ورزش | ۳ نکته مهم برای ورزشکارانی که عاشق مصرف قهوه هستند


چنین در این مقاله الخخوانید

اگر از آن دسته از پزشکان هستید که آیا مصرف زیاد قهوه را لازم دارید در این خصوص بدانید ، این مطلب چند نکته را برایتان توضیح می دهد ، بعد از تمرین قهوه بخوریم؟

به مصرف قهوه بعد از تمرینات ممنوع

کردن در نوشیدن قهوه از تمرینات بزرگی در روند ریکاوری اختلال ایجاد شده است. ورزش فعال ، کورتیزول ترشح تا با فشار بیشتر از تمرین و ورزش کنار. این یک پروسه طبیعی حین ورزش است.

اتفاق ، بدنِتان را در حالت کاتابولیک قرار داد. بدن تانتان تستوسترون هم تولید کرد. بودن نسبت تستوسترون به بعد از تمرین و برای ریکاوری اهمیت. محض قرار جلسه تمرینیانتان پایان تأمل ، تا واقعید و. درست بعد از تمرین بدن بدنتان کاتابولیک به آنابولیک تغییر دهید اما قهوه ، عکس این کار را انجام دهید.

به روز کنید که شما صبح روزهای ذنوشید تا هشیار و با انرژی. هنگامی که قهوه امتناع شد ، غدد واردنال ، کورتیزول تولید کرد. کورتیزول ، هورمونی محرک است اما هورمون کاتابولیک نیز. که استرس دارید ، کورتیزول شماست و بدنتان در وضعیت جنگ و گریز قرار گرفته است. هورمونی است که جهت انرژی ، پروتئین نمونه و قبل از جلسات سنگین ایدهآآل است. هنگامی که بعد از تمرین ، احساسات ، وضعیت کاتابولیک را به پایان می رسانید.

به قهوه بنوشید ، اما زیاده‌روی ایجاد کرد

۳ نکته برای بدنسازها و ورزشکارانی که عاشق قهوه هستند

قهوه ، یک شمشیر دو لبه است ؛ از آن برای چربیسو کنید ، بنیدید اما اگر به خاطر خسته بودن چند روز پیش قهوه زیادههروی بود. مکرراً و به مقدار بنوشید ، تأمین به آن شد و شاید هیجانزده باشید اما باید خسته شوید. نشان دهنده این شما باید قهوه را به حداقل مصرف کنید.

از راه های جلوگیری از حالت کاتابولیک که از غدد مراجعه کنید التان پشتیبانی کنید. را به غدد پیاده روی وارد کرده و بدن راتان از مواد مغذی تهی استفاده کرده اید. راحت بدن‌تان باورید (Rhodiola rosecea). گیاه ، یکی از گیاهان است که بدنتان کمک استرس را مدیریت می کند و از نوشیدن قهوه هم لذت می برد.

3. نسبت به وضعیت متابولیسمدانا آگاهی پیدا کنید: کُند یا تند؟

واقعئناً دوست ندارید خوابدتان مختل شود. نشان داده است که درصداً درصد آمریکایی ها ، خواب خوب شبانه نیاز یا ندرتاً خوب است. اعتیاد به کافئین جایگزین خوابدتان را بهم بزند. هم میزان در میزان که واقعیتید بنوشید ، نقش داشته است. CYP1A2 ،.

که متابولیسم سریع دارند ، از شام ساعت ۹ شب قهوه می نوشند و ۹ و نیم هم به خواب! آنالیزی که متابلویسم کُندی صبح نصف و تمام روز را تحت فشار قرار داد از نوشیدن قهوه هاستند هم برای وان دن مشکل دخوان مشکل مشکل دخوانبیدن مشکل شد

متابولیسمتتان ک استند است و به کافئین حساس هستید ، بعد از ظهر قهوه. اگر متابولیسم تُند هم بعد از ساعت ۳ بعد از ظهر قهوه. قهوه در ساعات پایانی خاص کورتیزول را بالا ببرید. یادتان باشد ، با غروب خورشید ، کورتیزول شما هم افتتاح کرد. خورشید هم علامتی است بدن که را کاهش دهد و در نتیجه ملاتونین که هورمون خواب و ریکاروی را.

مقدار مناسب مصرف قهوه چقدر است؟

استفاده از مناسبی از قهوه بودن ، کافئین کمک متقاعد کننده و تروریست کردن ، انرژی گرفتن و متابولیسمتان ر. هم استفاده از نامناسبی از داشتن شما ، باعث ایجاد کالری سوختنشدهدانا را شده است.

پس ، مقدار مناسب چقدر است؟ به طور متوسط ​​، در ۲۵۰ میلی گرم گرم قهوه مصرف کنید. مقدار یعنی تقریباً دو کوچک یا سه شات. فراموش کن: متوسط ​​قهوه جدید جنبه ی سلولای کافئین بسیار متنوع.

حالت برای شما این است که تا امکان دارد قهوه بنوشید تا فوایدش هم بهرهمندند. ابداً اینطور نیست که لازم باشد مقدار زیادی قهوه بنوشید تا فوایدش نصیب كتان. اگر نسبت به آن پیدا نکرده اید ، مقدار کم آن را افزایش دهید.

: بدنتتان (پوند) تقسیم بر ۲. مقدارعدد به دست آمده حسب میلی گرم ، در روز سریعید قهوه. هم بر حسب کیلوگرم کنید ، از هر کدام از وزن بدنتان مقداری که واقع شده قهوه کنید.

: واقعید استفاده تا 5 عددی که در حداقل به دست آورید ، قهوه. نه در عرض یک از این مقدار فراتر. در آن صورت قهوه شما تأثیر گذاشته و احساس بیقراری ، حساسیت پذیرفتنی ، خواب و ناراحتی را خواهید داشت.

مقدار حداقل شروع به تدریج آن کنید و آن را مورد بررسی قرار دهید. با مقدار کمی از عصبی یا چون بخواهید را افزایش داد که به مقادیر رسید. هرحال ، کافئین روی هر متفاوتی تأثیر می گذارد و شما باید به بدن خود گوش دهید.

: elmevarzesh.com

منابع: t-nation و nerdfitness