ورزش | 7 استراتژی تغذیه و تمرین ورزشکاران المپیکی


چنین در این مقاله الخخوانید

موضوع تبدیل به ورزشکاران المپیکی شدن کار دشواری است ، خب یک راز. ژنتیک یک ابرانسان در وجود اوست؟ خب شاید نه. ورزشکاران المپیکی تمرینات را مانند کار شاغل شغل می کنند ، زیرا در واقع این سطح از سطح در است. احساسآورد (یا در بخشهای کاملاً) از سطح استراتژیهای اصلی استفاده از آن قدرتهای پیچیده.

آیا مردم عادی تحت تأثیر بازارهای تجاری که استفاده می کنند ، ببرند از نظریات ایزراتیل استفاده می کنند. مشاور یک تیم وزنه آزمایش ایالات متحده آمریکا ، مشاور در دوره تناوب رنسانس ، و از جایی که حتی اگر شما هیچ مدال المپیکی را در آینده نزدیک متصور احتمالا تلاش می کنید به تمرینات انجام داده و دیگر آن را اجرا کنید.

، این راهنمایی های ایزراتیل استمرار و قدرت شما در پیشرفت خود تا حد تناسب اندام است از تکنیکهایی مانند متعهد ماندن تا هدف اهدافی که به دست آورید ، این حال ، متوسط ​​به بازیهای المپیک بعدی قابل مشاهده است.

با رژیم غذایی و ورزش عجین باشید

اصلی به اندازه کافی به نظر: داشته باشید. اما تا به حال چند بار واقعاً به رژیم غذایی سخت گیرانه یا روتین منظم ورزشی خود پایبند شده اید؟ برای ورزشکاران المپیکی ، این موضوع بسیار مهمی است.

طوری که علاقمندان به اندام معمولاً هستند و سعی کردند با انجام تمرینات پیشرفت کنند ، یک جلاها اتفاق بزرگی زد. مثلگوید ، اما پزشکان المپیکی از خوب بودن باید تا خود شما یعنی اوج عملکرد ورزشی خود استفاده کنند.

او مثلگوید: «برای مثال ، اگر یک یا دو وعده از بدهند ، ممکن است از یک جلسه تمرینی برایشان هزی استفاده شود. “یک جلسه تمرین متفاوتی را در طول هفته انجام می دهد و به عنوان مثال ، سخت ترین جلسه تمرینی در یک هفته می شود ، هفته جاری در کل ضعیف کار انجام می شود و پس از آن یک ماه تبدیل می شود و چیزهایی در سطح بسیار واقعی واقعاً پیدا می شوند.

مثلگوید ، با چنین برنامه سختی ، می توانید غذای مناسبی برای بدن خود زمان داشته باشید. از آن دسته افرادی که همیشه برای افزایش هستند ، احتمالاً این را متوجه شده اند.

مداخله در حفظ رژیم خود را تمریناتتان انجام داده است تا راهی برای فواید تمرینی و تغذیه خود خود ایجاد کنید. ایزراتیل میگوید: “حداقل پنج روز در هفته ، احتمالاً شما باید با وعده غذایی خوب و پروتئین طول روز ، کالری فراوان کنید و با تمرینات سخت سرپا باشید”. است شما المپیکی نباشید ، شخصیت از جهت حفظ و پایبندی به برنامه آموزشی درس.

مواد غذایی مناسبی را برای تغذیه خود انتخاب کنید

7 استراتژی تغذیه و تمرین ورزشکاران المپیکی

از ورزشکاران المپیکی در ورزش مانند و برخی عمدتا به تنهایی تمرین کردند. ویژه در مورد المپیک به ویژه از طرف کشورهای اروپایی رفته ، مکانهای زیادی برای تمرین انجام شده است. بیشتر اوقات ، به طور طبیعی غذاهای لذیذی را که دلشان خواست خواسته است. در آنجا انتخاب خوراک صحیح درست است – دوباره – استمرار در کار اصلی اصلی است و حتی ورزشکاران المپیکی باید مسیر خود را خارج کنند تا از انتخاب خود را بدرستی انجام دهند. خوب را فدای خوبِتر کردن!

ساعت 11 شب قرار است خواربار فروشی محله و یک که غذای مورد احتیاج است. همه افراد از اراده خاص می توانند متخصص را از مسیر خود مطلع کنند.

و هنگامی که قصد دارید به خوردن مغروید بپردازید ، باید به طور معمول بسیار زیاد از متوسط ​​آن را انجام دهید! شاید شما المپیکی نباشید ، اما قطعاً این را انتخاب کنید که مرغ کبابی سبزیجات را به جای مکچیکین فا د ، ای مکچیکوکن باا ، ای مکچیکوکد بو سیب همیوت ت ست ست ا مکچیکوکن اکا د ای مکچیکوکن بو سیب همیوت

در صورت لزوم آماده کردن غذای خود ، اما سختش را آماده کنید

ورزشکارانی که در نزدیکی تمرینی شان و خود مراقب وعده های غذایی آماده آماده سازی غذا بطور هفتگی برای مفید بودن مفید بودند. اما در حالي كه واقعاً ميلندند كه ايده خوب است ، اما آن غذا به قولي از كوه!

«بسیار از مردم از این ایده ترسیده و غرق در این فکر می شود که حتما باید سرآشپزهای قهاهک بتوااند غذای خود د» آیا یک غذای سالم صد صد مغذی و اولیه باشید ، این درست است. در شکل که سخت نارفتن ، آماده سازی غذا ، دست داشتن واقعاً گرایانه ، برای شما بود ، شرنع یک ب .ر. عنوان مثال ، اگر یخچال محل تمرین برای حفظ است. آماده کردن غذا بدون احتیاج به یخچال!

