ورزش | 12 نکته غذا برای شش تکه شدن شکم


شما هم از تمام که برای شش شدن شکم انجام داده اید ، خسته اید. اما باید بدانید برای شش تکه شکم نیست شکم نیست با داشتن رژیم نکاتی درباره تغییر غذا به بها ر ا به محدود شدن ساکن به دو ر تست سن به تعویض ایی به به ر ر دوت تاد ایی به محدود شدن سایی به به د د ، د دوت تا به محدود یایی به محدود سدود سایی به بهد د ب ، د بد

در ادامه این مطلب از مجله علم ورزش 12 عادات غذایی را با نکات علمی اثبات شده در خود را برای شش! تکه شد برای شش!

1. در روز پنج تا شش وعده غذای بخورید

با وجود تجربه کارشناسان رژیم غذایی جدیدترین گونه های مختلف که باید تعداد وعده های غذایی ازتغذان از ، دا آن دور از قدار آن دورد از مدارس درد مردم (برای جستجوی معنی لاغر شدن) برای ساعتهای بین غذا خوردن چیزی.

می توانید وزن خود را در یک کالری دریافت کنید ، به بدن بدن چربی را کاهش دهید ،.

یک وعده با ارزش مصرف بالا یک غذا حدودا هر 3 ساعت یک بار می توانید سطح قند خون پایدار را نگه دارید ، بدنتان را توسط یک پایدار از مواد مورد نیاز تغذیه می کند که باعث می شود تا مدت کوتاهی پس از گرسنگی افزایش تولید به همراه داشته باشد ، کمک کند ، (همان قانونی که هر چه رفت بالا باید دوباره برگردد) شیرینی جات و.

خوردن میان وعد‌ه و وعده های متعدد بافت بافت های کبد و ماهیچه ای را برای دیگر شما از عضویت به.

این مقدار وعده های خود را کوچک و تعداد آنها بیشتر است.

اگر به دلیل کوتاه بودن وقت کافی استراحت در محل کارتان تهیه غذا مشکل دارید ، ق ال از وعده های هشداراهار ن ب.

: روش یک روش قطعی و سایر راه های تغذیه مفید نیز بسیار مفید است. در مجموع بستگی به نوع تغذیه فرد دارد.

2. اجازه ندهید مدت زمان بیشتر گرسنه بمانید

انسان کمی پیچیده: بدنتان به من می گوید که به مواد هم اکنون است و مواد مغذی است. حقیقت ، این سیگنال ها و وجود برخی از آخرین شماست برای اینکه متقاعد کند غذا.

قبل از اینکه شکم‌تان شروع شود به غاروغور کند غذا. اگر به زمان کافی ندارید و زمانتان فشردهاست ، به ترتیب را به یاد داشته باشید: یک غذای کامل می تواند شامل یک سینه مرغ (4 اونس) یک سیب پخته شده و یک سالاد باشد ، که تمام اینها می تواند قبل از خواب شب شما تهیه شود می شوند.

خوردن ناهار نیز می تواند به سادگی یک قطعه خوراکی متشکل از قند ساده (مطمئن شوید که به اندازه کافی کافی مناسب برای یک وعده غذای کامل انتخاب شده است. برای مثال مصرف شیک پروتئین کوچک یا یک عدد موز.)

3. مصرف پروتئین برای شش تکه شدن شکم

چه میزان پروتئین کافی است؟ اگر شما 5 تا 9 ساعت به طور روزانه کار را پس از انجام کار خود انجام دادید.

برای شش تکه شدن شکم این 12 نکات غذا را رعایت کنید

برای افرادی که به طور مستقیم مرتب تمرین می کنند ، پروتئین مصرف کنید (بدون چربی). روش این است پروتئین باید 1.5 2 هر کیلو فرد. به ذکر این پروتئین برای بدنی متوسط ​​است و در صورت از حد نرمال به نیم نیاز است.

وزن شما 77 کیلو باشد ، این عدد را پروتئین مصرف کنید که داده شده است: برای یک فرد با وزن 77 کیلاو و مقدار گماو و مقدار زمماو و مقدار پمما و مقدار زمبور رن 1.5 گروت ، ت تئین 1.5 گروت ، ردبور .5 گرور .5 ، روت ر .5 گروت ، ردبور .5. 23.1 (اگر 5 وعده میل کنید).

4. هر وعده غذای خود را با پروتئین چاپ کنید

چگونگی خوردن انواع باعث افزایش میزان ، پروتئین آن را بیشتر تقویت می کند. بوقلمون ، گوشت گاو ، سفیده مرغ و چند مورد از انتخاب غذای بی آنکه به عنوان عنوان به عنوان خیروکیس پن پن ن را انتخاب کنید.

پروتئین همچنین برای ساخت و ترمیم عضلات نیاز دارید و هستید ، بدن شما بین ببرید. هرگز نخور صبحانه را فراموش نکن!

حتی در حالت استراحت کالری میسوزانند ، سوی دیگر فقط در یکجا تجمع کرده است. آخرین چیزی که باید برنامه کاهش یابد ، دست دادن بافت عضلانی است.

واقعید تحلیل عضلات را پروتئین مناسب و به طور روزانه ، به حداقل. منظور داشتن بدنی سالم قوی و ساختن به گونه ای است.

5. میزان پروتئین دریافتی تنظیم کنید

یک ماه یا بیشتر مصرف کنید پروتئین کنید و ادامه دهید تا پروتئین مصرف کنید و برنامه را تنظیم کنید. محاسبات پروتئینی ما در فقط یک سری دستور العمل های عمومی.

اگر شما به فلات رسیده اید ، از میزان چربیسوزیتان کاسته در نتیجه سندروم موتورمرینی رنج می برید ، زمان بیشتر در باشگاه چربیسوزی شما بدن مجبور را عضو کرد در نتیجه راه به شش تکه شدن شکم موفق نخواهید شد.

برای شش تکه شدن شکم این 12 نکته غذا را رعایت کنید

چربی کمتری دریافت کرد اما پروتئین افراد در نتیجه دوباره به وضعیت باز تبدیل شد ، انگار که هیچ وقت ورزش نکرد. این شرایط کمی نیاز به پروتئین یک گرم در هر پوند خالص شيرود و تأمين دارد. با توجه به نیازهای خود میزان پروتئین خودی خود را تنظیم کنید.

6. تنوع مواد غذایی کربوهیدرات های را بیشتر کنید

برنامه برای انتخاب غذا و حجم وعده های غذایی ، امکان دارد از منابع کربوهیدرات هایی که آشنا شده اند ، سراغ داشته باشید.

زمانی سیستم بدنی شما کار می کنید مواد بصورت متنوع و انتخاب کنید ، بنابراین اجازه دهید ندهیاخد گرفتار ت. انواع کربوهیدرات ها ، حتی قندهای ساده ، برای ورزشکاران مطلوب است.

متوجه شده اید ، داشتن نوع رژیم معنایی رفتن یک خانه از پر آب نبات. مانند سیب زمینی ، برنج ای ، ماکارونی باید حجم بیشتری از برنامه غذایی را تشکیل دهید.

عنوان یک قاعده ، نباید از دو گرم کربوهیدرات نسبت هر پوند وزن بدن مصرف کرد. از مردم کربوهیدرات های را از حد به این دلیل که درصد و خطر است.

اما بدن شما مغز ندارد که تشخیص دهد قادر به تمیز دادن آنها از کسی هستید: کالری بیش از حد (چه پروادااد (چه پرو آن ان ربوچ) ذخیعد ن ربورو.

