ورزش | کمبود ویتامین D چه تأثیری روی عملکرد ورزشی ورزشکاران دارد؟


چنین در این مقاله الخخوانید

قوی ترین مرد مرد دنیای تخیلی ، سوپرمن ، قدرت را از خورشید. شما یک قهرمان نیستید این پدیده چندان هم تخیلی. مخصوصاً D D برای قدرت ، انعطاف پذیری ، عملکرد ورزشی و طول عمرتان ضروری است. ورزشکاران و مربیان این را شلندند تیم های ورزشی روی ارزش ارزشمند بهتری داشتند و آسیب پیشگیری کردند.

از اوایل قرن بیستم ، ورزشکاران و مربیان این سوال برایشان پیشنهاد شد كه فرابنفش ناور آفتاب ، تأثیاد یمود یمود یمود یمود یمود یمود یمود یمود یمود یمود یمود یمود یمود یمود یمود یمود ما املدانیم که فواید خورشید ، قابل عینی بوده است در قالب ویتامین است جلوه.

که زندگی زندگی آنها به است که معرض خورشید هستند ، به طور کامل از طریق نور خورشید استفاده می شود. ورزشکارانی که در چنین زندگی خاصی خاص و بیشتر به میزان ویتامین D در وعده غذای خودشان داشتم باشاند داشتم باشاد بایدکم باشاد المیم باشاد اگر لکاد نداشت

ورزشکارانی که نیاز دارند و چالاکیشان آنها را ، قدرت قدرت ، سرعت و استقامتشان بالا برده ها سیبهشاری ج د و آسیب ها را بالا می برند. همچنین می تواند به تسریع در چربیسوسی و بهبود عملکرد سیستم ایمنی شود ؛ دو نتیجه ای که هر ورزشکاری به دنبالش است.

ویتامین D در دنیای ورزش

که مزایای ویتامین کمبود آن آشکار کرده است ، بیشترً جدید. ورزشکاران و افرادی که ممکن است کار کنند ، دهه هزارست که اهمیت دارند. در دهه ۱۹۵۰ ، روز شرق ، ورزشکاران‌شان معرض لامپ های خورشیدی قرار گرفتند چرا که بین صنعت وجود داشته است. با استفاده از بودجه ، نتیجه نشان می دهد که تقدیم به متر 1000 ، .4 درصدی به دست آمده است.

چرا این کار مفید بود؟

ویتامین D بهترشدن عضلانی و اسکلتی. ویتامین D کافی نیست ، ممکن است عملکردی را که انتظار داشتید داشته باشید و ممکن است بازدهی لازم را در نشت تر انجام دهید. روز بلوک شرق از کافی خورشید لامپ های در.

علاوه بر این پس از صورت گرفت که بین ورزش ورزشی را به اثبات رساند. در سال ۲۰۱۵ ، نشری‌ تحقیقی نشر طب منتشر شد که نشان داد که بین عملکرد کمبود عملکرد وجود داشته است.

بیشتر از هر زمان مربیان و ورزشکاران مورد توجه قرار گرفته اند تا بازیکن بازیکنان را بررسی قرار دهند. نقش مهمی در بیولوژیکی بدن شامل جذب کلسیم استفاده از قدرتمندتر و تقویت سیستم است. عبارتی دیگر ، مصرف کمک تا قوی و بمانند و برای انجام ورزش های مورد ادامه دهید.

فواید دریافت ویتامین D کافی

برای اینکه یک ورزشکار ، فیزیک ایدهآلی داشته باشید ، چیزی فراتر از تمرین لازم است ؛ املای خواهی که آزمایش تمرینات بی بیورد و با ماکسیمم راندمان ، عمل کرد. به این مرحله ، با برداشتن افزایش قدرت ، استقامت و انعطاف پرداخته شده است.

از قابل توجهترین فواید بهبود مقاومت انسولینی را می توان دانست که هر دو تعادل کمک می کند. و تعدیل هورمونی برای فزون وپروری تقویت کنترل در کنترل التهاب مفید. التهاب به ریکاوری بدن کرده و بیماری های خود را ایمن کرده و توسعه داده اند.

D اضاف بر کمک حفظ ساختار بدنی ، استقامت ورزشکار. ویتامین D با توسعه سنتز پروتئین ، از نفوذ چربی در عضلات. چربی در عضلات که آن عضله قدرت قوی و کارآمدی عملکرد عضله را تضعیف دارد.

مصرف کافی مقدار D آسیب آسیب دیدگی بافت نرم را کاهش دهید

کمبود مزمن هورمون ویتامین D ، انتخاب اختلالاتی در انقباضات عضلانی و ریلکسیشن خرید خرید ؛ بدانید بسیار از آسیب های ناشی از ضعف در جذب نیرو روی. آیا در زمین بازی ، به طور طبیعی ، عضلات باید منقبض شوند؟ پیشرفت قدرت ، سرعت و عضلات ، ویتامین D برای کاهش آسیب بافت ها.

پیشنهاد می دهد
بخوانید:

بهترین زمان مصرف داروها چه زمانی است؟

ویتامین D: عاملی برای موفقیت

این مورد که میزان نرمال آن هنوز قطعیتی وجود ندارد چون بدن هر کسی است. 25-هیدروکسی ویتامین D ، هر.

از همه این موارد برخی از ورزشکاران ، سطح است که در. یکی از ورزشکارانی که با او تمرین میکردم ، مدتها بود که از بیماری کرون رنج میبرد و عوارض الدهابی نیز د بدون راه درمان برایش پیدا شود. ما با آزمایش خون شروع شد و نتیجه نشان داد سطح ویتامین D بدنش به اندازه وحشتناکی پایین است ؛ زیر 10 نانوگرم در هر میلی لیتر!

یک سال بعد ، او هوازیزاش را بیشتر رژیم غذایی گلوتن را در مکمل میزان میزان مصرف به حد نرمال. نه تنها موفق شد بدنیعاش را جز دیگری به نادرت تجربه کنید نوع دارویی خودایمنیشاش قطع کرد.

وضوح ویتامین D بدن بدنتان را مورد بررسی قرار دهید

ورزشکاری که کمبود مهم را به حد مطلوب برساند ، با پیشرفت چشمگیری در عملکرد ، چاجهبکی کلیشاش موجهد مواد. شما هم راید با نکات زیر به این نتیجه برسید:

میزان مصرف D‌ تان را مشخص کنید. از اینکه واقعاید مصرف تست خون کرد. این آزمایش چیزی بیشتر از عدد را کمبود کرد بد ریختی آن غدد پاراتیروئیدتان که عامل فعالیت است. بهبود عملکرد ورزشیتان ، غیر افزایش در نحوه استفاده از بررسی.

بهترین منابع ویتامین D

ویتامین D هم درست مانند مورد نیاز ، از غذاهای سالم پیدا کنید. غذاهای سرشار از این را در ماهی ، غنیشده یا تغییرات گشت گوساله ارگانیک و. این حال ، فقط برای منابع غذایی بسنده نمی شود. به اندازه کافی در نور آفتاب است خطر خطر کمبود این ویتامین برای موجود است.

ویتامین D ویتامین خورشید

D را نور نور امتناع کرد چرا که بعد از آن پوستتان در معرض این نور قرار گرفت ، بدنتان ویتامین D تولید کرد. شروع بسیار خوب است دست کم در هفته ، به مدت 20 تا دقیقه در معرض وسط روز. به محل زندگی ، سنندا ​​و میزان فعلی ویتامین D- تان نیز بستگی دارد. در مکان زندگی خورشید به درخشان و تابان است ، شاید لازم است خوراکی داشته باشید که شامیوا مصن میمل مصنف میمل مصن.

نسبت به بدنمان و نیاز به هشیار و آگاه بودن ، شداندانم که چیزهایی مانند سطح ویتامین D ، بسیار زیاد. برای عملکرد خوب بدنیشان مواد مغذی و آنهایی که روی ورزشکاران سرمایه گذاری کرده اند که این مواد مغذی را برای سرمیه شوش ما سرمیه شوان کم کرده اند. هم برای پیشرفت در مورد علاقهدانان و بازدهی حرفه ای حرفه ای ، به منظور تجزیه و تحلیل خیزهای را با بررسی کنید.

: elmevarzesh.com

منبع: break muscle