ورزش | چه نوشیدنی ورزشی مناسب مصرف حین ورزش است؟


چنین در این مقاله الخخوانید

ما الهدانیم زمانی که تغییریم ، باید یا همان ابرسانی را به بدن توجه کنیم. اما شاید برای شما جای سوال باشد که وقتی ورزش کرده اید دقیقا «چه چیزی باید بنوشیم و نوشیدنی ورزشی مناسب برست ما مچیاسب برست ما قاعدتا “اولین گزینه آب است ، آیا می خواهید آب را انتخاب کنید اما با دیدن قفسه فروشگاهها که همه جا از ورزش نوشیدنی ، انرژیزا و آبهای مختلف طعم دار و غنی شده است ، واقعاً” چه باید کرد؟ احساسگویند این به سلیقه بستگی دارد و به مدت بیشتر تمریناتی که انجام داده است.

چرا مصرف آب در ورزش مهم است؟

کم آبی بدن نه تنها ورزشکار را کاهش داد ، بلکه قدرت و استقرار وی را افزایش داد. محققان در تحقیقی روی 10 وزنه بردار جوانیدند که بدن آنها کم کم آبی شده بود ، میزان که می توانستند با توجه به میزان قابل توجهی کاهش یافته بود نوشیدن آب و مایعات کافی ورزش بر روی بدن بدن ، بدن را انجام داده و بر روی ورزش انجام داد. تأثیر در زمان ورزش از نوشیدنی مناسب غافل نشوید.

علائم هشدار دهنده کم آبی بدن: نمونه اولیه

  • احساس بیهحالی و کمبود انرژی
  • خستگی زودرس هنگام ورزش
  • احساس گرمای بیش از حد
  • قرمزی پوست
  • کاهش حجم ادرار و تیره شدن آن
  • حالت تهوع

لازم: صورت بروز چنین علائمی ، را متوقف هر ۱۰ ۱۵ دقیقه ۱۰۰ ۲۰۰ میلیون لیتر آب یا نوشیدنی ورزشی.

علائم پیشرفته

  • سردردهای آزار دهنده
  • احساس سرگیجه داشتن
  • احساس تنگی نفس و مشکل در تنفس

لازم: را متوقف کرده و ۱۰ تا ۱۰۰ تا میلی لیتر نوشیدنی بنوشید و توسط پزشک یا متخصص معاینه.

اثرات کم آبی بدن

  • افزایش دمای بدن
  • ورزش سخت‌تر و سخت‌تر سعی کنید
  • افزایش ضربان قلب
  • سردرد ، گرفتگی عضلات و حالت تهوع
  • کاهش تمرکز
  • کاهش ورزش
  • احساس خستگی زودرس و از دست دادن قدرت

نوشیدنی ورزشی چگونه؟

کریستین کلارک ، مدیر تغذیه ورزشی دانشگاه ایالتی پنسیلوانیا در حال حاضر مایعات نوشیدنی را تغییر داد مایعاتی. علاوه بر آن هر بدن عرق همان اندازه سدیم و پتاسیم از دست. چه قدر ورزش و کردن بیشتر به نوشیدنی برای کمک به تغییر بیشتر از دست رفته بیشتر.

کلارک الگوگوید: ورزش ورزشی برای افزایش بدن بدون هضم و غذا کمک. در واقع ، یک نوشیدنی ورزشی سه چیز را به بدن ارائه دهید که بدن قبل ، در حین و پس از ورزش به آن نیاز دارد:

آپدیت شده به بدن

دانشگاه پزشکی ورزشی آمریکا به ورزشکاران پیشنهاد می کند که حدود 17 اونس مایع (به لیتر برابر است با حدود نیم لیتر) در حدود دو ساعت قبل از ورزش چرا كه باعث شده است و به بدن اجازه می دهد برای تبادل آب آن صورت گرفته و آب انجام شود. اضافه دفع. پیشنهاد می کند که پزشکان در طول ورزش ، آب یا در فواصل منظم مایعات نیازند. حتی ”حد فاصل هر 15 تا 20 دقیقه در حین ورزش باید آب به بدن.

تامین سوخت بدن

موجود در نوشیدنی ورزشی امکان تأمین کمک به تأخیر انداختن خستگی در ورزش. تستهای آزمایشگاهی نشان داد که ۶ ٪ (۱۴ گرم کربوهیدرات در هر ۸ اونس آب) کارایی در تأمین انرژی.

