وقتی وزنتان کم می شود همه چربی ها کجا می روند؟

جهان متمرکز بر روش های متداول غذا خوردن و کاهش وزن است ، اما تعداد کمی از ما می دانیم که چگونه چربی واقعا از مقیاس خارج می شود.

در حقیقت ، حتی 150 متخصص ، متخصص تغذیه و مربیان تناسب اندام که ما بررسی کردیم این خلاء شگفت انگیز را در رفاه خود به اشتراک گذاشتند.

تا کنون گسترده ترین تصور غلط این بود که چربی به سرزندگی تبدیل می شود.

مشکل این فرضیه این است که قانون حفاظت از مساله ای را که هر واکنش ماده ای از آن اطاعت می کند ، نادیده می گیرد.

برخی از پاسخ دهندگان تصور می کردند که چربی به ماهیچه تبدیل می شود ، که غیرقابل تصور است ، در حالی که برخی دیگر پذیرفتند که از طریق روده بزرگ خارج می شود.

فقط سه نفر از پاسخ دهندگان ما پاسخ صحیح دادند ، به این معنی که 98 نفر برای هر پنی از متخصصان سلامتی در بررسی ما نمی توانند نحوه کاهش وزن را توضیح دهند.

بنابراین اگر نشاط ، ماهیچه ها یا لول نباشد ، چربی به کجا می رود؟

در اینجا ، در مقاله ای برای The Conversation ، دو محقق از دانشگاه نیو ساوت ولز آن را روشن کردند.

پاسخ صحیح این است که چربی به دی اکسید کربن و آب تبدیل می شود. شما اسید کربنیک را بازدم می کنید و آب در گذرگاه شما مخلوط می شود تا زمانی که به صورت عرق یا عرق از بین می رود.

در صورت از دست دادن 10 کیلوگرم (22 پوند) چربی ، 8.4 کیلوگرم (18.5 پوند) قطعاً از طریق ریه های شما دفع می شود و 1.6 کیلوگرم (3.5 پوند) باقی مانده به آب تبدیل می شود. در پایان روز ، تقریباً تمام وزنی که از دست می دهیم ، بازدم می شود.

تقریباً همه شگفت زده شده اند که هر چیزی که می خوریم از طریق ریه ها دفع می شود.

هر قندی که پردازش می کنید و تقریباً تمام چربی ها به دی اکسید کربن و آب تبدیل می شود. در مورد ارواح هم همینطور است.

پروتئین سرنوشت مشابهی دارد ، بجز قسمت کوچکی که به اوره تبدیل می شود و سایر مواد جامد که شما به عنوان عصب دفع می کنید.

مکمل غذایی اصلی که هضم نشده و در روده بزرگ شما قرار دارد ، فیبر است (ذرت را در نظر بگیرید).

هر چیز دیگری که می بلعید جذب سیستم گردش خون و اندام های بدن شما می شود و از آن زمان تا زمانی که آن را بخار نکنید به جایی نمی رسد.

ما به طور کلی در می یابیم که در مقطع راهنمایی “نشاط در مراحل با نشاط” وجود دارد. به هر حال ، سرزندگی یک ایده بسیار گیج کننده است ، حتی در بین متخصصان و محققان سلامتی که به قد فکر می کنند.

دلیل اینکه ما وزن خود را افزایش می دهیم یا لاغر می شویم بسیار محرمانه است وقتی که بر هر کیلوگرم نیز نظارت داریم ، نه فقط بر کیلوژول های مرموز یا کالری ها.

طبق آخرین آمار دولتی ، استرالیایی ها روزانه 3.5 کیلوگرم غذا و نوشیدنی مصرف می کنند. از این مقدار ، 415 گرم (14.6 اونس) مواد مغذی قوی ، 23 گرم (0.8 اونس) فیبر و 3 کیلوگرم (6.6 پوند) دیگر آب است.

چیزی که به تفصیل توضیح داده نشده این است که ما بیش از 600 گرم اکسیژن را نیز استنشاق می کنیم و این مقدار برای دور کمر شما نیز به همان اندازه مهم است.

در صورتی که 3.5 کیلوگرم غذا و آب به بدن خود اضافه کنید ، علاوه بر 600 گرم اکسیژن ، در آن مرحله 4.1 کیلوگرم (9 پوند) مواد باید دوباره خارج شود و یا در حال حاضر وزن.

اگر قصد کاهش وزن دارید ، باید بیش از 4.1 کیلوگرم (9 پوند) وزن داشته باشید. بنابراین چگونه می توانید این کار را انجام دهید؟

415 گرم (14.6 اونس) قند ، چربی ، پروتئین و ارواح که اکثر استرالیایی ها به طور روزانه می خورند ، دقیقاً 740 گرم (26 اونس) دی اکسید کربن و 280 گرم (9.8 اونس) آب (تقریباً یک ظرف) را تأمین می کند. ) و حدود 35 گرم (1.2 اونس). ) اوره و مواد جامد مختلف که به صورت piss تخلیه می شوند.

میزان متابولیک استراحت یک مرد 75 کیلوگرمی (165 پوند) (سرعتی که بدن هنگام حرکت از سرزندگی استفاده می کند) در حدود 590 گرم دی اکسید کربن در روز تولید می کند.

با وجود موارد شدید که ممکن است شنیده باشید ، هیچ قرص یا اکسیری که می توانید بخرید این تعداد را افزایش نمی دهد.

خوشبختانه شما 200 گرم دی اکسید کربن را هنگام خواب عمیق بیرون می دهید ، بنابراین شما یک ربع تمرکز روزانه خود را رسماً حتی قبل از بیرون آمدن از رختخواب استنشاق کرده اید.

اگر چربی به دی اکسید کربن تبدیل شود ، آیا تنفس اساساً می تواند شما را لاغر کند؟ متاسفانه نه.

پف كردن و پف كردن بیش از حد ضروری به عنوان ابر تهویه شناخته می شود و فقط شما را بهم می ریزد یا احتمالاً از حال می رود.

مهمترین راه برای آگاهی از میزان دی اکسید کربن بدن شما حرکت ماهیچه ها است.

با این وجود ، هنوز برخی خبرهای خوشحال کننده در اینجا وجود دارد. فقط بلند شدن و لباس پوشیدن متابولیسم بدن شما را بطور چشمگیری افزایش می دهد.

در پایان روز ، اگر هر کدام از لباس های خود را فقط به مدت 24 ساعت امتحان کنید ، بیش از 1200 گرم دی اکسید کربن را بیرون می دهید.

وقتی که پیاده روی می کنید ، متابولیسم بدن شما سه برابر می شود و با آن غذا می پزید ، جارو برقی و مرتب می کنید.

استفاده از 100 گرم چربی 290 گرم اکسیژن مصرف می کند و علاوه بر 110 گرم آب ، 280 گرم دی اکسید کربن تولید می کند. غذایی که می خورید نمی تواند این اعداد را تغییر دهد.

به این ترتیب ، برای از دست دادن 100 گرم چربی ، باید 280 گرم دی اکسید کربن از آنچه که با بخار کردن تمام غذای خود ایجاد می کنید ، فارغ از اینکه چه چیزی است ، بیرون دهید.

هر رژیمی که کمتر از آنچه مصرف می کنید “سوخت” تولید کند ، به دام می افتد ، اما با بسیاری از تفسیرهای غلط در مورد نحوه عملکرد وزن ، تعداد کمی از ما دلیل آن را می دانیم.