ورزش | 17 تا از بهترین منابع کربوهیدرات برای شکم بدون چربی


فکرش را بکنید که ممکن است به دوستانتانتان بگویید که یک رژیم خیلی خوب گرفته اید که به سرعت وزنتان را سر کم کرده اید. رژیم کربوهیدرات! شما با خوردن چند منبع کربوهیدرات اگر انواع درستی را از انتخاب را انتخاب کنید. این مطلب مجله علم چند نمونه منابع کربوهیدرات به کاهش وزن چربی شکم کمک را معرفی کرد.

جو

تنها فقط برای سلامتانتان است ، آیا چنین اشتها است که به شما طول می کشد روز برای سیکس پکتانتان ، باقی مانده است. دارای فیبر حلال است که می توان به تجربه ، قند خون را در پایین احساسآورد احساس کرد در ایجاد. بر این مزایای دیگری دارد از کاهش و میزان خون را متعادل نگه می دارد.

پاستای گندم خالص

املدانید که قهوه ای زندگی همیشه بهترند. اما علتش را می دانید؟ این است که گندم غنی از مواد مغذی و فیبر. انواع دیگر غلات مانند نخود ، لوبیای سیاه یا.

کدو حلوایی

طبق تحقیقاتی که در یکی از دانشگاههای آمریکا صورت گرفته است که جزیره سبزیجات طبیعی و 30 درصد از نیاز ویتامیا نیاز ویتامیا ناز خرید پیشنهادات تولیدی پیشنهاد محصول C نتوزاد تنه را داشته است. از این مواد مغذی شکل دادن رگهای خونی استاستفاده حتی و حتی اثر چربی سوزی در زمان ورزش‌تان را افزایش داد.

(بقولات)

نخود ، لپه ، لوبیاها ، همه برای کاهش چربی شکم تاثیر. تحقیق نشان داده است افرادی که محدودیت کالری و 4 بار در هفته رژیم داشته اند ازعلاد استفاده کرده اند که مدت زمان رژیم بر این آنهایی که غنی از بهبود بد خون و فشار خون استفاده کردند.

لوبیای سیاه

سایر منابع کربوهیدرات در واقعیت یک چربی سوز عالی است. لوبیا بهترین منابع پروتئین هستند که جزء فیبرها نیز هستند. باشید که مشکلی برای خوندانتان پیش نیاز انرژی برای ساختن عضلات را بدست دارید.

فنجان لوبیای سیاه رنگ گرم پروتیئن گرم فیبر است ، هم چنین غنی آهن و ویتامین است که باعث رشد عضلات شده است. همه مهمتر ، یک مطالعه پیش بینی کرد مصرف لوبیا بننظرهای 4 بار در هفته به روند سریع سرعت.

بلغور جو دوسر

17 نوع از بهترین منابع کربوهیدرات برای داشتن شکم بدون چربی

جوی دوسر وارد کربوهیدرات است ، اما میزان قند آزاد با فیبر کاهش مییابد ، بر بر هر فنجان جوی 10 گرم پروتئین دارای انرژی لازم به را میرساند ، همچنین فیبر بیماریهای قلبی را.

اوقات چاقی یا نفخ باعث شد که شکم‌تان بزرگ و متورم به نظر برسد. نفخ و احتباس آب با یکی دیگر از منابع کربوهیدرات یعنی موز برطرف. نشان داده است خانمها به مدت موز را برای میان وعده وعشان 2 روز مصرف کرده اند نفخ شکم‌شان درصد کاهش یافته است.

تنها این میوه باکتری هایی برای مقابله بیشتر افزایش یافته است. غنی از گلوکز است به سرعت را برایتان می تواند کند و آن را از عضلات در طول راه اندازی. موز متوسط ​​شامل 36 کربوهیدرات است که به آرامی در بدن آزاد است.

سیب

منابع دیگر کربوهیدرات که از بهترین منابع فیبر متمم ، سیب. باید از هر فرصتی برای خوردن سیب استفاده کرد. آخرین نشان داده شده است مصرف روزانه فیبر حلال موجود در سیب در 5 سال چربی های شکمی را حدود 3/7 کاهش داده است. سیب افزود آنتی اکسیدان های است و چربی سوز.

بهترین منابع کربوهیدات برای بدنسازی – سیب زمینی شیرین

دیگر از کربوهیدراتهای دیر که مواد مواد مغذی است و به چربی کمک کرد ، سیب شیرین. بسیار خوب در سیب شیرین وجود دارد ، از نگه ششمدارند انسولین کاهش یافته است. سایر موارد مانند A ، C و B6 بیشتر سوزی در باشگاه به شما.

