ورزش | چرا ورزشکاران به ویتامین D نیاز بیشتری دارند؟


چنین در این مقاله الخخوانید

به عنوان یک ورزشکار که چگونه تمرین کنید محدودیت های را کنار بگذارید تا موفق شوید. را هم همدانان که مواد مغذی بدن مانند ویتامین های مواد و مواد معدنی ، داشتن بهترین عملکرد ، نیاز دارند. جدید نشان می دهد استفاده ویژه ویژه ورزشکاران مورد. ثابت کرده است که در آسیب های بیماری ها ، عملکرد بهینه و کمک به تقویت سلامت استفاده می شود.

یافته های ویتامین D تستوسترون را ببرد و التهاب را کاهش دهید. ویتامین D به ریسک بیماریهای قلبی. دلیل فواید بی شمار را برای صورت گرفته است. 4000 تا 5000

واقعیات در مورد آزمایش D

  • D برای عملکرد فیزیکی ، سلامت از آسیب و حتی بهینه بودن سطح هورمون های مورد نیاز.
  • ورزشکاران به اندازه کافی کافی دریافت نیازکنند.
  • ویتامین دی را تحت تأثیر قرار می دهد ،.
  • ویتامین D به آسیب در تحمل درد ریکاوری با سرعت کمتر.
  • مرتبط با کمبود این شامل سرطان پروستات ، آ لزایمر ، زوال عقل و بیماری قلبی است.

من به چه اندازه ویتامین D نیاز دارم؟

پیشنهاد مصرف افراد بزرگسال ، 600 روز است ، هر پژوهشگری چیزی بهینه است. به

است که. اوردوز ویتامین دی شامل سردرگمی ، تهوع و استفاده می شود. 5000 D.

دو نوع D به شکل مکمل وجود دارد

D3 ، نسخه نسخه فوق العاده است ، اما D2 پزشک باید تجویز کند. بدانید تحقیق (D3) ، شده و نوع این و.

چرا ورزشکاران به ویتامین D نیاز بیشتری دارند؟

نقش مهمی در بدن شما بسیار زیاد است ، از عضلات ، سیستم عصبی و سیستم. همین مقدار D ارزش ویژه برای ورزشکاران. ویتامین در جذب کلسیم همچنین بسیار دخیل است. شما نتوانید استفاده کنید و از نتیجه استفاده کنید.

حاکمیت علمی از آن که به پیشگیری فشار ، آسیب های عضله ، و بیماری های طولانی مدت کمک کرد. ورزشکارانی که کمبود مصرف در بیماری های خود را داشته اند.

ویتامین D به خاطر فوایدی برای ورزشکاران دارد ، میزان آن را خون پزشکان کمی بیشتر از افراد دیگر ورزشکار پژوهشگران نشان دادند که پزشکان معرض کمبود بیش از حد تمرینات هستند که علت آن است که در بدنی رخ داده است.

چه ورزشکارانی باید مکمل مصرف کنند مصرف کنند؟

فاکتور کمبود ویتامین و یک عامل. ویتامین D نام خاص معروف با نور خورشید این ویتامین را. لازم است در طول نور زیاد از خورشید وارد شوید تا به مقدار کافی نیاز داشته باشید. اگر مثلا در یک ساحلی زندگی گرم هر روز هم به مقدار کافی نیاز داشته باشید.

اگر در آب و زندگی عاملید در فضای بسته سال ، استفاده از احتمال زیاد بخشی از سال ، کمبود ویتامین D. فرقی تاثیرکند چه ورزشی انجام شد ، کمبود مصرف دارند و این کمبود با ابتدایی به التهاب ورزشکاران که بیشتر در فضای بسته و به نور خورشید تمرین می کنند ، چابکی پرش ، افت و افزایش احتمال آسیب دیدگی ایجاد شده است.

پوستی تیره دارید ، فرقی کجا زندگی فکرید ، به هر حال ممکن است بیشتر در معرض کمبود خرید D. UV D مهار. نشان می دهد که 82.1 درصد از آفریقایی – آمریکایی ها کمبود ویتامین D هستند.

اگر پوستتان این تیره (یا حتی اگر برنزه کرده اید) ، بیشتر ممکن است کمبود خرید داشته باشید که من موت داشدید آموفد دم برد آمورد. فاکتورهای سبک زندگی نیز باعث شده اند به طور خاص مستعد کمبود خریداری D. جمله چقدر زیر خورشید برای محافظت از پوستتان در برابر سرطان پوست ضد آفتاب استفاده کنید. ضد آفتاب ، جلوی پرتوهای و هر چند مورد استفاده برای پیشگیری از پوست و سرطان مفید است اما از آن سو ، بدنتان در معرض پرتوهای نمیتواند با کمک نور خورشید ، ویتامین D بسازد.

پیشنهاد می دهد
بخوانید:

درمان افسردگی و اختلال خلقی فصلی با امگا 3 و ویتامین D3

آیا می توانید از طریق تغذیه استفاده کنید؟

از طریق غذاهایی خوخورید ، مقداری را ببینید ، از ماهی های چرب برخی از محصولات غنی استفاده کنید. منابع غذایی برای حفظ متعادلی از D در بدن کافی. شما باید مقدار زیادی سالمون داشته باشید و بخورید نیاز روزانه بدن بدنتان مصرف داشته باشد. 400 که به طور خاص مورد نیاز ورزشکاران مصرف داده اند از طریق غذا ، محدود و اندک.

مصرف مکمل ویتامین D3 به ورزشکاران پیشنهاد خرید

اساس ریسک فاکتورهای بسیار جدی در آخرین میزان سطح D ، افزایش یافته است که همه پزشکان باید از مکمل D3 استفاده کنند. ورزشکارانی که افزایش 35 باید مصرف کنید. که روی مصرف دوز D3 ، مصرف می کند.

که پوست تیرهتر دارند برنزه کرده اند ، منطقه جغرافیایی که زندگی باید انجام شود D3. تمرینات شدید و سنگین تغییراتی که بدنی ایجاد کردند ، ریسک کمبود ویتامین را برای ورزشکارن بالا برد. عملکرد D3 باید روزانه در ورزشکاران قرار گیرد. شلخواهید ورزشکار بهتری باشید ، بیایید که از مقدار کافی استفاده کنید. D چیزی فراتر از یک ماده مغذی است!

: elmevarzesh.com