ورزش | چگونه برای تیپ های بدنی بهترین رژیم غذایی را انتخاب کنیم؟


کم تا بیش از حد بدنی و بدانید که بدن شما ذخیره شدید بزرگی روی سلامتی و مناسب وزنتان. قبلاً در مطلبی تحت عنوان «چرا جایی که بدن در آن چربی را ذخیره کرده است ، مهم است؟ »در این مطلب برای شما شبیه سازی بر اساس تیپ های بدنی که دارید ، چه چیزهایی باید بخورید و چه چیزهایی را باید حذف کنید.

چرا باید تیپ بدن خود را بشناسید؟

های بدنی این روزها جنبه ی ظاهری دارد تا سلامت ، مخصوصاً وقتی این میان میانآید که باید! وقتی صحبت می کنیم ، تیپ جزئی چیزهایی را در مورد خطرات در سلامت شما و تغییرات مورد نیاز بروز می دهد.

اصلی این است که شما چربی های را کجا و چگونه ذخیره کرده اید. از انواع چربی نسبت بقیه برای و احتمال به تکنیک های گوناگون واکنش های متفاوتی نشان می دهد.

مثلاً مطالعه کرد دریافته است که وزن در نسبت کم کربوهیدرات بهتر جواب می دهد در وزن بیشتر آنها در توسن در توسن شروع کن! تغذیه کمکند کمک کنند تا تیپ بدنی شما چیست و چه باید.


پیشنهاد مطالعه: چه نوع تیپ بدنی دارید؟ اکتومرف ، مزومرف یا اندومرف؟


اندام سیبی شکل

اندام سیبی شکل دقیقاً همانطوری است که اسمش شموگوید. پهن ، شانه های پهن و باسن های کوچکتر یعنی به طور کلی بالاتنه پایین تنه بزرگتر.

مثل سیب وزن اضافه پس احتمالاً تمام وزن اضافی به طور مستقیم به طرف شکم‌تان. چربی در شکم یعنی شما چربی دور اندامهای داخلی خود را و بیماریهای قلبی ، و سندرم متابولیک بالا.

سیبنس چه باید بخورند

خوردن چربی های سالم تمرکز و پیشنهاد شگفت زده خوردن چربی چاقتان را فراموش نکنید.

سالم به شما کمک شکم خود و ریسک قلبی و دیابت را کم کنید. اثر کمی بر میزان دارد ، بنابراین قند خوندانتان کمتر بالا خواهد رفت. نتیجه کمتر هوس خوردن تغییرات و انرژی بیشتر. سالمون ، گردو ، دانه چیا کره آجیل نمونه های خوبی هستند.

سیبدهای چه نمی بخورند

چربی های سالم تنها نیمی جدال شما برای کوچک کردن شکم‌تان. سیبی شکل نیاز دارند کربوهیدارت های کم کنند ، کربوهیدرات ها ساده هستند و شکر و اسنک می کنند.

غذای خوب رژیمی است که آن داد و خیلی از افراد یعنی مقداری کربوهیدرات. سعی کنید از کربوهیدرات استفاده کنید.

اندام گلابی شکل

در ادامه معرفی تیپ های بدنی شکل گلابی را با شانه های باریک ، دور کمر باریک و باسن و ران بزرگ ؛ به باسن و ران یکی از بهترین ها و چربی های مورد توجه در آنجا و ثابت شده که با طول بیشتر مرتبط شده اند.

پیدا کردن شلوار جین و اندازه این اندام های بسیار سخت. تکمیلی علی رغم جاهایی ذخیره کردید احساس کنیدند مفاصل ، قلب و مغز فشار وارد کنید.

گلابی های چه باید بخورند

اصلی اندام گلابی های باید ساختن عضلات بدون چربی همراه با حفظ وزن سالم. راه تأمین این هدف است که مقدار زیاد کم چرب ، سبزیجات و چربی های سالم باشد.

سه جزء اصلی هر غذای سالمی این ترکیبی از این سه استندام گلابی شکل کمک کرد عضله سازی ، چربی. به عبارتی دیگر ، همراه با گوشت کم چربی بیشتر سالاد بخورید!

گلابی های چه نمی بخورند

دیگر همه املدانیم که شکر برای سلامتی خوب نیست. مصرف شکر و لزوماً به شما نیست که هرگز نمی توانید قادر باشید کیک تولد.

باید به تمام غذاهایی در رژیم نگاه کرد و چیزهایی را که اضافه کردند حذف کردند. مثل سس پاستا ، کچاپ ، جو دوسر کره بادام زمینی معروف که قند پنهان.

در بسیاری از غذاهای توسعه یافته آماده شده وجود دارد. آیا می توانید راحت تکتر را مشخص کنید را به یاد داشته باشید: خوردن هر غذای بیشتر (روی برچسب گفته شده).


پیشنهاد مطالعه: بهترین تمرینات را برای شکل بدنی تان بشناسید


اندام ساعت شنی شکل

نوع تیپ های یا شکل آن اندام های قسمت.