تامین الکترولیت های مواد و مواد معدنی

مواد شامل سدیم ، پتاسیم کلراید است که از طریق عرق کردن از دست می رود. زمان با عرق کردن آب از بدن خارج از این الکترولیت های دیگر نیز خارج شد. در طول ورزش شما به تغییر دادن الکترولیت.

نوشیدنی ورزشی طعم دار یا بدون طعم؟

که تشنه هستید ، ممکن است آب اول و شاید تنها چیزی باشد که. اما شاید بدتان نیاید نوشیدنی شما طعم دار باشید! و شاید شما هم از آن دسته ای هستید که وقتی نوشیدنی شما مزه دارید بیشتر خوشحال شده اید؟ در این صورت این نوع نوشیدنی برای شما بهتر است! به همین سادگی که گفتیم. که موضوع اصلی این است که بدن شما هیدراته است. «دانشگاه پزشکی ورزشی آمریکا احتمالاً که نوشیدنی های طعم دار تغییر رویدادهای مناسب برای مایعات از دسشت شته ا دسزشت میته بد دن ورزش وز ب»

اگر شما فقط یک پزشک معمولی هستید چه نوع مایعاتی باید بنوشید؟

چه نوشیدنی ورزشی مناسب مصرف حین ورزش است؟

اگر شما از آن دسته پزشکان هستید که فقط در آخر هفته ورزش کرده اید در این صورت آیا باز شده اید به نشیوشیدنی های ورزشی نفقطیاد دای سن نفقطر ب در این است: به میزان تعریق بدن شما. در حین ورزش در یک ساعت کمی تفاوت عملکرد بین نوشیدنیهای موجود کربوهیدرات و الکترولیت نوشیدهاند و که آب ساده نوشیدهاند وجود دارد و به گفته دکتر کسی که در یک محیط سرد به مدت 1/5 ساعت کم است) نیاز به آب دارد به الکترولیت نیاز دارد به

آبهای دارایی چگونه؟

انجمن رژیم غذایی آمریکا و دانشگاه پزشکی ورزشی آمریکا در خصوص تغذیه و عملکرد ورزشی میگوید از مواد غذایی و نوشیدنیها است ، سبزیجات سبز یا برگ سبز تهیه و کلسیم را از محصولات لبنی تهیه کنید. انرژی کافی از انواع بدست آید ، مکمل های ویتامین و مواد معدنی نیازی نخواهند.

اما اگر هنوز تمایل دارید که از آب استفاده کنید پس موارد زیر را در نظر بگیرید:

نوشیدنی های که شکر متوجه شده اند ، نباید به خصوص در بچه ها زیاد استفاده شود. منظور از شکر تغییرین ، شیرین کننده های طبیعی است. از ویتامین های که به اضافه شده است ، محلول در آب هستند (مانند ویتامین C ، ویتامین B). درست است که هر مازاد مصرف دفع می شود ،.

مقادیر بالا را در اثر یا در سایر مواد مغذی تغییر دهید. عبور مقادیر زیاد از طریق همه موارد ممکن است مشکل ایجاد شود. از آب ساده هم نیستید باورید مزه آن را با لیمو ، پرتقال توت فرنگی تغییر داده و طعم دار.

بهترین نوشیدنی در حین ورزش چیست؟

چه نوشیدنی ورزشی مناسب مصرف حین ورزش است؟

مدت زمان تمرین کمتر از یک ساعت: تمرینات ورزشی ، یکی از بهترین مایعات. مدت فعالیت های ورزشی بیش از 60 دقیقه شدید است ، ورزش ایزوتونیک ، ساده.

چه زمانی مصرف نوشیدنی ورزشی درست است؟

قانون کلی که می توانید راضی به این باشید که بعد از فعالیت شدید ورزشی ، یک ورزش نوشابه. این اصل بر اساس و مقدار تعویضتان متفاوت است.

در فضای بیرون ورزش و واقعا خیلی عرق فعالیتی است که بیش از 30 دقیقه طول یکشنبه یک نوشابه است. میزان عرقتانا معمولی است نیازید بعد 45 گرم ، یک ورزش.

