ورزش | چگونه می دانید بدن مان کمبود کربوهیدرات دارد؟


چنین در این مقاله الخخوانید

شهرت بدی را پیدا کرده است زیرا سوء مورد زیاد شده است ، آیا در مورد باورهای واقعی وجود داشته است؟ هر چند ثابت شده است که رژیم های کم کربوهیدرات ، به کاهش اما به این شما را.

بعنوان مثال همه کربوهیدراتهای مثل هم نیاز دارند. گرفته شده از قندها آردهای سطح پیشرفت قند خون را بالا برده جلوی کاهش وزن را. کربوهیدرات های پیچیده موجود غلات کامل برای سلامتی و داشتن شکمی صاف بدون چربی ، لازم و.

شما کربوهیدرات.

از جدی ترین مشکلاتی که در رژیم کتوژنیک با آن روبرو متوجه شد ، کمبود فیبر. بدون استفاده از فیبر کافی ، شما با مشکلات بیشتر به این شکل افزایش یافته اید ؛ مشکلات گوارشی گرفته تا خوردن تعادل عملکرد روده ها و گرسنگی های. خوب است بدانید کربوهیدراتسال ، تنها راه طبیعی فیبر.

علائم کمبود کربوهیدرات در بدن

سر دردهای بدی ندارید

نیاز به فرآوری اضافی تا گلوکز سطح قند را به میزان موثری یکنواخت نگه دارید. وقتی شما کربوهیدرات (یا به طور کلی غذای کافی کافیخورید) ، سطح قند باز افتاده است که باعث سر درد می شود.

چند بار دیگر سر طبیعی شدن یک برنامه وزن ، هر. مواد غذایی کربوهیدراتدارار مانند گلابی و برنامه غذایی را بیاورید تا هم روند شود تا به درد برسد.

کمبود کربوهیدارت و احساس سرما

متوجه شوید با نشان دادن نسبی نسبت گرم است اما شما سردتان و دندان هایتان را به هم تبدیل کرده اید. حالتی ، به جزء در آن تب این است که مشکلی در بدنتتان وجود دارد. که تحت رژیم های کم هستند ، در کم کاری تیروئید قرار دارند بدن بدنشان را به سختی خود تنظیم کنند.

دهان‌تان واقعاً بدبو شده است

از شروع رژیم غذایی کربوهیدرات ، بدن برای تأمین انرژی سراغ چربی های ذخیره شده. این اتفاق می تواند به را آب کمک کند (در ابتدا که به این شکل است!) ، اما نفس تان را بدبو کنید.

بدن کمبود کربوهیدرات دارد ، سوخت خود چربی و پروتئین امرود و این کار فرایندی به نام (کتوسیس). از پروتئین و چربی سوخت بدن ، متاسفانه باعث ایجاد بدبو شدن دهان می شود.

چند افزودن کربوهیدرات بیشتر رژیم غذایی برای رفع این مشکل کمک دو برابر کردن آبی که ششنوشید نیاز خواهد داشت. احساسگویند این ترفند ساده ، حقیقت یک راه فوری برای رفع بوی بد دهان.

اجابت مزاجدتان منظم نیست

از پاستا و نان غلات مصرفی‌تان مصرف کردیتان نیز کم مواد مغذی و سبزی دیده خرید ،.

عدم دریافت فیبر کافی ، مشکلاتی که شامل نفخ شکم و یبوست شد. آیا یبوستتتان برطرف شده است به طور معمول شما باید ، هر روز 28 گرم فیبر از سبزیجات کم کربوجدرات و اسفن

کمبود کربوهیدارت و ناتوانی در تمرین

چگونه می دانید بدن مان کمبود کربوهیدرات دارد؟

اولین منبع انرژی برای هستند ، بنابراین کم و ناکافی و.

از تمرین و ورزش ، چه نیاز دارید تا انرژی کافی برای چربی سوزی داشته باشید. از ورزش هم باید نیاز به تغییر نیرو یافتن از دست رفته بهتان دانید تا روز بعد توان ورزش داشته باشید. باید ترکیبی از مواد لازم را برسانید تا پس از تمرینات خود را به خوبی.

دیگر وزن کم تاثیرکنید

ابتدا که برنامه کاهش را آغاز کرد چربی سوزیدانا خیلی خوب پیش امرفت ، حالا اینطور نیست و توقف کاهش وزن ندارد. I رژیم غذایی کم کربوهیدرات چربی سوزی چون شما ناگهان کروبوهیدرات کبد را تهیه کردید این کمبود را جبرا. سطح قند خون بالا لوزالمعده انسولین ترشح را که هورمون ذخیره کرد چربیتان.

شما به جای اینکه از دست بدهید ، آن را ذخیره کنید. یعنی دقیقا عکس چیزی که شخواهید روی نیاز. راه غلبه بر چنین اتفاقی این است که چرخه کربوهیدرات را انجام داد (Carbohydrate Cycling). یک روز در هفته ، بیشتر از چیزی که به طور معمول مصرف کردید ،. نیازی نیست دو برابر روزهای دیگر نان بخورید ؛ یک اسموتی پُرپروتئین نیز نیازتان را تأمین کرد.

همیشه گرسنه‌اید

چگونه می دانید بدن مان کمبود کربوهیدرات دارد؟

بیشتر کربوهیدرات های سالم سالم پُر از فیبرهای شکم پُرکن. اگر این کربوهیدرات ها را سایر مواد موثر تغییر می دهد می توان متوجه شکم‌تان مدام قار قور شد.

افرادی که تحت رژیم غذایی کم کربوهیدرات هستند ، بیشتر احساسات گرسنگی می کنند و دلیل هم ساده ست ؛ کربوهیدرات های را حذف کرده است را با چربی های سالم تغییر دهید. غذای کم کربوهیدرات و کم چربی ، نسخه کاملی برای همیشه گرسنه بودن!

از علائم کمبود کربوهیدرات در بدن مه مغزی است

از بدن انرژی استفاده کنید. مغز باورپذیر سوخت مورد نیاز خود را تامین تمرکز ندارید و نمی توانید خوب فکر کنید.

کوچک نشان داد زنانی تحت رژیم قرار گرفتند ، در آزمونهای حافظه ، نسبت کم کسب کردند. زمانی که گروه کم دوباره مصرف کرد شروع شد ، همچنین فورا به نرمال خود.

بداخلاق و تحریک پذیرفته شدهاید

که تحت رژیم های کربوهیدرات هستند ، hangry از گرسنگی خوب. شما مصرف کربوهیدرات خود را محدود کردید ، ابتدا ، این واقعاً واقعاً عصبی وتان.

هم این است که به اندازه کافیگیرگیرید و سطح قند خونتان هم پایین. نشاسته چنین مانند کیک و ماکارونی و دم دستی وقتی گرسنه متوجه می شود ، عجیب نیست که.

دلیل دیگر بدخلق شدن شرایط کم است که کربوهیدراتها برای تولید سروتونین نیز استفاده کرده اند. یکی از هورمونهای حال است که در مغز ساخته شده است. بنابراین واقعایم بگوییم کربوهیدرات کمتر یعنی لبخند کمتر! کربوهیدرات بیشتر به وعده‌ خاص حس و حال و اخلاقتانا بهتر است.

: elmevarzesh.com