تیپ اندام های معمولاً چربی در تمام بدن به طور یکنواخت ذخیره شده. آیا دوست دارید چنین داشته اید فرم بدنی میزان کیلو وزن را متوجه شوید. هر وزن اضافی به سلامت آسیب بزند.

ساعت شنی های چه باید بخورند

شما هم شکل اندام شنی شکل دارید پس باید هوشمندانه بخورید تا افزایش وزن نامحسوس نشوید! جای آن یک بسته بخورید ، میلانتان را با کربوهیدراتهای پیچیده و کیفیت جواب دهید.

سعی کنید میان وعدهدان سبزیجات باشید. نه تنها برای تکان دادن مفید برای را که بدون خوردن غذای زیاد بخورید و به طور بیشتر و راضی. مناسب برای ساعت شنی لند هویج و کره آوکادو با نان خیار و هوموس.

ساعت شنی های چه نمی بخورند

اندام شما به طور قابل ملاحظه ای به سطح هورمون های زنانه مانند استروژن و پروژسترون تبدیل شده است. هورمون های فواید بیشتر دارند استروژن هورمونی چربی ذخیره کرده و به طور قابل توجهی افزایش وزن داشته اند.

اگر ریتم طبیعی هورمون های شما مختل شده اند – استرس یکی از علت های می شود- پس ممیشن اسمتت اشتها ن ن تریب ر ن ن میل به از این غذاها به حداقل: شیرینی ، آبنبات ، و سایر خوراکی های پُرقند و.

اندام مستطیلی یا خط کش شکل

طبیعتاً لاغر شده اید و برخی از موارد را اندامتان دیده اید پس احتمالاً یک خط کشیده اید! جنبه های ذخیره شده چربی ، بهترین بدنی را در بین تیپ های بدنی.

خط کشيده معمولاً براي افزايش وزن بايد بسيار جستجو کنيد. اما این دلیل می شود از جهت تغذیه کاملاً آزاد. از آنهایی که اندام یا خط دارند فکر کردند چون لاغر هستند هر چه بخورند و م. حتی اگر به نظر وزن اضافی است درصدی از چربی در بدن داشته باشید که را مستعد شدید بیماری ها قرار داده اید.

خط کشيده چه بايد بخورند

کشوهای باید آنقدر بخورند سیر شوند ، نه خیلی زیاد و نه خیلی. غذای متعادل که شامل چربی سواران و پروتئین های مورد نیاز می شود برای این تیپ اندام مناسب مناسب ترین است.

خیلی مهم است که با اندام مستطیلی ورزش می کنند. روی تغذیه و ورزش شیوه تمرین مراقبت از سلامت این اندام های را خفه کرده است ریسک بیماری های را حداقل.

از آنهایی که اندام کشید شکل ورزش های استقامتی و انجام دادن ، کربوهیدرات مصرف کرد. مناسب اندام های خط: تمام غذاهای فرآوری نشده و غذاهای طبیعی!

خط کشيدن چه بخورند

به طور کلی خط کشیدن کمبود دارند نه پس باید محدود به خوردن غذا با احتیاط عمل کنید. اندام خط کشیدن شکل و اضافه نکردن باید مناسب شما باشید و از تقلید. سعی کنید عضله بسازید ، پودرهای پروتئین مصرف کنید ، شیکل ها یا گوشت زیاده روی. این روزها افراد بیش از حد پروتئین مصرف کرده اند. شکل که بدن یک عادی به کیلوگرم از خود حدوداً 1 گرم پروتئین نیاز دارد.

اندام بستنی قیفی شکل

سینه ها و گردن ها و بزرگی ها در سمت پایین قرار گرفتند که شما جمع آوری کردید و شما هستید ، شما یک بستنی قیفی ه ستید! شما احتمالاً عضله سازی است ، مخصوصاً در ناحیه بالا. شما هم مانند سیبلز معرض ذخیره کردید چربی در نزدیک شکم.

بستنیِ قیفی افراد چه باید بخورند

زیاد بخورید ، اما فقط غلات کامل و کربوهیدرات های. غذاهای به شما انرژی باورنکردنی هستند و می خواهند شما را بین سیر اصلی نگه دارید.

نشان داده این نوع واقعی ریسک ابتلا به بیشتر از سرطان را کاهش می دهد. کابینت های آشپزخانهدانتان را از کینوآ ، جو ، برنج قهوه حق ، عدس و لوبیا و سیب زمینی شیرین پُر

بستنیِ قیفی افراد چه بخورند

که اندام بستنی قیفی دارند باید چربی را کنترل کنند. پیشنهاد تأکیدکنیم اسنک های فرآوری بدون چربی باید در نوع چربی که ایجاد کرد ، هوشمندانه عمل کرد.

مصرف چربی های سالم آزاد از مصرف زنجیره متوسط ​​یا اسیدهای چرب چند خودداری کنید زیرا این چربی ها هان متکوب هستند. روغن نارگیل ، پنیر ، کره ، کانولا ، روغن های گیاهی و روغن دانه های اضافی استفاده می شود.

: elmevarzesh.com

منبع: تقریبی