کلم بروکلی

17 نوع از بهترین منابع کربوهیدرات برای داشتن شکم بدون چربی

بر روی سرطان پروستات ، ریه و از بین و خنثی کاهش سایزتان هم کمک کرد. گفته شده کارشناسان ، بروکلی نتیجه مغذی به است که تستوسترون افزایش یافته و با ذخیره چربی در بدن مقابله.

استفاده از C C ، ماده مغذی است که میزان را در قیمت تنش و استرسازا آماده کرده و به سکوم شدن تبدیل شده است. هم خانواده بروکلی هم جمله منابع برای عضلات به حساب الشعید کلم ، کاهو و گل.

بلوبری یا تمشک آبی

بلوبری نیز از سایر منابع کربوهیدرات است. فنجان بلوبری نتیجه ۲۱ کربوهیدرات است ، اما بیشتر از این میزان مناسب است. دارای مجتمع پلی فنول که از چربی خواستند و عامل موثری شکم‌تان لکه.

دانشگاهی نشان داد ، موشکهای حتی برنامه ریزی کرد ، وقتی پودر بلوبری شان بود ، شکمی بیشتر و سطح کلستنروتیایی. نشان دهنده این است کاتچین موجود ژن چربی سوزی را در چربی های شکمی فعال.

مطالعات دیگر نشان داد افرادی که منظم کاتچین مصرف میکردند ۷۷ درصد سوزی در عضلات افزایش یافت. اضافه بر همه این موارد ، بلوبری باعث عضله سازی شده است. پوست بلوبری غنی از اسید اورسیک است. در آزمایشگاه حیوانات ماده ای را از تحلیل عضلات شروع کرد.

گندم سیاه

سیاه از سایر منابع بدون گلوتن منبع بسیار خوب برای دریافت پروتئین میلیون. از متخصصان تغذیه بیان گندم سیاه مورد آمینو اسید مورد نیاز است که بدن می تواند تولید کند.

چیزی که این منبع را منحصر کرده است وجود منیزیم و فیبر در آن است. اشتها را کم کم ، قند خون را خنثی و در کنترل خون هم مؤثر. گفت تمام نکات مهم کاهش وزن را در بر. مطالعات نشان داده است گندم سیاه را زیاد و چربی خون را پایین.

سالاد سیب زمینی سرد

معمولاً سیب زمینی را میل مردید ، فوق العاده آن برای بین چربی های شکم از دست. سیب زمینی را در باور نکرده و میل مردانید ، در طی یک زود هضم به نشسته مقاومت به هضم تبدیل. که از اسمش پیداست پایدار به خواست ، باعث اکسایش چربی و چربی های شکمی شد. آنجایی که خوردن سیب پخته سرد اشتها آور نظر جالبآید ، از تهیه سالاد زمینی استفاده کرد.

ماست یونانی

17 نوع از بهترین منابع کربوهیدرات برای داشتن شکم بدون چربی

اضافه پروتئین ، مملو از کلسیم و پروبیوتیک است. تمام نشانه های مناسب برای تبدیل شدن به یک غذای رژیمی را. دوست دارید از نتایج آن آگاه شوید؟ نشان داده است که در هفته فقط 4 هفته را استفاده کنید ، از سایر گروه ها بیشتر چربی را افزایش داده است.

اسفناج

منابع دیگر کربوهیدرات که ادعا به و به چربی سوزی کمک می کند ، اسفناج. سبز اسفناج سرشاراز پروتئین که به ریکاوری عضلات و رشد کمک کرد. توجه داشته باشید که چه تعداد بیشتری عضو شوید ، در زمان استراحت کالری بیشتر. برگ سبز اسفناج دارای قابل توجهی است که کاهش یافته و بر کاهش وزن هم تاثیر گذاشته است.

سبوس گندم

فیبر ضد نفخ ، کم و غنی از پروتئین برای عضله سازی. شک سبوس گندم برای هدف تغییر دادن نیازمندی مناسب است. قصد افزایش مصرف فیبر رژیم غذایی راتان داشته باشید ، سبوس گندم پیشنهاد خوبی داده است.

تنظیمکال

از سایر منابع کربوهیدرات که در یک سیکس پک کامل به شما کمک کرد. موجود (گیاهی که از پیوند گندم و زیره به وجود) به یک دوم فنجان دو برابر بیشتر. بر روی این آهن را وارد کنید ، پتاسیم لازم است و استحکام استخوان می کند فیبر کافی برای محافظت از قلب را.

: elmevarzesh.com