«در نهایت ، اگر واقعاً وارد بازی شوید و این حالت غذاها و غریب را آماده کنید که مواد مورد نیاز است. بنابراین شروع کنید ، مطمئن شوید که غذای خوشمزه است. غذای کم ارزش نخورید: غذا مجازات. من برای گناهانم کفاره پدیدم ، »شگگوید. شما فقط سعی می کنید 15 کیلو وزن را کم کنید ، اما آن را ساده نگه دارید – سه یا چهار ماده ، چند پوند گوشت بدون گیاهخواری پروتئین بدون چربی ، برخی کربوهیدراتهای سالم ، برخی.

ورزشکاران المپیکی از رژیم های هوسی پرهیز انجام داد

با آن روبرو: این قطع کاهش وزن «قطعنامه جدید ، بدنی نو» به یک رژیم غذایی دیوانهووهیر خااام ششمند بستشرد اتفاق شاید لزوماً برای المپیکی نیفتد ، آیا میدانید هیچ میانبری بدون مشکلی نجدارد ، بالیم کره یکاد کسنا زیر یکر اد کسنزار!

“اگر به امتحان رژیمهای غذایی عجیب و غریب ادامه دهید ، امکان وجود دارد که همیشه جانک فود یا غذاهای بخورید و نگران مقدار خود نباشید ، با رژیمهای خاص و عجیب سروکار داشت سروکله میزنید ؛ از گرسنگی را متمایز یا یک ماده که بعداً شما را مجبور به پرخوری می کنید ، وارد کنید.

حقیقت را پذیرفته باشید اگر بخواهید کاهش دهید ، باید غذاهای سالم وتری بخورید جدید سرگرم کنندها نباشند ،. که فعال هستید و خود را واقعیید مصرف غذای خود را افزایش دهید.

اهدافی را تعیین کنید که واقعاً باور داشته باشید

۷ استراتژی تغذیه و تمرین ورزشکاران المپیکی

المپیکی نیازی به جستجوی برای پیدا کردن بیشتر و یا بهتر. هر حال ، حرکت در (یا نزدیک) رشته ورزشی خود و به عنوان روز شنبه در بین المللی المپیک عنوان نخبه شده.

ما مردم عادی در دلایلی برای سرحال کلنجار خود هستیم ، چه اعتراض کنیم چه. ، اصلا به دنبال هدفی ترجیح میدهید هدف گم کرده اید اگر متوجه شدید این موضوع شدید که دائما در بلند شدن از روی کاناپه رفتن به باشگاه شما ، انجام دادن ، شاید بخواهید چیز متفاوتی را امتحان کنید.

هر چیزی از تمرینات ورزشی متفاوتی مثل هنرهای فیت یا رشته های ورزشی تیمی لایف استایل.

«اگر [هدف شما] با استفاده از روحیه شما مچ می شود ، به سلیقگی شما فقط این دلیل را ایجاد کرده است که می خواهد بخواهید آن را انجام دهید ، آیا هست و برایتان هیجانانگیز است پس از انجام این کار ، این کار را انجام دهید. “

مطمئن شوید که این حقیقتاً بینانه هستند

ورزشکاران المپیکی ، ورزشکاران تمام وقت هستند. برای معمولاً با برنامه ریزی و مهمتر از همه قابل دستیابی. دلایلی افراد عادی را از هدف زندگی خود منحرف می فهمید.

اگر کسی به شما می گوید: “شما باید یک سیستم در باغچه پشتی خانه خود بسازید و چند بار بیشتر فرصت ندارید این کار را انجام دهید” شما فکر کردید ، “خب چه اهمیتی دارد من باغچه پشتی را چگونه آبیاری می کنم و اصلا مهم نیست یکی داشته باشم یا نه… پس هیچ وقت این اتفاق افتاده ، درست است؟ اما اگر کسی بگوید ، »هی ، بیا یک هواپیمای کاغذی بساز« ، شما مثلگویید: »چه خوب ، من الزان به یکاغذد احتیاج دا” YouTube

زیر آخرین سلفی بدنسازی که با گذاشتن بسیار عالی به نظر جدید ، بدنی ایجاد تحولی بزرگ همیشه واقعی ترین هدف. وقتی قصد ایجاد تغییر قبل از را برای شکست آماده دارید ، مطمئن باشید این هدف یا این کار واقعاً امکان پذیر است.

کمی ثابت قدم باشید

آن زمان از سال که تصمیمات جدید در حال حاضر کمرنگ شدن است ؛ شاید این روند دلسردکننده باشد. این ورزشکار حرفه ای فکر فروگو ، کوچکی از اینکه به نیاز علاقمندید الگو هدفی دستیابی.

«لطفا نگویید ،» اوه ، من مطمئن نیستم رژیم غذایی من کامل است یا خیر «. فکر کنید که باید »شوید و ادامه دهید ، زیرا در بعضی از مواقع باید جلوی خود را سخت کنید. همیشه باید برای غذاهای با دستور پخت آسان جزء به جزء. آنجا که امکان دارد را آسان برای زمانی همه چیز به سختی درک کنید ، بااراده کنید. اتفاقی که دستور را بیفتد اینست عملا از عمد همه چیز سخت نیست ، اما هی ، وزن خود را کاهش داد. اگر آسان بود ، همه لاغر بودند.

: elmevarzesh.com