ویژگی های رژیم لاغری سالم


رژیم غذایی – رژیم غذایی برای کاهش وزن و تغذیه یکی از مهمترین دغدغه ها و نیازهایی است که به دنبال تناسب اندام هستند یا چاقی را به عنوان یک عامل خطر برای سلامتی خود در نظر می گیرند.
اگر فکر می کنید چاقی برای سلامتی شما خطرناک است ، استفاده از رژیم غذایی سالم ایده خوبی است متخصص تغذیه لازم است برای حفظ و بهبود سلامت جسمانی بدن خود طراحی شده باشد. بدین وسیله کاهش وزن موضعی تو هم بگیر

تمام مواد مغذی را دریافت کرد

  1. یک رژیم غذایی خوب حاوی مواد مغذی ، مایعات ، اسیدهای چرب ، ویتامین ها و مواد معدنی و کالری برای عملکرد روزانه بدن است.

یک رژیم غذایی سالم نیازهای اولیه زندگی را بدون ضعف یا بیماری برای شما فراهم می کند.

رژیم غذایی

عادات غذایی خود را تنظیم کنید

  1. متخصص تغذیه رژیم غذایی شما متناسب با عادات غذایی و سلیقه شماست تا بتوانید آن را رعایت کرده و به آن پایبند باشید. کاهش وزن با خستگی و خستگی مداوم همراه است. به همین دلیل ، وزن کاهش یافته به زودی باز می گردد ، اما متأسفانه اکثر مردم در دام این نوع رژیم ها می افتند.

هدف اصلی سلامتی شماست

  1. ابتدا باید تعیین کنید که رژیم کاهش وزن یک انتخاب سالم است یا خیر. شما باید انتخاب های خود را محدود کنید تا در نهایت یک انتخاب بهینه انجام دهید. انتخابی که متناسب با سبک زندگی و رژیم غذایی و ورزش شما باشد.

رژیم غذایی

گرسنه نیستم

  1. مهم است که رژیم غذایی شما را گرسنه نکند. از رژیم غذایی سرشار از فیبر و آب مانند سوپ ، میوه و سبزیجات استفاده کنید. این غذاها شما را سیر کرده و اشتهای شما را کاهش می دهند در حالی که به رژیم خود وفادار هستید بدون اینکه احساس بیهودگی کنید. نه اینکه آنقدر گرسنه باشید که یک سنگ بخورید.

احساس خوبی داشته باشید

  1. هنگام در نظر گرفتن رژیم ، از خود بپرسید: “آیا این چیزی است که من می خواهم تا پایان عمر دنبال کنم؟” اگر نه ، در اینجا یک محصول جدید فقط برای شما است!

به میزان آبی که می نوشید توجه کنید

  1. یا آیا یک غذا یا نوشیدنی وجود دارد که دوست دارید آن را در دراز مدت ترکیب کرده و میل کنید؟ در برخی از برنامه ها لازم است غذا را با نوشیدنی جایگزین کنید ، که برای افرادی که دائماً راه می روند مفید است ، اما برخی دیگر غذا را به نوشیدن ترجیح می دهند.

وقت گیر نباشید
رژیم غذایی

  1. برنامه ای که شامل غذاهای غیرمعمول است و شامل ساعت ها آشپزی در آشپزخانه است ، ممکن است برای کسی با زمان و پول کافی مناسب باشد ، اما برای همه مناسب نیست.

خودتان را محدود نکنید

  1. بهترین رژیم غذایی رژیمی است که فکر می کنید اصلا رژیم نمی گیرید. تصور رژیم گرفتن می تواند منجر به اختلال وسواس فکری-عملی ، افزایش اشتها و حتی سرخوردگی شود. به دنبال برنامه ای باشید که شما را از عادات بدی که مانع داشتن برنامه سالم و مغذی می شود آگاه کند. اگر هنگام غذا خوردن تلویزیون تماشا می کنید یا به تمیز کردن بشقاب های فرزندان خود عادت دارید ، از آنها دوری کنید.