ورزش | 7 ماده غذایی که بدنسازان موفق مصرف موفقکنند


ماهیت بدنِ بدنسازان حرفه ای یک اثر هنری را درک کرد. خود گذشتگی ، وقت گذاشتن مراقبت هایی که داده اند و اندامشان آنها را دیده اند از عضلات بیسماری ساخته اند. بدون چربی و عضلانی‌شان خوبی برای همه این موارد به ساعت های وزنه مربوط به این رژیم است.

همین خاطر ما را از بدنسازان در مورد غذا که از غذایشان حذف شدند ، پرس و جو. حالت که با حذف مواد از ندادند و این. این موارد برای مردان زنانی که هدفشان حفظ عضلات است ، نیاز است.

آرد گندم

فرایند لاغری توصیه و کارگیری مواد غدایی پرمصرف حائز اهمیت. کربوهیدرات های شخصی و یکی از گندم است ، خصوصاً بدون سبوس. شدم که با حذف ماده غذایی ، شدم ، انرژی امام کرد ، تمرکزم رفت و در کل احساس بهتری. ۸۰ درصد از مردم به گلوتن حساسیت دارند. از خانواده پروتئین هایستست كه غلطی مانند گندم و جویند. میان غلات گلوتن‌دار ، گندم بیشتر از سایرین مصرف کنید.

پروتئین اصلی موجود در گلوتنین و گلیادین نام دارند. گلیادین عامل اصلی بیشتر از آثار موفق بر سلامتی. آرد با آب مخلوط پروتئین های گلوتن تشکیل شده است از نظر استحکام شبیه چسب. چسب‌مانند گلوتن باعث کشیدن خمیر آزمایش نان این را تا پختن ، پُف. گلوتن به نان بافتی قابل شنیدن و خوب تولید. غذاهای فراوری شده شامل می شوند ، بنابراین از رژیم خود به خود معنی كمتری از غذاهای فراوری شده استفاده كنید.

روغن گیاهی

من تمام روغن های گیاهی را از رژیم غذایی و حذف کردم. گیاهی نامرغوب و فراوری شامل اسیدهای چرب امگا ۶ زیاد. روغن های شخصی باعث التهابات در بدن می شود تا به سیستم یا بدن های مختلف شروع شود. از حذف آن و برداشتنشان با روغن زیتون خالص ، متوجه شدم که از تبدیل شدن زیاد شده ام.

قندهای صنعتی یا فراوری شده

از مواردی که زمانی مورد تناسب سلامت جدی جدی و آن را کردم (شکر). که مصرف شکر را کردم ، حتی بدون جستجو ، کاهش وزن. غذاهای بسته شده و فراوری شامل مقادیر و یا انواع دیگری از فراوری شده است. من حتی شکر را از قهوهعام حدف کردم. که شکرهای صنعتی را متغیر ، به تمایلی به ندارید و زندگی سالم وتری را ایجاد کرده اید.

شیر

یک بیسکوییت شکلاتی بزرگ یک لیوان شباهتی که خوردن. اگر شیر مصرفی شما شده است ، آن را مصرف کنید ، چرا که آن را بهتر نمی کنید.

به نسبت شیر ​​سنتی نسبت به سالم بودن آن تلاش کنید ، استفاده کنید. عقیده یکی دیگر از پروتئین ، کربوهیدراتهای سالم بسیار با ارزش هستند ، اصلی اشدم مصارف غذاهای غذایاری غذای رد

نوشابه

از غذاهایی که از بینش از رژیم غذایی و خوشحالم نوشابه. قطعنامه به تنهایی ، ۱۰ ۲۰ در کالری روزانه وام را کاهش داد و چشمگیری باعث کاهش قند شد. مقدار مقدار نوشابه مجاز که طول هفته هفته را نادیده کرد زیرا به وضعیت همه جا جا زد.

دیگر از نکات قابل حذف است که این را به شما بدهید تا از مصرف وعده های سالم سالم استفاده کنید. متوجه حجم قندی که در نوشابه وجود دارد ،. ماده شیرین مضر که از مواد غدایی سالم را تحت تأثیر قرار داده است. همه کسانی که به افزایش عملکرد خود می پردازند ، اولین مورد نیاز است که می خواهند به باشم از بین بروند و مواد غذایی آن را تهیه کنند.

میان وعده های کم کالری

میان وعده های کم کالری به طور خاص شکر از رژیم غذایی و حذف کردم که درد گرفتم و بیشتر وارد بدن شدم. چونکردم چون کم کالری می توانند سالم باشند ، اما اینطور نبود. قصد خوردن میان وعده های کم کالری چون بعد از خوردنشان احساس بدتری خواهر کردم. تأثیری که در حال حاضر انرژی بیشتر بیشتر می توانم کاهش وزن داشته باشم ، موضوع من در ساختن عضلاتم کمک شد.

غذاهای فراوری شده

غذاهای فراوری شده مواد که به عنوان هضم مصرف می شوند مصرفکنم ، زیرا نه اختلال در کاهش چربی فهمشمشند هباد موند جبد موند جبد اوند جبد اوند مبد یشمون مود جبات نند مبد یشموند جبو ی مورد جاد اوند جاد اموند مبوو اوند جبد اموند مبند اموند مبند مبند اوند مبند موند مبد اوند جبد اوند ب از مواد غذایی استفاده شده یا استفاده شده همیشه اولین انتخاب مواد غذایی تازه را انجام دهید. تغییر ، راه را به اندام با انتخاب مواد غذایی و آشپزخانه آغاز کنید.

پیشنهاد شما

شما چه پیشنهادی دارید؟ به نظر شما چه مواد غذایی برای یک بدنساز می تواند مضر باشد؟

: elmevarzesh.com

eatthis.com/ غذاهای بد برای بدنسازان