ورزش | ۱۵ ماده غذایی که برای ساخت به شکم صاف باید مصرف کنید


مردم فکر می کنند که ساختن سیکس تعداد بیشماری نشست انجام دهندگان و گرسنگی. اما راهش این نیست! این مطلب مجله علم مواد غذایی مارک لانگوستی ، مربی معروف و نویسنده ، تا به شکم صاف برسد را معرفی کرد.

: تنها 3 هفته تمرین کنم و به وجه گرسنگی. این مطلب ۱۵ غذای خاص و معرفی نمونه ای که به عضلات سوخت را از شنکند و روی تان.


ماهی

تنها ماهی مملو از سالم است کربوهیدرات است که وارد مقادیر بیشتر پروتئین شده است.

تخم‌ مرغ

۱۵ ماده غذایی که برای ساخت به شکم صاف باید مصرف کنید

اصرار بر این دارند زردهی تخم مرغ بد است ، اما اینطور. تخم مرغ برای رشد لازم است ، تا سیر بمانید و بسیار جوی سر است شکم مفید است.

بلغور جو دوسر

۱۵ ماده غذایی که برای ساخت به شکم صاف باید مصرف کنید

دوسر انرژی که در ورزش است تا بتوانید لذت ببرید و خوب هضم کنید. مقدارش را زیاد افزایش ندهید تا بیخاصیت نشود.

بادام

۱۵ ماده غذایی که برای ساخت به شکم صاف باید مصرف کنید

عاشقانه این میان وعدهعام سبک و است و عنوان میان وعده را رفع. چربی سالم دارد ، شامل و فیبر است و کمترین کربوهیدرات را.

اسفناج

۱۵ ماده غذایی که برای ساخت به شکم صاف باید مصرف کنید

بسیار هست تا از خوراکی سبز خوشمزه لذت ببرید. آن با اسموتی که صبح آماده یا استفاده از سالاد روش های استرید اسفناج را در طول روز مصرف کرد. هر حال شما با منبع پر پر از فیبر رو به رو.

لوبیاها

۱۵ ماده غذایی که برای ساخت به شکم صاف باید مصرف کنید

سفید ، قرمزهر کدام است که از آن در رژیم استفاده کنید. منبع کربوهیدرات آهسته هضم و انرژی لازم درطول روز را برای بهتان به همراه.

سویای خشک

وقت زیاد بیرون منزل سپری میان وعده مفیدی نیاز دارید شما استفاده کنید. این ماده غذایی سرشار از فیبر ، پروتئین و کربوهیدرات.

تخمه کدو

۱۵ ماده غذایی که برای ساخت به شکم صاف باید مصرف کنید

دانه های کدو سرشار از منیزیم ، روی و امگا ۳. که از کد تنبل عواملید دانه های آن را دور. است این دهانه را با دریایی برشته و از خوردن آن لذت ببرید.

روغن زیتون

۱۵ ماده غذایی که برای ساخت به شکم صاف باید مصرف کنید

با روغن زیتون دوست باشید. واقعید برای پخت و غذا از این روغن استفاده کنید. چربی سالم مفصل های یکتان را نگه دارید و به سلامت مغز کمک کنید. پس از آن غافل نشوید.

کینوا

۱۵ ماده غذایی که برای ساخت به شکم صاف باید مصرف کنید

ماده غذایی نیز یکی دیگر از مواردی است که ماهی و سبزیجات طعم عالی پیدا می کند. پخت آن به زمان زیاد نیاز ندارد. پس فردید آن را برای صبحانه نیز آماده کرد. کینوا سرشار از فیبر ، کربوهیدرات های خوب و پروتئین. طلبگی شکم صاف داشته و در طول روز با انرژی باشید ، حتماً امتحانش.

پودر پروتئین

۱۵ ماده غذایی که برای ساخت به شکم صاف باید مصرف کنید

تأیید تمام پروتئین مصرفیِمان از منابع طبیعی. اما برای خیلی های کار بسیار مشکل است. اگر می توانید پروتئین مورد را با تغذیه کنید ، از پروتئین مکمل پروتئین استفاده کنید. را انتخاب کنید که رژیم غذایی و معده شما سازگار است.

سبزیجت انتخاب خوبی اما پروتئین دیگری که برای بازسازی سریع عضله خوب است ویو (آب پنیر) است. هم پروتئین دیگری برای مصرف مفید است ، زیرا در زمان آرامی هضم متوجه و پیوسته به سوخت.


آووکادو

۱۵ ماده غذایی که برای ساخت به شکم صاف باید مصرف کنید

افزودن چربی های سالمی به برکت صاف به شما کمک و ناخن و بسیار خوش طعم و لذیذ است.

توت

۱۵ ماده غذایی که برای ساخت به شکم صاف باید مصرف کنید

توت فرنگی ، تمشک سیاه… این میوه ها دارای اکسیدان قابل توجه هستند ، کربوهیدرات پایین و فیبر بالایی.

برنج قهوه فشار

۱۵ ماده غذایی که برای ساخت به شکم صاف باید مصرف کنید

قهوه ای از نسخه های خاص است ، نسبت دارد و این قند دیرتر آزاد و برای.

سیب زمینی شیرین

۱۵ ماده غذایی که برای ساخت به شکم صاف باید مصرف کنید

سیب زمینی شیرین نمونه دوست جدیدتان باشد. عضلاتلتان در انجام تمرینات فرسا و کمک به متخصصان زیادی در راتنتان قرار گرفتند.

: elmevarzesh.com
منبع: eat that