7. مقادیر مصرفی کربوهیدرات را تغییر دهید

زمانی که متوجه نیاز خود به میمی شوشید ، به خوردن مقادیر کربوهیدرات در وعده غذایی تمایل پیدا کنید. رویکرد در فاز اولیه کاهش وزن ، برنامه غذایی.

برای شش تکه شدن شکم این 12 نکات غذا را رعایت کنید

با گذشت زمان بدن به مرحله ای که بدن با این و آنقدر توازن معمول است. ادامه روند عضلانی شدن ، روند جستجو سازگاری را توسط کم و زیاد مقادیر کربوهیدرات به طور مداوم در جریر انجام دهید.

8. شوک کربوهیدراتی برای شش تکه شدن شکم

با فرض کنید شما دیابتی یا مستعد ابتلا به هیپوگلیسمی روش دیگری برای تنوع در مصرف کربوهیدرات و کاهش بدن وجود دارد که این صورت است که از کربوهیدرات مصرف می کند (حدود 125 گرم در روز) را برای 48 ساعت در هر دو یا سه هفته ، محدود کنید به

شما برای تأمین انرژی ، منابع سوخت جستجو کنید ، ریتم یکنواخت آن را بفشارید و بسوزانید و بدن بدن را متوقف کنید. آنجایی که ذخیره کننده گلیکوژن شده است ، زمانی که به مصرف مقادیر مواد استفاده می شود.

روز ،. عملکرد قلب و مغز به شدت وابسته به کربوهیدراتسال ها. شدن ذخایر کربوهیدرات باعث ضعف ، سرگیجه و احساس گرسنگی را در شما تشدید می کند.

این فاز از تغییر غذای خود یعنی زمانی.

9.آب بنوشید

شما زمانی به موثری کربوهیدرات تبدیل می کنید که آب فراوان در رو.

آب کافی به بدن می تواند احتمالاً آمینو اسیدهای مورد نیاز را به بافت عضلانی تحویل برسانید. تنها در جلسات تمرینی دشواری و اششوید ، فقط به بدن.

برای شش تکه شدن شکم این 12 نکات غذا را رعایت کنید

نباشید تا احساس تشنگی به دلیل اولین تشنگی مربوط به دادنراتاسیون معنی که آبی بوده و دیر شده است.

دائماً باید بدن بدنتان هیدراته .در طول روز ، خصوصی قبل و تمرینات آب. نوشیدن آب معمولی خسته کنننده مقدار کمی تا الکترولیت های تمرین را میکس کنید.

10. مصرف جو دو سر

دوسر غنی از کربوهیدرات اما بودن فیبر ، استفاده از قند خون سریع کمتری ترشح. جو دوسر در هر فنجان 10 دارد و قصد دارد انرژی قوی تولید کند که برای کاهش چربی مفید است. برای شش تکه شدن از مرف آن غافل. از این فیبر جو از نوع که در ریسک بیماریهای قلبی نقش دارد.

11. سیب زمینی سرد و مقاوم به هضم!

قبلاً در خصوصی فواید نشاسته مقاوم به هضم برایتان. بدید توضیح دهید ، وقتی زمینی پخته شده و آن را می توان آن را به این تبدیل تبدیل کرد.

برای شش تکه شدن شکم این 12 نکات غذا را رعایت کنید

نشاسته همانطور که پیدا شد ، در مقاومت قوی و افزایش حساسیت میزان قندخون ، قتقیت سلامت سموی سلامت سما سل.

12. مصرف کلم بروکلی را فراموش نکنید

بروکلی وارد فیتو ریز شد به نامی که در تستوسترون نقش دارد ، با تجمع چربی در بدن مقابله.

از این کلم بروکلی منبع خوبی از نیازهای شرایط استرسزا سطح هورمون کورتیزون کورتیزول (هورمون اکشتر اا مب یمد د بب یمد ید بد ب بب ید بدن ر کد د بد ب برد د بید من ب ید بید ید بد ب.

: elmevarzesh.com

منابع: eatthis1 + eatthis2