبل از خواب و عضله سازی

سوال این است که آیا موضوع از خاص بودن هم درست است ، اگر بخواهید پروتئین قبل از خواب بخرید ، آیا کمکی به رشد عضلات رسیده اید و قوی شده اید؟ بنابر مطالعه کرد که در سال 2015 در نشریه تغذیه منتشر شد ، جواب ، بله است.

می توان در زمان هم عضلات بدن رشد کرد پس از آن از یک نوشیدنی جدید پروتئین میل! گذشته از تمام فواید و اهمیت نوشیدنی های پروتئینی ورزش ، نوشیدن یک نوشیدنی حای پروتئین از خواب می بونرد هعباد هعباد هعباد هعباد هعباد هعباد هعباد هعباد

منتشر شده در ها بعد از یک سخت و (در ساعت 8 بعداز ظهر) بعد از فعالیت ورزشی یک وعده. 30 40. مخصوصا ”پروتئین هایی مانند کازئین. از آن ، نمونه های و عضله در طول یک شب گرفته می.

بعد از بررسی های انجام شده به دو نتیجه رسیدند:

  • 1- پروتئین قبل از نوع مؤثری و هضم می شود و منبع اسید ایجاد می شود.
  • 2- 22 از آن جهت پروتئین عضلات و به طور قابل توجهی قابل توجه تعادل پروتئینی کلی را افزایش می دهد.

افزایش سنتز پروتئین عضلات (MPS) است چرا که به بهبود و رشد بیشتر تعداد عضلات می شود. به افزایش می تواند از تخریب بافت عضلات نیاز. حفظ MPS در دوز و مقدار بالا می توانم برای ساخت آسانتر بدنی کامل ”عضلانی کمک کند. با این توضیحات شما با یک نوشیدنی پروتئینی قبل از خواب طولانی مدت عضلات به طور معمول 8 ساعت است ، وادر.

دادن این توصیه مثل و حفاظت از بافت عضلات در طول شب رشد عضلات از چیزی که می خواهید کمک کنید. فوق روی پروتئین کازئین گرفته شده است که برای سایر پروتئین ها تحقیق تکرار نشده است. هر حال پروتئین گیاهی هر نوع نوع خود شما می توانید نتیجه مشابه را دریافت کنید.

خوردن پروتئین قبل از خواب و افزایش قدرت و حجم عضله

این مطالعه ، محققان از مرد سالم خواست به 12 هفته ، در قدرتی شرکت داشته است. گروه ، قبل از خواب ، مصرف کرد ۲۸ گرم پروتئین و ۱۵ گرم کربوهیدرات. سایر هم دارونمایی استفاده می کنند که هیچ پروتئین و کربوهیدراتی ندارند.

پروتئین موجود در مکمل ، مساوی کازئین و کازئین هیدرولیزات. مشاهدات این بود که دو گروه عضلات و همچنین قدرت آنها ، هیچ جا چون تمرینات قدرتی انجام داده بود.

قدرت عضلات و افزایش آنها در قبل از خواب مکمل پروتئین مصرف می شد ، قابل توجه بود. چیزی که مشخص نشد این بود که آیا دوزهای پائین تر از پروتئین هم اثر آن مشابه بوده است؟

خوردن پروتئین کازئین قبل از خواب در برابر پروتئین وی

که محققان در مکمل شدند ، کازین و کازئین هیدرولیزات. امکان وجود دارد که دیگری از جمله وی یا سویا ، اثرات مشابه را داشته باشد. نوع پروتئین لبنی به مقدار چون پنیر کاتج و افزایش نسبتاً پیوسته در سطح اسید آمینه خون است. موضوع مهمی است چون خواستخواه عضلاتلتان شب ، اسید آمینه کافی در اختیار داشته است.

مقایسه با کازئین ، پروتئین سریعاً جذب افزایش فوری اسید آمینه در خون شد. سطح این اسید آمینه ، از خوردن سریع سریعتر از اسید آمینه بعد از کازئین پروتئین ، افت.

همین دلیل ، پروتئین وی بعد از تمرین ایدهآل است ، عنوان نگهدارنده سطح اسید آمینه در شب من در شب. از مزایای ترجیح دادن وی به است که بیشتر اسید آمینه ی ِ بیشتر. اسید آمینه حقیقت است که پروتئین عضلات ، قوی عمل می کند. یکی از اسید آمینه های است که شامل والین و ایزووالین هم می شود.

واقعاً لوسین ممکن است ، اسید آمینه برای ساخت پروتئین عضلات باشد. باعث فعالسازی mTOR که به نام «هدف پستانداران از راپامایسین» نیز معروف است قصد انجام دارد. mTOR سوئیچ عمل و ساخت عضله را روشن. وی ، مقادیر زیاد از روشن شدن ماشین عضله سازی ، تأمین.

همانطور که امبلینید ، کازئین و وی هر کدام از منفعت های خاص خود را دارند ؛ به شما لوسین بیشتر در شکلکه اسید آمینه را در جریان خون مدت زمان طولانیتر از بالا نگه دارید. ایده‌آل‌ترین حالت این است که هر دو را مصرف کنید.

خواب شبانهانتان ۷ تا ساعت طول آهسته و اسید آمینه که است ، گزینه بهتری. بهترین رویکرد این است وی وی و کازئین ، هر دو قبل از خواب مصرف کنید. چند شما معتقد هستید هر نوع این از راه غذا به دست آورید ، بسیار این غذاها قابل اجرا هستند. بنابراین آیا عملا ًاین احتمال وجود دارد که با غذا از غذا ، هر چند پ ازر از پروتئین ، بهد رختخوب بروا

چنین شرایطی ، یک مکمل شیک ، تغییرات غذای زیاد و همچنین بهترین نوع پروتئین است که ترکیبی از وی کازئین است. از این دو پروتئین منفعتی فراتر به شما همچنین از ماندگار کازئین هم بهره مند شد.

از شرکت های تجاری ، تولید این را شروع کرد تا در قسمت عموم قرار داد. از مکمل پروتئین استفاده از یک برند معتبر آن را تهیه کنید. لابراتوراری نشان داده برخی از مکمل های پروتئین ، آلوده فلزات سنگین و سایر مواد مضر. همچنین دارای عناصری که روی برچسب درج شده است. به طور کلی ، بیش از درصد نمونه ها ، از نظر کنترل کیفیت ، رد.

: elmevarzesh.com
: لاغر – کاته