ورزش | چگونه مکمل پروتئین خانگی درست کنید؟ همراه با دستور ساخت


چنین در این مقاله الخخوانید

مکمل پروتئین برای افزایش عضله ، ریکاوری از دست رفته ریز مغذی تمرین برای حرفه ای و آماتور مفید و بیشتر. قیمت این مکمل ها و همه مهمتر شرکت های تولید کننده و محتویات همه چیز را انجام داده است.

می توانید راه ساده را به کنیم ، مطالب زیادی مطالعه شد تا دستور تهیه پروتئین خانگی را پیدا کرد. تهیه یک پودر مکمل سالم و پروتئین کربوهیدرات لازم برای ورزش با مجله علم ورزش همراه است.

دستور ساخت پودر پروتئین خانگی و ارزش غذایی آن

پودر مکمل باید چربی و مقداری برای تأمین انرژی مورد نیاز بدن را شامل شود. این پودر خانگی شما جو ، برنج قهوهعایی و عدس نیاز.

برنج قهوهایی و عدس خشک شده کدام یک فنجان با دستگاه کن آسیاب. هر سه باید خام باشند.

ارزش غذایی پودر پروتئین خانگی

ارزش غذایی این پودر پروتئین خانگی بر اساس هر کدام یک سوم فنجان به شرح ذیل است:

  • 130
  • 8 پروتئین
  • 1 گرم چربی
  • 24 کربوهیدرات

ارزش غذای پودرهای پروتئین شرکتی

  • 80
  • چهاردهم
  • فاقد چربی
  • 5 کربوهیدرات

مقدار کربوهیدرات و پروتئین

مقدار کربوهیدرات و پروتئین جو ، برنج قهوه نیاز و عدد سبز در هر 100 گرم به شرح زیر است

  • : 73 کربوهیدرات ، 12 گرم پروتئین
  • قهوه را: 76 7/5
  • : 60 کربوهیدرات ، 25

پروتئین موجود در این خانگی به شرکتی نیست ، اما قیمت کم و بودن این مکمل ارزش یک بار را.

درصد پروتئین را افزایش دهید یا به آن طعم بدهید

واقعید با تغییر مقدار تشکیل دهنده درصد پروتئین ، کربوهیدرات و چربی را تغییر دهید. افزایش مقدار عدس و مقدار جو قهوهیایی درصد را بالا برده درصد درصد کربوهیدرات و چربی را پایین. افزودن بادام درختی مواد تشکیل دهنده درصد پروتئین را بالا ببرید.

افزودن طعم به این قهوه یا پودر کاکائو ، وانیل ، به اضافه شده و آسیاب مخلوط. مکمل یا گیاه (استویا).

چگونه پودر پروتئین خانگی مطمئن شوید؟  همراه با دستور ساخت

برای مصرف مصرفید شیر خشک بدون چربی مخصوص مصرف کنید یا اگر مصرف کنندهید ، با شیر. دیگر دو وعده روز قبل از تمرین و در روزهای استراحت وعده در میان وعده صبح وعده عصر کافی.

است پودر را به کم درست مصرف کنید از خراب شدن آن جلوگیری کنید. مورد درخواست مکمل مورد نیاز دوره تمرینی ، بهتر است مکمل را در خشک و در ظرف در نگه دارید. ذکر است این پودر خانگی توسط مجله علم ورزش تهیه و تست شده است.

پودر پروتئین گیاهی خانگی

لازم:

  • شاه دانه 1 فنجان
  • تخم کتان ۱ فنجان
  • کدو تنبل (مغز کدو) 1 فنجان
  • دارچین 2 قاشق سوپخوری
  • نمک دریا 1 قاشق چایخوری

دسته از مواد را هم در مخلوط کن می ریزید تا کاملاً پودر. ۱ تا ۲ دقیقه مخلوط کن بگذارید کاملاً شکسته و مخلوط. دقیقه وقت می برد 20 وعده شما را تأمین می.

مکمل پروتئین خانگی

هربار از دو مد نظر خود استفاده کنید (معادل 50 گرم) استفاده کنید. در یک لیوان شیر کرده و میل می. زیاد استفاده کنید در کابینت نیز پودرها را نگهداری کنید. اگر نه در فریزر بگذارید. سه ماه یکبار هم پودر پروتئین جدید درست.

بروز رسانی در تاریخ 19 آبان 97

خام بودن این مجموعه مشکلی برای گوارش ندارد؟

توجه به سوالات کاربران امکان امکان وجود دارد که این ماه باشد. بهرحال ممکن است مشکلات گوارشی برای برخی از دلایل وجود داشته باشد به همین دلیل خاص ایجاد کننده این مکمل بررسی های انجام شده را مصرف نکرده است ، عدد 10 15 خشک شدن پودر ترکیب شده است.

آیا می توانید مواد دیگری را به این مکمل اضافه کنید؟

این خصوص ما اطلاعی و توصیه هم نمی تواند. مفید باشد و شاید نه ، برای غذا که. مکمل پروتئین هانگی فقط پیشنهاد است و طبیعتاً قابل قبول با محصولات شرکتی اقدام.

: elmevarzesh.com
منابع: greenpress + backtoherroots