چون فرمولاسیون آنها برای ورزشکاران طراحی شده است. ما تصور تاثیریم این خوب استفاده از این یا این. نوشابه های ورزشی برای ورزشکاران که در حال انجام فعالیت در فضای و هوای بسیار گرم فعالیت واقعاً هستند.

یک سری علائم فیزیکی دارد که بدن بدنتان چیزی غیر از آب نیاز را نشان می دهد. باقی مانده رنگ سفید عرق روی پوست نشاندهنده کمبود سدیم. عضلانی همچنین علامت را به پتاسیم افزایش خستگی کمبود مایعات و.

چگونه این علائم ظاهر شده است ورزش مقداری ورزشی بنوشید و همچنین بعد از. ورزشی جذابند جلوی دادنراته را بگیرند هم بدهند شما کمک کنید بدن بدنتان را آپدیت کنید.

به چه مواردی روی برچسب نوشابه ورزشی باید توجه داشته باشید؟

چه نوشیدنی ورزشی مناسب مصرف حین ورزش است؟

همانطور که املای وجود دارد قند زیاد یا استفاده می شود ، بنابراین نوشیدنی ورزشی به رنگ.

حاضر نوشابهی ورزشی درست کنید!

این کار هم معتید آن را کنترل کنید و هم پولدانتان را هدر کنید. اما برخی از دیگر موارد مهم هستند که باید در مسابقات ورزشی شما قرار بگیرند تا بهترین نتیجه را از آن بگیرید

قطعات مهمی که در ورزش نوشیدنی باید وجود داشته باشد

مایعات با الکترولیت های مختلف

از آب نارگیل استفاده کنید چون الکترولیت. از برندی استفاده کنید قند اضافی را دریافت کنید و قند موجود در آن طبیعی باشد. به الکترولیت های موجود در نوشابه خود نیاز مواد معدنی هستند که حین عرق از دست شلدهید و اساس منیزیم و پتاسیم هستند. الکترولیتهای برای افزایش مقدار در بدن و هیدراته نگه داشتن شما.

قند

کنید یا نه ، کربوهیدراتهای به شکل قند هستند ، انرژی ورزشی در اختیارتان. ما کربوهیدرات های را در و کبد و ما از هر کربوهیدرات غذا ذخیره شده برای قدرت تمرین تمرین استفاده می کنیم. کربوهیدراتهای ذخیره شده حدودا ساعت دیگر باید به تغییر آنها جهت تداوم. که بیشتر از یک ورزش قرار ، کربوهیدراتی دارند که فورا وارد جریان شده و این کربوهیدرات به شکل نجوشابه های ورزشی و. قند به سلولهای کمک مایعات را زودتر جذب کنید.

نمک

به ازای هر لیتر یک گرم سدیم از دست. از عناصر اصلی عرق ، است و در گرما امکان پذیر است از حد عرق. بعد از ورزش روی خود ته مانده است رنگی دیدید ، باید بدانید که نمک. به همین دلیل بخش مهمی از هیدراسیون ، نمک.

اگر در فضای داخلی باشگاه به مدت کوتاهی باز شد ، امکان دارد نیازی به سدیم اضافه کنید اما در هوای گرم در فضای ورزش کار کنید (بیشتر از 45 دقیقه) پس احتمالا نیاز به مقدار نمک بیتری به وعده غذایی بعد از آن اضافه شده است.

حالا حاضرید برای نوشابه ورزشی درست کنید؟

  • 35 لیتر آب نارگیل
  • 3 تا 4 عدد توت فرنگی منجمد
  • یک قاشق چایخوری عسل یا شیرایه افرا
  • کمی نمک

مصرف نوشیدنی ورزشی خانگی توجه به جای توت فرنگی از آب یا آبلیمو استفاده کنید که به اهمیت شما. را شب قبل درست تا صبح روز بعد بعد از طعم فوق العاده پیدا کرد. مواد را با هم ترکیب کرده و بگذارید یک شب در یخچال. طعم بی‌نظیری می‌خواست!

: elmevarzesh. com

webmd.com/ تناسب اندام- تمرینات/ویژگی ها/چه چیزی-در هنگام ورزش-چه چیزی بنوشید

nbcnews.com/better/health/gatorade-good-you-when-you-should-Drink -it -cacording-nutritionist-ncna898391