ویل اسمیت نحوه استفاده از تجهیزات تناسب اندام در دنیای پس از قرنطینه را به ما نشان می دهد


ویل اسمیت برای حفظ تناسب اندام به باشگاه برمی گردد.

اعتبار عکس: IG @ willsmith

در مقاله اخیر دانشکده پزشکی هاروارد با عنوان افزایش وزن همه گیر: تصور شما نیست “به مطالعه کوچکی اشاره شده است که در یک نامه تحقیقاتی منتشر شده در 22 مارس 2021 توسط. شرح داده شده است شبکه JAMA باز است. “این مطالعه” بیش از 7400 اندازه گیری وزن خود گزارش شده از حدود 270 مرد و زن میانسال در سراسر کشور را از فوریه تا ژوئن 2020 تجزیه و تحلیل کرد. در این مدت ، وزن شرکت کنندگان به طور پیوسته حدود 1.5 پوند در ماه افزایش یافت. اگر این افزایش ماهانه وزن از فوریه 2020 تا ژوئن 2021 ادامه یابد ، افزایش وزن 25 پوند خواهد بود. ”

و این فقط وزن ما نبود که ضربه خورد. این وضعیت روانی ما نیز بود.

بر اساس مقاله اخیر آلیسون ابوت ، پیامدهای بهداشت روانی COVID: چگونه دانشمندان در حال افزایش رکود در افسردگی هستند ، این همه گیری همچنین تأثیر قابل توجهی بر سلامت روانی ما داشته است.

“ویرانی همه گیر – میلیون ها مرگ ، ناآرامی های اقتصادی و محدودیت های بی سابقه در تعاملات اجتماعی – در حال حاضر تأثیر قابل توجهی بر سلامت روانی افراد داشته است. محققان در سراسر جهان در حال بررسی علل و پیامدهای این استرس هستند و برخی می ترسند که وخامت سلامت روانی مدت ها پس از فروکش کردن همه گیری ادامه یابد. “

“بیش از 42 درصد از افرادی که در دسامبر توسط اداره سرشماری ایالات متحده مورد بررسی قرار گرفتند ، علائم اضطراب یا افسردگی را در دسامبر گزارش کردند ، در حالی که این رقم در سال گذشته 11 درصد بود. داده های دیگر نظرسنجی ها نشان می دهد که تصویر در سراسر جهان مشابه است. “

اگر استرس شما را نگران می کند ، ممکن است استرس جسمی باشد که اغلب به آن “ورزش” می گویند ، که می تواند به شما در بهبود خلق و خوی ذهنی کمک کند.

و طبق گفته کلینیک مایو ، “تقریباً هر نوع ورزشی ، از ایروبیک گرفته تا یوگا ، می تواند به عنوان یک استرس زا عمل کند. حتی اگر ورزشکار نیستید یا از نظر بدنی ناتوان هستید ، می توانید با کمی ورزش به مدیریت استرس زیادی برسید. ارتباط بین ورزش و کاهش استرس را کشف کنید – و اینکه چرا ورزش باید بخشی از برنامه مدیریت استرس شما باشد. “

اینجاست که ویل اسمیت وارد می شود.

ویل اسمیت اخیراً ظاهر بدن پدر خود را به اشتراک گذاشته است. او همچنین در مورد نحوه بازگشت به ورزشگاه صحبت کرده است.

اعتبار عکس: IG @ willsmith

اما این آخرین پست او در بازگشت به باشگاه است که به ما یادآوری می کند که کتک نخوریم.

در یک پست بی دغدغه ، ویل یک سفر بازگشت به ورزشگاه را به اشتراک می گذارد. در این پست ، او تجهیزات مختلف را به گونه ای آزمایش می کند که احتمالاً قبلاً به آن فکر نکرده بودیم.

اعتبار عکس: IG @ willsmith

پس دست از کتک زدن بردارید. با پزشک خود ملاقات کنید و طرحی را که برای شما مفید است تهیه کنید.

و فقط می توانید سوختگی را در جاهایی که حتی نمی دانستید مکان هستند احساس کنید.

لطفا ما را دنبال کنید و لایک کنید: