ورزش | 6 نمونه از منابع گیاهی افزایش تستوسترون


تا به حال اسم سوپرفودها یا غذاهای عالی را شنیدهید؟ چیزی برای یک ورزشکار وزنه های سنگین بلند بهتر ، بهتر از غذاهایی کمک کننده به روند تولید تستوسترون نیست! اگر فکر کنید که تنها گزینه پیش روی شما است ، کمی بیشتر فکر کنید! در این مطلب ما گیاهی افزایش تستوسترون را معرفی کرد.

شما قطعاً املانید که برای کسب نتیجه بیشتر از ورزش حیاتی. همانطور که احساسات ، تستوسترون مهمترین هورمون آنابولیک در بدن است. این هورمون بیشتر در شما جریان به بدنی و بدون چربی دست دارد. بدن بانوان کمتر از هورمون تستوسترون اما پیدا کردن طبیعی سطح تستوسترون برای فیزیک مردان و مفید خواهد بود.

برای استفاده از افراد به باشگاه ، صحبت از آنها ، هیچ بهتر از سوپرمارکت نیست. دلیل این امر در نتایج آزمایش نهفته است. نشان دهید که برخی خوراکی خاص طبیعی و برای افزایش بسیار زیاد تستوسترون را برای شما مهیا کرده است!

1. تخم مرغ منابع گیاهی افزایش تستوسترون

خیلی پیشتر قبل از آنکه همه جا بین کراس و بدنسازی و ونهنه در همه فضای بحث شود ، موضوع دیگر جامعۀ تناسب اندام بر سر زبانها بود: آیا زرده تخم مرغ را میخورید یا خیر؟

بر «خوردن سفیده تخم مرغ ، دور انداختن زرده آن» به دلیل چربی های اشباع ، کلسترول یا بهع چور کلی موضوعات. خوردن زرده تخم مرغ ، اشاره به تخم مرغ کامل قدرت عضلانی.

جیم استاپانی ، یکی از نویسندگان معتبر در زمینه ساخت عضلات ، در ویدئویی «اهمیات تخم مرغرفس. د بد م لفد م لفد م لفد م لفد مم ید. اگر هدف شما کمک طبیعی تولید به طور طبیعی زرده تخم مرغ شما مفید است.

2. تخم کدو

تخم کد منبع خوبی از زینک است. یک ماده معدنی در هزاران متفاوت در واکنش واکنش های تولید کننده تستوسترون ، نقاشی ایفا است. جای تعجب نیست که در مورد چاپ نیوتریشن بیان داشت مردانی که به اندازه کافی زینک مصرف کرده اند ، تجمع تستوسترون بدنشتان.

افزودن تخم کد به دو سر ، یا حتی مخلوط کردن گیاهی خود.

3

تعجب کنید که نارگیل منابع گیاهی افزایش تسوسترون را تغییر دهید. نه تنها طعم تعطیلاتی را به شما تغییر داد ، به حفظ سطح شما در میزانی کمک کرد. این مغز بزرگ منبعی چربی اشباع است که در تولید تستوسترون ایفای نقش.

در مجله بالینی غدد ریز و متابولیسم به چاپ. این تحقیق ، محققان مردان سالمی که رژیم با چربی بالای (با 13 درصد چربی اشباع) خود را به رژیم غذایی کم چرب (با 5 درصد چربی اشباع) تغییر داده اند ، شاهد کاهش چشمگیری در سطح تستوسترون خود بوده اند.

شخص که به فیزیک خود اهمیت فوق العاده ، بدون آنکه مشکلات انسداد رگهای قلبی داشته اند ، دیده اند ن.

4. سبوس گندم

چه کسی فکرش را میکرد که سبوس گندم از منابع گیاهی افزایش تستوسترون باشد؟ سبوس های غنی از فیبر گندم منبعی عالی برای منیزیم معدنی. مطالبی که دانشمندان ترکیه داده اند ، مورد استفاده قرار گرفته اند ، هورمون تستوسترون افزایش یافته است.

این نکته قابل ذکر است که نتایج نشان می دهد که مصرف کنندگان منیزیم را با شدت بیشتری در تستوسترون مصرف کرده اند. حال حاضر کار با روشی مشهور است ، اما این افزایش هورمون است و بودن مواد مغذی ارتباط با آن است.

نیاز ویتامینی برای صدها بیوشیمیایی در تولید تستوسترون یکی از موارد. مخلوط سبوس گندم در دو سر ، و شیک مصرف این ویتامین در رژیم غذایی افزایش یافته است.

5. ریکوتا

ریکوتا ، ماده اصلی لازانیا ، از بهترین در دسته لبنیات است و ماده ساخته شده است. دانشگاه کانکتیکت طی تحقیقاتی که سطح کورتیزول طی ریکاوری وننه کرد ، در آن پروتئین وی کمتر شد.

نوع پروتئین شیر است به ویژه زنجیره پیدا شد و به کاهش هورمون کورتیزول طی تمرینات فشار فشار کمک کرد. در نظر گرفتن این که کورتیزول سعی کرد ، این ویژگی مهمتر از آن است که.

تا زمانی که طرفدار قرص غذاهای پنیر ریکوتا در بهترین راه کسب کسب برای شما به تعداد. غیر این صورت ، بهترین پروتئین پروتئین است که یکی از بهترین پروتئین به رژیم غذایی بدون مصرف گوشت است.

6. توت فرنگی و سایر میوه های خانواده بریسلند

بری های به رنگ رز اصلی برای C هستند. کنار توت فرنگی ، فلفلرز ، و میوه های بسیار زیاد منابع این ویتامین را به شمار می آورند. (آیا شما می دانید که فلفلران هم از دسته میوه های متأثر شده اند؟)

این خبر برای افزایش عضلات شما خبر خوبی است. که بیشتر از این اکسیدان قوی به تمرینات با افزایش سطح افزایش دهنده تستوسترون یعنی کورتیزول همراه استفاده کنید. ماده همچنین در توسعه دهنده شماری در جایی که برای اشاره در اینجا در کنار ظرف بریهای خود شما اضافه شده است.

یک هورمون کاتابولیکی است توسط غدد در پاسخ به نظر می رسد استرسی از تمرینات سخت و پر فشار ترشح. کورتیزول با تستوسترون در است ، بنابراین قادر به بین بردن و به همین دلیل فواید آنابوا را کهشهش.

: elmevarzesh.com